Manchester United - CZ&SK fanservis
Review: Wolverhampton Wanderers - Manchester United
Jak všichni víme, Premier league se pomalu, ale jistě blíží do finiše. Ve 28. kole nás na svém stadionu hostil tým ze spodu tabulky Wolverhampton Wanderers.
Rudí ďáblové si do Wolverhamptonu přijeli pro povinné tři body. Že můžeme výhru nazvat povinnou, o tom není sporu, ale pokud měla být také hladká a jednoznačná, o tom by se dalo po skončení duelu velmi rozvitě polemizovat. Kdo by totiž čekal kanonádu a dominanci United mohl být poněkud zklamaný. Wolves totiž bojují o záchranu a naději setrvat v nejvyšší anglické soutěži a tudíž daleko větší soustředění upínají na utkání s Burnley, které sehrají za týden, než k Manchesteru United, jež pro ně neměl soupeřem, se kterým by se mohli v tuto chvíli výrazněji poměřovat. A United si ani nepřipouštěli, že by zde ztratili body. I přes to Vlkům v žádném případě nelze upřít snahu, kterou se nás před domácím publikem pokoušeli o body oloupit. Vlci předvedli velmi sympatický fotbal, ukázali, že se nezaleknou ani těžkých soupeřů a Red devils nakonec mohou být rádi, že si z Molineux Stadium odvážejí tři body.
Složení sestavy United naproti tomu mohlo trochu napovědět jak velká je koncentrace a soustředění na středeční odvetný zápas s Rossoneri v Champions league a jací hráči šetří síly pro tento souboj.
Sestava ve složení 4 - 5 - 1 tak přinesla několik změn a dalo se rovněž očekávat spíše defenzivní pojetí hry. Do základní jedenáctky se opět vrátil Rio Ferdinand, který se už podle svých slov cítí zcela zdráv a vyvrátil tak prognózy předpovídající našemu stoperovi pauzu o něco delší. K Riovi se tedy do stoperské dvojice konečně od října minulého roku mohl postavit Nemanja Vidič. Na pravé straně obrany byl Brown. Střed zálohy tvořila trojice Carrick, Scholes a Gibson, na jejích krajích se o ofenzivu United měli starat Nani s Valenciou.
Útok zaznamenal ztrátu v podobě Michaela Owena, pro kterého sezóny předčasně skončila, jelikož musí na operaci s podkolenní šlachou. Náhradou za zkušeného útočníka by měl být ke konci ročníku především Mame Biram Diouf, který také dnes šanci dostal. I tak ale Sir Ferguson postavil od úvodu zápasu na hrot pouze osamoceného Dimitara Berbatova. Wayne Rooney nechal odpočívat své poraněné koleno. Kapitánskou pásku měl na ruce navrátilec Rio Ferdinand .
Ve Wolverhamptonu na Molineux Stadium bylo zataženo; teplota okolo 5°C.
Průběh prvního poločasu:
Úvod utkání byl opatrnější. K první střele zápasu se v 6´ po rychlém přechodu do útoku dostal Doyle, ale mířil vedle. Osmělili se i United konkrétně Valencia. Jeho prudká rána v 8´ šla ale vedle. Na konci 11´ střílel Nani, ale jeho pokus byl hodně nepřesný. United drželi baóln na svých kopačkách a postupným tlakem se snažili něco vymyslet směrem dopředu. Po faulu na Carricka ve 14´ jsme měli možnost zahrávat volný přímý kop. Nani z něho vypálil míč přízemní ránu do shluku těl v pokutovém území, kde se k němu ještě dostával Gibson, ale jeho střela šla mimo. Ve 20´ po rychlém protiútoku dostal míč od Valencii Berbatov a centrem jej poslal na Gibsona, který z první vyslal střelu, se kterou si však bezvlasý gólman Hahnemann poradil. Na začátku 25´ se po zajímavě vypadajícím útoku se střelou unáhlil Gibson, a ta mířila mimo. Po půlhodině hry se po rychlé akci dostal ke střele také Carrick, ale se slabou přízemní ránou si gólman domácích poradil. Ve 31´ po pěkné rychlé protiakci Wolves připravili spoluhráči dobrou palebnou pozici pro Jonese, ale rána šla mimo. Na druhé straně nepustila obrana domácích Naniho k přihrávce Valencii a Gibsonova následná střela z úhlu by se do brány snad ani nedokutálela. United se díky své hře prakticky nedostávali do šancí a naopak stále více se prosazovali domácí hráči. Po centru z levé strany se ve 36´ dostal k hlavičce ve vyložené pozici Ward, ale ta naštěstí nebyla umístěná ani razantní a Sar byl na místě včas. Scholesův nepovedený centr z 39´ v pohodě sebral ze vzduchu brankář Hahnemann. Hráčům United se nedařilo ani v závěru poločasu najít cestu skrz obranu Wolves a ačkoliv jsme více drželi míč a dobře kombinovali, naši hráči stále hledali vhodné načasování a skulinu pro finální přihrávku. Zápasu scházelo tempo a moment překvapení, který nepřicházel. Sudí Foy přidal do první půle 1 minutu, ale v té se nic zajímavého neudálo. První poněkud nudné dějství skončilo nerozhodným výsledkem – 0:0
Průběh druhého poločasu:
Po poločase přišlo první střídání United. Zřejmě zraněného Browna nahradil Neville. Do první šance se ve 47´ po dobré práci a přihrávce Valencii dostával Berbatov, ale jeho rána byla zablokována. Od začátku druhého dějství jsme mohli pozorovat velký nápor United, kteří nejspíš ováti fénem, se snažili vstřelit gól s daleko větší intenzitou a zápas rychle rozhodnout. Po rychlé kombinační akci poslal Gibson do šance Evru, ale ten na brankáře Hahnemanna nevyzrál a byl z toho pouze rohový kop. Pokusy Carricka a Naniho se ale s úspěchem nesetkali. Ďáblové se tlačili do ofenzivy, obrana Vlků ovšem kladla odpor. Na druhé straně v 58´ fauloval Vidič před pokutovým územím Jonese a viděl za to první žlutou kartu zápasu. Jones sám rozehrál přímý kop, jenže se mu nepovedla střela a do rychlého breaku byl přihrávkou uvolněn Valencia, který se ale s míčem dostal do úhlu, odkud nedokázal odcentrovat a byl z toho pouze roh. Za další faul mimo hru na Naniho viděl žlutou kartu v 60´ také obránce Craddock. A následně v 61´ také Jones za další nedovolený zákrok. Hra začala konečně nabrala tempo, které ale po hodině hry opět klesalo. V 62´ přišlo druhé střídání United. Ve druhé půli téměř neviditelného Gibsona nahradil Diouf. V 63´ jsme měli štěstí, že se Foley netrefil do přetaženého centru. Tlak United postupně upadal a nezdálo se, že bychom se měli dočkat gólu. Ovšem na začátku 73´ Red devils konečně skórovali. Nani přihrál Valenciovi, který ve vápně našel přesnou nahrávkou Scholese. Zkušený středopolař si míč zpracoval, pohybem položil na zem obránce Craddocka a po zemi umístil míč za záda Hahnemanna – 0:1.
United poté potřetí střídali, to když v 74´ Park nahradil Naniho. V 75´ zahrozil Jarvis, který svým centrem v koncovce změněným ve střelu, jenž šla vedle, trochu vystrašil Sara. V 76´ se Park dostal do velké šance, kterou ale řešil centrem a byl z toho jenom roh. Po centru Valencii v 77´ hlavičkoval Diouf, ale mířil vedle. Po rychlém protiútoku z 81´ se do útoku řítil Diouf, ale jeho střela byla nepřesná. Po rychlém průniku Valencii, který následně skvěle našel ve vápně Dioufa, ale senegalský útočník si míč špatně zpracoval. V 84´ přišlo dvojí střídání na straně Wolverhamptonu. Keogh nahradil Warda a Ebanks-Blake Guedioura. Potom se sympaticky hrající Wolves snažili vyrovnat a byli to oni, kdo si vytvářel tlak. Obrana United ale byla připravená a všechny pokusy domácích odvracela. Tím také vznikal prostor pro rychlé breaky. Na začátku 89´ přišlo poslední střídání zápasu. Vokes nahradil Jarvise. V těchto chvílích bylo nutné uklidnit hru, držet míč a nenechat soupeře hrát. Jenže to se United příliš nedařilo a v závěru útočili hlavně domácí. Rozhodčí zápasu přidal ve druhé půli 4 minuty. V první minutě nastavení jsme si mohli hluboce oddychnout. Po obrovské hrubce Carricka, který neodehrál míč, přišel centr na zcela nekrytého Vokese, ale ten ve 100% šanci pohrdl vyrovnat, když hlavičkoval nad bránu Van der Sara. Stejný hráč se k hlavičce dostal i o minutu později, ale i tentokrát mířil nepřesně. Vlci se poté ještě snažili vytvořit si šanci, ale naše obrana už je k ničemu nepustila. Když pak Foy pískl do píšťalky naposledy, mohli jsme být rádi, že jsme udrželi těsné vedení – 0:1.
Základní sestava Manchesteru United: Van der Sar – Brown (46´Neville), Ferdinand, Vidič, Evra – Nani (74´Park), Carrick, Scholes, Gibson (62´Diouf), Valencia - Berbatov
Lavička: Forster, Rafael, Neville, Park, Obertan, Fletcher, Diouf,
Základní sestava Wolverhamptonu: Hahnemann - Zubar, Craddock, Berra, Ward (84´ Keogh) – Jarvis (89´´Vokes), Jones, Henry, Guedioura (84´Ebanks-Blake), Foley - Doyle
Lavička: Hennessey, Elokobi, Ebank-Blake, Keogh, Vokes, Milijas, Mancienne
Góly: Manchester United– 73´ Scholes
Žluté karty: Manchester United– 58´ Vidič,
Wolverhamptonu– 60´ Craddock, 61´ Jones,
Rozhodčí: Chris Foy
Návštěva: 28,883 diváků
Statistika zápasu:
|
Wolverhamptonu |
|
Manchester United |
|
43% |
Držení míče |
57% |
|
8 |
Střely celkem |
11 |
|
2 |
Střely na branku |
4 |
|
6 |
Střely mimo branku |
7 |
|
9 |
Přímé kopy |
10 |
|
2 |
Rohové kopy |
4 |
|
0 |
Ofsajdy |
1 |
|
21 |
Vhazování |
34 |
|
3 |
Zásahy brankářů |
2 |
|
13 |
Výkopy |
11 |
|
10 |
Fauly |
8 |
|
2 |
Žluté karty |
1 |
Hodnocení jednotlivých hráčů Manchesteru United:
Edwin van der Sar (7) – Odchytal standartní zápas. Zkušený gólman si poradil s veškerým nebezpečím a i po závěrečném tlaku uhájil soupeře čisté konto. V ostatních činnostech až na malá zaváhání při rozehrávce dobrý.
Wesley Brown (3) – Tragický výkon pravého obránce United. Naštěstí byl už v poločase střídán, a tak byli fanoušci ušetřeni toho utrpení, jakým se Wesley dnes prezentoval.
Rio Ferdinand C (6) – Po jeho pro někoho předčasném návratu nastoupil Rio jako kapitán po dlouhé době vedle svého nejoptimálnějšího parťáka Vidiče. Obrana musela v závěrečných minutách ukázat svou odolnost a i s trochou štěstí se jí podařilo uhájit čisté konto, k čemuž přispěl i Rio, který hrál dobře.
Nemanja Vidič (5,5) – Nemanja se svou důraznou obrannou hrou neměl výraznější potíže ubránit útoky soupeře. Ty se ale stupňovaly a Vidič měl především ke konci zápasu co dělat, aby zabránil vstřelení gólu. Obrana United ovšem podcenila některé situace a to se mohlo vymstít. V 58´ dostal srbský stoper žlutou kartu.
Patrice Evra (6,5) – Jako obvykle Evra podal dobrý výkon. Směrem dopředu mu poněkud vázla spolupráce s Nanim a tudíž se na půlku soupeře kolikrát vydával zbytečně, ale když už, tak dokázal zahrozit. Vzadu jisté bránění.
Nani (4,5) – Nanimu se zápas nepovedl. Nevycházela mu kombinace, nedařily se střely a ve druhé půli pak nebyl téměř vidět. Měl to být on, kdo bude velkou útočnou hrozbou pro soupeře, ale toto očekávání naplněno nebylo. Zůstal pod průměrem a nakonec byl v 74´ střídán Parkem. Jediným světlým momentem byla asistence u branky Scholese.
Michael Carrick (3,5) – Michael není v poslední době ve své kůži. Nejen, že mu chybí sebevědomí při zakončení a hře dopředu, ale příliš jistý není ani při obranných činnostech. Dnes tyto negativa potvrdil. Téměř nic nevymyslel, do hry se nedostával a ke konci vyrobil obrovskou hrubku, která nás mohla připravit o body.
Paul Scholes (7,5) – Velmi dobrý výkon. Paul využíval svých zkušeností, skvěle klidnil hru, když bylo potřeba a dodával zadním řadám jistotu. Při bránění byl dostatečně důrazný a dařily se mu i přihrávky. Počínal si jako pravý ďábel. Jsem rád, že v 73´ skóroval, když si skvěle naběhl na přihrávku Naniho a rozhodl zápas náš prospěch, protože za dnešní výkon si to zasloužil. Navíc to byl jeho 100. gól v Premier league. Paul byl jednoduše hrdina zápasu a dokázal rovněž, že ještě nepatří do starého železa.
Darron Gibson (5) – Nevím, možná má v hlavě stále dva vítězné góly ze zápasu s Tottenhamem v Carling cupu. Je sice hezké, že se hodně se snaží o střelbu a bere na sebe zodpovědnost, avšak ve většině případů je přehnaně sobecký a unáhlený. Potřebuje ještě zkušenosti, aby si uvědomil, že není na hřišti sám. Herně nijak nevynikal a moc vidět nebyl. V 62´ byl stažen ze hřiště, kde ho nahradil Diouf.
Antonio Valencia (7) – Velmi aktivní Valencia předvedl podařený výkon. Od začátku zápasu se postupně dostával do hry, až jeho snažení kulminovalo nahrávkou na gól Scholesovi. Svou rychlostí trápil obranu soupeře na pravé straně, dobře centroval a zkoušel i střílet.
Dimitar Berbatov (6) – Kvůli nevýrazné a málo produktivní záloze, nedostával mnoho dobrých míčů a pro které si mnohdy musel zběhnout až na vlastní polovinu. Neměl skoro žádné šance, ale sám na hrotu se pral se a bojoval. Do hry se snažil vnést krásu a hru zrychlovat a to se mu půl na půl dařilo.
Hráči, kteří střídali:
Gary Neville (6) – Do utkání se zapojil od druhého poločasu, kdy nahradil Browna. V obraně využil zkušenosti. Bránil důsledně a jistě. Vydával se i vpřed a celkově to byl slušný výkon.
Mame Biram Diouf (5,5) – V 62´ nahradil Gibsona. Přišel pomoci zvýraznit skóre. Prezentoval se několika střelami, ale žádná neskončila v síti. Scházel větší tah na bránu a důraz v osobních soubojích.
Park Ji-Sung (5) – Jeho úkolem bylo hlavně narušovat rozehrávku soupeře a podílet se na defenzivě. Plný sil běhal v prostoru půlící čary a snažil se splnit pokyny Sira Fergusona. Nic mimořádného do hry nevnesl.
Muž zápasu: Paul Scholes
Zápasy našich největších konkurentů:
Chelsea hraje v neděli zápas FA cupu se Stoke City a další duel v lize ji tak čeká až za týden přesněji 13. března, kdy doma hostí West Ham.
Arsenal 3-1 Burnley
Závěr:
Zápas by se mohl zdát před jeho odehráním na první pohled jednoznačný, ale opak byl pravdou a myslím si, že remíza by byla více než spravedlivá a to ještě se zamhouřenýma očima. Hra United nebyla směrem dopředu moc nebezpečná, nevytvářeli jsme si žádné vyložené šance a můžeme být rádi, že jsme vstřelili gól a naopak že soupeř nás za přílišnou pasivitu v závěru nepotrestal. Takřka neefektivní záloha se podepsala pod průběhem celého zápasu. Po utrápeném zápase si z Wolverhamptonu přece jen odvážíme tři body. A protože jsme vyhráli, posouváme se pro zatím do čela tabulky před Chelsea.
Následující zápas:
Další utkání odehrají Red devils na domácím stadionu Old Trafford ve středu 10. března. Čeká nás odvetný zápas Ligy mistrů s AC Milán. United vyhráli na San Siru 2:3, čímž si poněkud usnadnili postup do čtvrtfinále. Zápas bude vysílat TV Nova.
- autor článku: Mařenka
- prečítaný: 2389 krát
Nie ste registrovaný čitateľ a z tohto dôvodu nemôžete prispievať komentáre. Môžete sa zaregistrovať tu alebo ak nie ste plne rozhodnutý, prečítajte si výhodu byť registrovaným čitateľom tu!
Komentáre k článku
- [1] UtdAsTeam
- 06.03.2010 22:10:17
- reagovať
: 0
Hodnocení souhlasím, až na Gibsona, ten myslím hrál snad nejlíp první poločas ze zálohy :-) ale to je věc názoru samozřejmě. Jinak jsem to takhle čekal, to my vždy hrajeme tragicky se slabým soupeřem zvláště venku. Mám zase pár šedivých vlasů na hlavě navíc :-D Proti AC to snad bude uplně naopak, a abychom nebyli uspaní tou výhrou u nich :-)
- [5] Franklyn
- 06.03.2010 22:17:57
- reagovať
: 0
No nezlobte se na mě,ale dát 6 berbovi jen za to,že se snažil vnést krásu,tak to už mi příjde vážně jako vtip.Valencia se ho snažil zásobovat i centrama,dostal i gólovou přihrávku ale nedokázal si zpracovat míč a maximálně napadl brankáře když mu u něho byl míč.Berbatov prostě s útočníkem nemá nic společného.Od útočníka za takový prachy,bych očekával i nějaký ten gól a víc pohybu,jako to ukázal v carling cupu.Víc napadal až posledních 20 minut s příchodem Dioufa,ale to už je pozdě.Ještě že máme rooneyho,nedokážu si představit kdo by ty góly dával.
Jinak trochu nesouhlasím/souhlasím s hodnocením Gibsona.Je pravda že občas až moc hamouní,ale v první půli to byl převážně jen on kdo se snažil a bojoval,i když párkrát míč ztratil.
Jinak carricka už by měl někdo proklepnout,jenže jeho SAF nevytřídá,takže si to asi ani Carrick neuvědomí.Jeho absolutní nezapojení do hry,uuž mi leze krkem.
Bylo to udřené vítězství a díky VDS a scholesovi se můžeme radovat.
- [6] Mařenka MU
- 06.03.2010 22:18:49
- reagovať
: 0
[3] Gonzal: Rooney nebyl nasazen, aby šetřil síly a zároveň lehce poraněné koleno na zápas z AC Milán. Podle všeho je v pořádku a ve středu nastoupí na 99%
- [8] Mařenka MU
- 06.03.2010 22:22:25
- reagovať
: 0
[5] Franklyn: Dnes to nemá smysl. Tým nehrál ideálně a Berba se aspoň snažil. Rači se podivej na fotky a neřeš jestli dostal 4,5 nebo 6
- [9] Franklyn
- 06.03.2010 22:23:11
- reagovať
: 0
[7] UtdAsTeam: Ještě mi řekni že hrál dobře!dobře hrál ve finále curling cupu,jednoznačně nejlepší v první polovině.Dneska to ale nebylo ani z poloviny takový.Berba prostě nedokáže vzít příležitost a vstřelit gól.možná vnáší krásu do hry a je to dvorní nahrávač,jenže s tohle nám zápas,jak jsme dneska mohli vidět,nevyhraje.
- [10] Gonzal
- 06.03.2010 22:25:10
- reagovať
: 0
jo díky za odpovědi a ve středu snad zase vyhrajou tentokrat by jim mohli dat vic golu :-)
- [11] slaider
- 06.03.2010 22:25:31
- reagovať
: 0
tragický zápas...dúfam že do ko nca sezony už takýto zápas neuvidím
- [13] tractor7
- 06.03.2010 22:40:01
- reagovať
: 0
dneska to teda byla fakt hrůza, ale aspoň že sme to vyhráli. Hodně lidí tady říká, že jsme minulý rok hráli jen na Ronalda a po jeho odchodu hrajeme týmověji, ale dneska se ukázalo,že letos hrajeme zas jen na Rooneyho a když on chybí tak nevíme co hrát. A dnes se snad poprvé musím zastat Berby, který podle mě hrál docela dobře, ale nikdo ho nepodpořil a proto se nemohl ani pořádně prosadit. Prostě celý dnešní výkon byl tragický.
- [14] Devil
- 06.03.2010 22:42:45
- reagovať
: 0
[13] tractor7: Berbs hral dobre,ale neplnil co mel plnit.
Jak se říká, konec dobrý, všechno dobré... dneska jsme z ničeho vytěžili 3 body a to je určitě taky pozitivní. Wazza chyběl a to hodně. Prostě on je jako 12. hráč na hřišti, neuvěřitelnej dělník.
K výkonům hráčů... snažil se Berba, Valencia, skvěle jako ostatně posledních několik zápasů odehrál Scholes, ale totálně propadl Brown, Nani a už poněkolikátý Carrick. Obrana se sehrávala, celkem to fungovalo až na ten konec.
3 body jsou doma a to je hlavní, teď už tak lehký soupeři nebudou, takže hlavně, aby si Wazza pořádně odpočinul a nabral sílu do finiše. :)
- [16] Kalle
- 06.03.2010 22:45:34
- reagovať
: 0
Pochopte ze vlci umnej hrat na nas styl hry,podobnej styl hraje aj Tottenham a ten jim nedal ani gol v obou zapasech.
- [17] jethro
- 06.03.2010 22:45:48
- reagovať
: 0
gibson 5 diouf 5,5 to snad nie ved bol najväcsi traged na ihrisku to co nevyuzil sa ani nedalo dat je zrely na predaj kiko urcite platnejsi tomu treba dat sancu pomohol nam svojimi golmi k titulu diouf velky omyl
- [18] tractor7
- 06.03.2010 22:45:54
- reagovať
: 0
[14] Devil: a co měl asi plnit, když nedostal žádnou pořádnou přihrávku a pro míče si chodil až do středu hřiště. Ale netvrdím, že hrál nějak fantasticky to zase né.
[17] jethro: Jsem si říkal, že jednu šanci bych snad proměnil i já. xD
- [20] Guetta
- 06.03.2010 22:48:11
- reagovať
: 0
Pro mě byly dnes pozitiva 3: Vidič s Ferdinandem konečně spolu, Scholes dal 100.gól a Nani má nový sestřih.
Jinak to radši nekomentuju, protože můj názor na dnešní výkon je dost ostrý a psát slohy, proč tomu tak dnes bylo, se mi nechce...
- [21] Guetta
- 06.03.2010 22:52:38
- reagovať
: 0
[17] jethro: Jj prodat Dioufa. Už je u nás moc dlouho, ty dva měsíce je až až.
Přišel v zimě, neměl ani pořádně čas se do týmu zapracovat, stále si zvyká na Premier league a zvykat si půl roku ještě bude. Počítat s ním můžeme pořádně až příští rok. Jak na tom byl Evra když přišel? Popravdě ještě hůř než on. Jediné, co potřebuje, je čas.
Žasnu, jaké doslova stupidní příspěvky tu zase vidím, nejvyšší čas jít spat to tak vidím...
- [22] LeonM
- 06.03.2010 22:52:48
- reagovať
: 0
[17] jethro: Prodavat hrace po jednom nevydarenem zapasu ? To by za nas pak nemel skoro kdo hrat po zapasech jako byl ten dnesni.
- [23] Devil
- 06.03.2010 22:54:08
- reagovať
: 0
[18] tractor7: Aby dostal nahravku,musi si nabehnout ci zabehnout.Ale Berbs neni proste na rozestaveni 4-5-1 stavenej,takze me ho bylo dnes spise lito.Nemuze hravat osamoceny na hrotu.Jak uz jsem tu psal,dnes by se hodil Owen.
- [24] Devil
- 06.03.2010 22:57:03
- reagovať
: 0
[21] Guetta: Presne tak,dokazal se behem par minut dostat do nekolika sanci,coz se o jinych ani rict neda.Chce to cas,je to jeste neostrileny zajic.
- [25] tractor7
- 06.03.2010 23:01:19
- reagovať
: 0
Prodat Dioufa by byla nehorázná blbost, jestli bychom měli někoho prodat tak Owena a koupit místo něj Agbonlahora, kterého bych tady hrozně rád viděl.
- [26] jethro
- 06.03.2010 23:04:01
- reagovať
: 0
[24] Devil: no tu hlavicku by snad dal aj neostrileny zajic ale on na ten center skakal skor ako postreleny zajic
- [28] Devil
- 06.03.2010 23:07:13
- reagovať
: 0
[25] tractor7: Boze....No nic Guetta mel pravdu,stupidni nazory se tu siri rychlosti svetla....dobrou
- [29] tractor7
- 06.03.2010 23:08:18
- reagovať
: 0
[27] jethro: co takhle ho prodat za nějakou symbolickou cenu do České ligy :D
- [30] tractor7
- 06.03.2010 23:11:27
- reagovať
: 0
[28] Devil: A co je stupidního na tom prodat Owena, který ještě nic pořádného nepředvedl a když už dal gol tak se hned zranil a je na půl roku mimo
- [31] misosomiso-
- 06.03.2010 23:16:52
- reagovať
: 0
Marenka: Suhlasim s bodovanim :)
Velmi podarene review :)))
ONE LOVE ONE UNITED !!!!!!!!!
- [32] Devil
- 06.03.2010 23:18:52
- reagovať
: 0
[30] tractor7: Jestli ti prijde,ze nic nepredvedl,tak si sundej cerny bryle.
Sorry,uz jsem tu Owena resil alespon 100x a nebavi me rozhovor s nekym,kdo nad nim uz davno zlomil hul.
- [33] Torino
- 06.03.2010 23:28:13
- reagovať
: 0
Dnes sme hrali všetci zle, tak pre%co vinite len Berbu? ... mňa najhorši boli Nani, Brown a Carrick...
- [34] mario123
- 06.03.2010 23:29:30
- reagovať
: 0
ja nechapem predat Dioufa, ktory nepremeni 3 golovky za 30 minut a nepredat hraca ktory stal 30 milionov a z 10 goloviek da 1 gol, aj to uz za rozhodnuteho stavu, to da rozum:)))) proste Berbatov je podla mna jeden z najhorsich obchodov SAFa a vobec nenaplnil to co sme donho vkladali, my potrebujeme zabijaka v utoku ako Drogba alebo Torres a nie nejaku baletku, ktory spravi 1 klucku a vystreli takou silou ako by to bola len prihravka!!!! a brante si ho ako chcete!!!
stale tu vypisejete, ze sa snazi a snazi, ale uvedomte si, ze snaha je primalo v takomto velkom klube a stale pisete, ze ake ma genialne prihravky, ale v tom pripade by to mal byt zaloznik a nie hrotovy utocnik!!!!!
- [35] Torino
- 06.03.2010 23:31:16
- reagovať
: 0
Inač Diouf sa mi začina pozdávať. Aj keď nedal tie 3 goly... :D
Ale aspoň sa zahral u nás :D
- [36] Torino
- 06.03.2010 23:32:34
- reagovať
: 0
[34] mario123: Prv pozri ako hrajú ine tímy a potom piš odveci ako nejaký homoš...
- [37] Kalle
- 06.03.2010 23:32:53
- reagovať
: 0
Nepiste ze Diouf je omil,je strasne nervozni ale on si zvykne.
- [38] tractor7
- 06.03.2010 23:36:37
- reagovať
: 0
[34] mario123: No když hraje po boku Rooneyho tak to ještě jde. Jinak si myslím že je to hráč který by u nás měl dělat tak 3 útočníka a spíše střídat na posledních 10-20 min, a určitě to není hráč který by měl cenu 30 mil, ale tak maximálně 15
- [39] syska024
- 06.03.2010 23:37:56
- reagovať
: 0
Ľudia dôležité sú 3 body a to či niekto hral zle či dobre je už vec druhá, chalani si z toho vezmú príklad a bude dobre. Veď predsa, každý sa učí na vlastných chybách. :-)
- [40] Mařenka MU
- 06.03.2010 23:40:32
- reagovať
: 0
[39] syska024: Kéž by si měla pravdu. Těžko říct jestli hráči opravdu šetří síly, nebo jim to nejde. Každopádně takhle se o titul nehraje!
- [41] Mařenka MU
- 06.03.2010 23:41:58
- reagovať
: 0
[31] misosomiso-: Bodování je trochu pozměněno Guettou, ale na tom sme se shodli společně...
Docela koukám, že se tu najde někdo, kdo má stejnej názor na bodování
Jinak děkuju za pochvalu
- [42] mario123
- 06.03.2010 23:43:56
- reagovať
: 0
[36] Torino: lenze mna nezaujimaju ine timy!!! on sem prisiel ako hrac, ktory ma strelit za sezonu aspon 20 golov!!! a suhlasim s tractor7, ze by mal byt len utocnikom cislo 3, ale keby sa tak stalo, podla mna by ste nanho kydali viac ako teraz na Owena, ktory by podla mna keby hral pravidelne v pohode nahradi Berbatova
- [43] Mařenka MU
- 06.03.2010 23:50:21
- reagovať
: 0
[42] mario123: Kdo kdy řekl, že Berbatov sem přišel dávat góly? Ty tu srovnáváš, fotbalovou Brazílii s Uzbekistánem. Přece není pravda, že Berbatov tu je kvůli střílení gólů. Ikdyž je to útočník má jiný styl a jiné úkoly (góly přece dává, vzpomeň i loňskou sezónu) Diouf se do týmu teprve zapracovává jak už tu je výše zmíněno.
Po zápase musí přijít krtitika, ale u některých příspěvků opravdu nemůžu věřit vlastním očím.
PS : Zdá se ti, že jsme jediný tým kterému se herně výrazně nedaří? To je divný když jsme teď na prvním místě nemyslíš? Srovnej si trochu hodnoty a účelnost fotbalistů a potom sem přijed svůj názor. Jestli to nesvedeš pak tě osobně lituju. Bez nadsázky.
to se mi fakt líbí jak nadáváte na berbu že hraje ho*no a nepatří do základu...to jsem eště neviděl...vždyt' to není žádnej hrot'ák a tím že rád přihrává se ochuzuje o góly, nemůžete říct že někdo do týmu nepatří, to jsou dětský názory a kdyby někdo z kádru neměl schopnosti, už by tu dávno nebyl !
- [46] syska024
- 06.03.2010 23:57:29
- reagovať
: 0
[40] Mařenka MU:
Oni majú asi viac šťastia ako "rozumu" /aspoň v tomto zápase určite/. :-)
Keď ja neviem s nimi je to ako na hojdačke raz je dobre a možno až príliš a potom opäť zase jedna veľká katastrofa.
Každopádne držím im palce v ďalších zápasoch, najnovšie v tom čo príde už túto stredu, tam zaváhať jednoducho nemôžu, lebo tam sa body nestrácajú tam sa rovno vypadáva, ak budú hrať zle. Champions League sa s nikým "maznať" nebude a ďalej idú len tí najlepší. :-)
- [47] mario123
- 06.03.2010 23:57:33
- reagovať
: 0
[43] Mařenka MU: ja mu neberem tie genialne prihravky a klicky a podobne, ja len pisem ze on je typ, ktory nemoze byt sam na hrote, lebo je to "lenivy utocnik", ktory potrebuje pri sebe hraca, ktory bude pri nom behat a napadat brankara, lebo on to az na vynimky nerobi!! a jeho rychlost je asi nenavratne prec
- [48] Franklyn
- 06.03.2010 23:58:51
- reagovať
: 0
[42] mario123: konečně někdo :D i když třeba v tom carling cupu hrál fakt dobře,nechápu proč tak nehraje pořád.
- [49] Chrojo
- 06.03.2010 23:59:05
- reagovať
: 0
k zápasu se vyjádřit nemůžu, protože jsem viděl asi posledních 10 minut, ale asi zrovna moc kvalitní nebylo. Co mě zaráží ale je, kolik negatívních ohlasů je tady na hlavu Berbatova opět. Možná zahrál špatně, ale proč se pořád všichni obouváte jenom do něho? Co třeba takový Carrick, který si pomalu tancuje nad míčem ve vlastní šestnástce a z toho vyplyne golovka v nastaveném čase pro domácí? A Berbatov je v systému 4-5-1 pořádně utopený, on prostě potřebuje k sobě druhého účtočníka. V tomto systému měl podle mě hrát od začátku Diouf.
At se vám to líbí nebo ne, Berbatov je prostě pro náš tým v systému 4-4-2 nepostradatelný a to už si myslím několikrát dokázal. Nikdo z nás neví s jakými instrukcemi jde na hřiště, kde a jak se má pohybovat, ale vy prostě jenom vidíte ty jeho neproměnné šance a ten jeho jedinečný styl hraní
No ten Diuf ako dnes nakladal so šancami. Rooney by už mal hattrick a išli by sme domov minimálne s trojgólovým víťazstvom.
Taký vyhlásený kanonier z nórskej ligy a tie tutovky ako zahodil...
- [51] Mařenka MU
- 07.03.2010 00:18:23
- reagovať
: 0
[48] Franklyn: Nevim proč,ale pochybuju, že kdyby měl Berbatov na kontě 20 gólů, nepomohlo by mu to v obdivu Vás kritiků.
Vím na kdyby se nehraje, hraje se na realitu. Tak si si uvědom, že Berbatov tam není od střílení gólů, ale od propojení zálohy a útoku a krásně to vychází. Podhrot, který tvoří a vymýšlí. Může se zdát lenivý a dokonce by mohl přidat ještě něco na víc, ale proč? O to se starají jiní. On už tak dělá až moc a stačí to bohatě. Průměrný záložník 5 gólů, klasický útočník 20 a podhrot 10, sedí to krásně.
Vy podle mě pořád nemůžete zkousnout těch 30 mega který mohl SAF utratit daleko (pro vás) lépe za jiného "lepšího"světového útočníka. Kdyby Ferguson nechtěl, tak Berbatova přece nekoupí.
Je vidět, že je s ním spokojenej víc než dost.
A že mu to v Tottenhamu střílelo víc? No zas o takové kvantum víc se nejedná a za druhé měl u Spurs uplně jiné povinnosti.
Čekal si druhého Nistelrooye? Proč? Nikdo o tom nemluvil, nikdo dopředu neříkal, že bude Berbatov hlavně střílet góly...
Jde zde o pouhý úhel pohledu.
- [52] peteriko
- 07.03.2010 00:20:40
- reagovať
: 0
Chvalabohu normálne hodnotenie!!! Toto bolo utrpenie a to mi si nemôžeme dovoliť. Dúfam, že takýto zápas som videl od našich hráčov naposledy.
- [53] misosomiso-
- 07.03.2010 00:45:47
- reagovať
: 0
Teraz na Berbatova kydate zase, keby dneska bol on ten kto dal na 1-0 gol tak by ste ho tu ospevovali, ale dal ho Scholes !! ktoremu blahozelam ze si vstrelil svoj 100. gol a este takyto dolezity !!! A nechapem akoze co stale na Berbatova mate... na Naniho nikto ani slovo, ani na Carricka, to ze Nani s Carrickom dali dokopy dneska za zapas 4 presne prihravky to nik nepovie, alebo aky tragicky bol Brown...to je vsetko pohode.. ale Berbatov..staale Berbatov.. Co od neho ocakavate ? ze da kazdy zapas 3gole? vyhra zlatu kopacku?? To neni hrac typu Drogba, Rooney, Torres atd...
Nasim strelcom je ROONEY !! Berbatov je viacmenej na pomahanie zo zaloznej linie do utoku a prihravkami dokaze vynikajuco najst Rooneyho alebo kridelnikov, skvele podrzi loptu aj ked ho precislia dokaze vypitat faul, ale pre vas vsetko co sa pocita su gole. 2 strelci v jednom muzstve to nejde dobre.. Este ste si asi nezvykli ze postavenie Rooneyho sa zmenilo! Ked tu bol Ronaldo tak Rooney pracoval na neho a prihraval na gole. Ronaldo bol naj. strelcom teraz uz Rooney nepracuje na Ronalda ale sam Rooney je naj strelec ! A prave Berbatov je ten ktory k tomu dopomaha.. samozrejme ze ocakavam od Berbatova viac golov, ale treba videt to akym sposobom je postavena zostava a aku ulohu hraju menovani hraci... Mna osobne seru 3veci...
1. GLAZER NECH PREDA UNITED !!
2. treba kvalitneho OFENZIVNEHO KREATIVNEHO zaloznika, pretoze Carrick smerom do utoku neni taky, Scholes starne, Gibson...ten nema na to aby tahal United v dolezitych zapasoch, a Fletcher je skveli bojovnik no treba kreativneho zaloznika co ma dobre citanie hry, skvelu prihravku...Hargy?:P
3. jedneho kridelnika nam treba, lebo ako som hovoril Nani nedokaze zahrat sezonu dobru. Par zapasov zahra ako boh (Arsenal) a potom hori ako fakla. Obertan je este mlady, Park ... ten je bojovnik moze zahrat zapasy ale tak neni to taky offenzivny kridelnik, Giggs taktiez starne, Valencia je podla mna jediny kridelnik ktory ma zaklad, Giggs by bol druhy lenze bohuzial nedokaze uz zahrat celu sezonu no to co zahra, tak zahra kvalitne !!
ONE LOVE ONE UNITED !!
LOVE UNITED HATE GLAZER !!!
Ak mate zaujem o neake suveniry kuknite objednavku a napiste mi :)
- [54] Rawe911
- 07.03.2010 01:37:40
- reagovať
: 0
Ty vole dat Dioufovi vic jak Parkovi to je ulet.........Diouf zahodil 3 tutovky,ztacel balony a Park okamzite po svem prichodu byl aktivni,vytvoril sance,napadal,vybojoval par micu,presne nahraval a vracel se........A ty mu das min nez Dioufovi,No asi jsme se divali kazdej na jinej zapas......Se zbytkem hodnoceni souhlasim
- [55] Franklyn
- 07.03.2010 01:47:04
- reagovať
: 0
[51] Mařenka MU: a to je zase tvoje chyba :p kdyby berbatov dal 20 gólů,tak proti němu neřeknu ani slovo.
Já dokážu uznat že hrál dobře viz carling cup,ale proč takhle nehraje pořád?vytvářel si šance,výborně napadal a dobře se nabízel.Kdežto dneska občas napadl brankáře a to nabíhání žádná sláva,prostě tomu zase chyběl ten pohyb :/
jinak já žádného nistelrooye nečekal,jde mi jen o to,že se nemůžem celou sézónu spoléhat jen na rooneyho,nedej bože kdyby se zranil.Byl bych nadmíru spokojenej,kdyby berba přidal víc toho pohybu a pár gólů(dejme tomu tak 6 :p).
- [56] Rawe911
- 07.03.2010 02:53:00
- reagovať
: 0
[55] Franklyn
ja nechapu co cekas?Ze v jednom tymu budes mit 2 snipery?Vsak to zadny klub v anglii nema.Tak dejme tomu Chelsea,ti maji tento rok Drogbu a Anelka zaostava(ma priblizne stejne golu jako Berba,a to na nej nikdo v Anglii nenadava a fanousci Chelsea si ho vazi),minuly rok zas byl Anelka strelec a Drogba dal za celou sezonu min golu nez ma ted Berba.Potom scouseri,ti maji Torese,City Teveze,Arsenal Persieho,Kohouti Defoea,Villans Agbonlahora a takhle bych mohl pokracovat dal.........proste tohle je Anglicka liga,tady to takhle proste uz chodi ze je jeden strelec a druhy utocnik mu tvori sance.Jak si myslis ze by to vypadalo kdyby Wayne s Berbou soutezili kdo da vic golu a hrali oba jen na sebe......ja ti to reknu STRASNE.Proste ja jsem s Berbou naprosto spokojeny,protoze to je tymovy hrac.Ano dnes se mu nedarilo,a to proto ze to neni hrot a Nani mu nebyl schopnej normalne prihrat cely zapas(stejne jako zbytek tymu krome Scholese,Valencii a Parka,ktery prisel az na poslednich 15minut).Takze pro vsechny KRET... ,kteri na Berbu neustale nadavaj mam jednu radu.TAHNETE DO FANCLUBU REALU,POKUD CHCETE ABY SE HRACI PREDHANELI V GOLECH A NEHRALI TYMOVE.
- [57] kiwwi
- 07.03.2010 06:16:44
- reagovať
: 0
[55] Franklyn: pozri sa...minulu sezonu sme dost vela zapasov vyhrali vysledkom 1:0 a nikoho to teraz netrapi...imho hrame lepsie a som strasne rad ze sme vyhrali 0:1 s Wolves lebo to nebol lahky zapas...najviac ma potesil Scholesyho gol...je to pan hrac a momentalne v PL mu nikto nesiaha ani po ...
- [58] oscar
- 07.03.2010 08:04:34
- reagovať
: 0
podla mna je Berba genialny hrac, na ktoreho sa da pozerat, vie vymysliet necakane veci a ja osobne ho mam rad takych hracov ako je on je malo, on jednoducho potrebuje niekoho ako je waza aby mu vymyslal sance, mne sa nahodou vcera dost pacil
- [59] UtdAsTeam
- 07.03.2010 08:26:38
- reagovať
: 0
[56] Rawe911: Souhlas, ale to těm co nerozumí fotbalu nevysvětlíš :-)
- [60] makoLP
- 07.03.2010 08:56:38
- reagovať
: 0
teraz sa mi prvý krát stalo že nesúhlasím s hodnotením niektorých hráčov...Ria v zápase nebolo vôbec vidieť ale dostal viac ako Nemanja ktorý sa stále snažil...Carrickovi zápas nevyšiel ale 3,5?aspom o bod viac...Gibbson bol v prvom polčase najaktívnejší zo stredovej formácie a dostal iba 5? a nakoniec Garry...po jeho príchode sme chytili druhý dych lebo Antonio to sám nevládal ťahať...tomu by som dal tiež o bod viac...
- [61] nikusik315
- 07.03.2010 09:03:13
- reagovať
: 0
trosku od veci..ale viete ze rooney nenastupi proti AC??ma zranene koleno a fergason nechce riskovat:(
- [62] Wayne Rooney
- 07.03.2010 09:04:32
- reagovať
: 0
[61] nikusik315: ked nenastupi proti ac tak vypadneme bez neho sme strateny
- [63] Franklyn
- 07.03.2010 09:08:51
- reagovať
: 0
[56] Rawe911: nemusí bejt bombardér s 30 góly,ale když už tu šanci dostane,tak ať jí promění.Včera mohl dát gól,jenže si to zpracoval a podíval a vystřelil,tak už bylo pozdě.no a pak tu je,vámi přehlížený pohyb.Ale já vam to vnucovat nebudu.A takový ty kecy,že carricka nekritizuju,tak by si to možná chtělo přečíst můj příspěvek nebo bejt na chatu ;)
[b][59] UtdAsTeam[/b:a kolik let trénuješ a koho?
- [64] jethro
- 07.03.2010 09:23:45
- reagovať
: 0
padla mna diouf dopadne ako manucho macheda je lepsi utocnik a pre jednu cigaru ho takto odhodit si nezasluzi
- [65] manchman
- 07.03.2010 09:31:15
- reagovať
: 0
S hodnocením souhlasím a dnešní zápas dokázal, co pro nás znamená absence Rooneyho. Nemáme za něj adekvátní náhradu, co na tom, že se Berbatov snažil? On není typický hrotový hráč, je spíš takový druhý útočník, který připravuje akce, a proto by měl SAF v létě přivést nějakého kvalitního útočníka, pokud bude mít tu možnost..
Jinak tři body byly povinné, získali jsme je a já jsem rád. A Wolves hráli opravdu dobře a nebýt jejich křivosti, tak sme možná o tři body přišli.
[53] misosomiso-: Scholes stárne? Podívej se na záznam zápasu. xD
- [67] NaNi17
- 07.03.2010 10:21:05
- reagovať
: 0
najhorsi zapas v roku 2010 ale aspon s tou najkrajsou prichutou teda zisku 3bodov .....najvacsia chyba asi bola ze nehral rooney ale berba a ten spomaloval celu hru vzdy ked dostal loptu tak pomaly prihraval centroval proste vsetko.....a niekedy este aj zaloznici nanho museli cakat dokym sa dostavi do utoku zo stredu pola
[69] misosomiso-: Myslim, že tu ještě minimálně 2 sezóny spolu s Giggsym vydrží, protože 1) hrajou oba úžasně, 2) fans je milujou.
- [71] migel22
- 07.03.2010 10:43:01
- reagovať
: 0
jak si ctu,tak vykon tymu asi nic moc,ale dulezite je vitezstvi,a 3 body...
- [72] Big-Mike
- 07.03.2010 10:58:08
- reagovať
: 0
Nesouhlsím s hodnocením Browna!! Podle mě nehrál špatně a nechápu proč byl střídán o poločase. Jinak v posledních zápasech to je z naší strany tragédie, takže doufám ve výrazné zlepšení :-)
- [73] jujinek7
- 07.03.2010 11:18:26
- reagovať
: 0
[63] Franklyn: Tak vcera to byl uplne jinej Berba nez minulej tyden ve Wembley.
V 1 puli byl uplne tragicekj,nedaarilo se mu,ale ve druhe puli uz se snazil neco vymyslet,napadal rozehravku vlků a behal. Treba kdyz sme hazeli aut tak vzal rychle mic aby to mohl zrychlit ale nikdo z hracu se mu nenabizel na ten aut tak na ne kricel a byl znechucenej...teda podle mne o tom svetci fakt ze chce hrat a ze hraje a ne ze na hristi chodi.
Jeden polocas,no dejme tomu zapas mu nesedl a zase uz je to tady,jenom mate kecy! Navic teda ze by dostal od Valencii nakej slusnej balon,mozna tak 2 do 2 sanci,ale dycky mu to zblokovali a to bylo secko,jinak jde na nem videt ze chche prihrat,ze aji musi ukazovat rukama aby mu nekdo nabihal.
Vcera mu to moc neslo ale neda se rict ze by se nesnazil,takze neim proc zase mate kecy.
Jako ale u tebe me t ani neprekvapuje,kdyz jsi minulej tyden psal ze:ac s tezkym srdcem musim uznat ze Berrba byl nejlepsi...tohle jsi napsal po zapase ve Wembley.
Me to pripadlo tak ze proste ho nemas rad ale ze teda musis no kdyz zahral dobre.
Jinak podle men sme vcera hrali uplny hovno,Vlci byli na stejen urovni my a muzem byt radi ze si vezem 3 body.
- [74] Jelco
- 07.03.2010 11:18:57
- reagovať
: 0
suhlasim s bodovanim ale nesuhlasim s bodovanim carricka a Naniho hrali hovno carrick nemal ziadny svetli moment v zapase a Naniho asi jediny svetli moment prihrava Paulimu na gol to je setko , Park ma lepsiu formu dufam ze bude hrat proti ACM
- [75] domino0728
- 07.03.2010 11:19:07
- reagovať
: 0
to co tam Diouf povynechával v poslednej 30 minutovke ako prisiel na ihrisko :D:D:D:D ... mohol kludne dat hat-trick :D.
- [76] jujinek7
- 07.03.2010 11:21:10
- reagovať
: 0
Proste v prvni puli Berba tragedie,druha uz byla lepsi,ale taky to nebylo ono,ale to se da rict i o jinych hracich Manutdu.
Navic kdyz Berba k sobe nemel hrace,jako treba od Naniho se te kombinace moc nedocka,on secko resi zbrkle,z druhe strany od Valencici uz je to lepsi treba.kdyby tam byl Park,tak by to bylo o necem jinym. I s Rooneym se Berba vyhovi suprove.
Taky nechapu proc Rooneyy musel v tom pratelaku hrat,kdyz ma jasny misto v Anglii zarucene!!!
- [77] XatriX
- 07.03.2010 11:41:54
- reagovať
: 0
Je to smutne konstatovat ze sme na rooneym zavysli..lebo ink gol nedame...berb ma dobre nahravky ale ako zakoncovatel..no to si neviem predstavit...a co sa tyka gibsona..bojoval to sa mu musi uznat ale skor my pripadal ako 5 obranca wolves..ked bola pekna akcia bud to nahral dozadu alebo stratil alebo zbrklo vystrelil na branu
Začínam mať taký neblahý pocit že Nani je zase raz z formy, už niekoľký zápas čo mu nevyšiel...možno to bude len tým že hráva na ľavo keď hrá aj Valencia, alebo je zas úplne mimo...
- [79] mariaaan
- 07.03.2010 11:49:11
- reagovať
: 0
teraz sme toho moc nepredviedli ale chapem to ze hraci sa chceli aj setrit na zapas ACM teraz bolo hlavne vitazstvo co sa im aj podarilo
- [80] Kraft
- 07.03.2010 11:58:02
- reagovať
: 0
vite proc Berba hraje tak trochu slabej,no ze by mal problemy s kolenom Franklyne a Mario123???
- [82] Franklyn
- 07.03.2010 12:21:19
- reagovať
: 0
[73] jujinek7: ano to jsem napsal a nevím co je v tom za problém.Já dokážu uznat že zahrál dobře,ale vy tu budete mlejt pořád dokola,i kdyby zahrál absolutní tužku,dal jedinou dobrou přihrávku za zápas,tak to prostě z hrdosti neuznáte.
[80] Kraft:ale on je pomalej pořád a zraněnej celou sezónu není.Myslím,že kdyby to bylo fakt tak vážný,tak asi hrát nebude.Když jsem si přetrhl vaz v koleni,tak jsem taky nebyl schopnej chodit.Asi ho to bolí,ale určitě na to neumírá.
Byl to hroznej zápas, ani jsme si nezasloužili ho vyhrát, podobně jako na san siro, jinak nani se určitě zlepší ale štve mě carrick ten snad hrál proti nám...nejvíc mě straší že obrana byla v nejsilnější sestavě a dost hořela proti tomuhle slabšímu teamu. Mrzí mě že si andy a michael už nezahrajou ale nadruhou stranu se těším na hargreavese :)
nevěřím svým očím, že berbatov je pomalej ? budu dělat že jsem to neslyšel
- [86] Kraft
- 07.03.2010 12:35:07
- reagovať
: 0
keby bol Berba taka lama ako to poniektori kecaju tak by nebol legenda bulharskeho futbalu
- [87] Franklyn
- 07.03.2010 12:37:09
- reagovať
: 0
[86] Kraft: i kdyby to byla legenda celýho asijiskýho,africkýho a americkýho,tak je mi to jedno,mě zajímaj výkony za ManUtd.
zapas som nevidel, ale sranda to tu citat :D Predajme toho a toho, preco si nepredate vy televizor a neodpojite sa od netu, aspon tu nebudem musiet citat take blbosti :D
- [89] Pontius
- 07.03.2010 12:51:30
- reagovať
: 0
celkem souhlas s hodnocenim, hlavne u Carricka, ktery by na sve pozici mel hrat vic dopredu, podporovat utok, tvorit hru a to jsem u nej uz par zapasu nevidel.
Nani mel jeho klasicky vykyv formy, jeden zapas perfektni a pak totalni bida.
Absence Rooneyho byla znat, Berbatov by mozna zaslouzil za 5, tez nebyl ve sve kuzi.
Viva la Scholes!! :)
- [90] makoLP
- 07.03.2010 13:00:16
- reagovať
: 0
prosím vás, ktorý z adminov má na starosť sekciu s walpapermi?
- [91] Tomek
- 07.03.2010 13:05:49
- reagovať
: 0
Tak Rooney mozna nenastoupi ani s AC :-( Kvuli jednomu podelanymu pratelaku s Egyptem se zrani jeste vic, klidne misto nej mohl zkouset jiny utocniky. Snad se da do kupy.
- [93] Newton Head
- 07.03.2010 14:21:40
- reagovať
: 0
včera to byl spíš boj než fotbal, něco podobného tam ale předváděla i Chelsea i když vyhráli 2:0 po tom co je podržel Čech. Bylo vidět že jsou Vlci skvěle připravení no a jak to po reprepřestávkách bývá, byl to další náš tragický zápas. No ale 3 body jsou doma a tabulka taky vypadá líp.
- [94] Kalle
- 07.03.2010 14:45:17
- reagovať
: 0
[93] Newton Head: tak boj je vzdy s vlkama a liverpoolem to taky nidky neni fotbal ale boj a snat dame Fulham naseho kata:)
- [95] Kalle
- 07.03.2010 15:02:50
- reagovať
: 0
[87] Franklyn: vy pisete Berbatove vypadni s MU ale proc by to delal?on za ot nemuze ze hraje a kazdej vy ze ksobe potrebuje utocnika a on nerozhoduje jestli bude hrat nebo ne.
- [96] kiwwi
- 07.03.2010 15:05:59
- reagovať
: 0
[87] Franklyn: nechcel by si nahodou aby dal Rooney 30 golov a berbatov 20 zo 60?...ukaz mi jeden tim na svete ktory ma v utoku dvoch bombarderov?...fakt staci jeden
- [97] kiwwi
- 07.03.2010 15:15:27
- reagovať
: 0
inac ten Vokes keby dal gol v tej 92' tak by som osobne nabehol do Manchestru a najebal by som Carrickovi...ten chalan nech sa uz preberie a nech kuka z coho zije
- [98] Extrasensual
- 07.03.2010 15:34:45
- reagovať
: 0
Škoda, že jsem nemohl vidět druhý poločas živě...měl jsem příjemné povinnosti...=)...nicméně utkání jsem si dokoukal a dospěl k těmto názorům:
Takhle se nebojuje o titul...bojovnost některých hráčů United je fakt kritická! Obzvlášť se to týká Mr Carricka, té líné tupé lemry (odpusťte mi toto označení), která vytváří černou díru ve středu, nezapojuje se, a pokud ano, kazí rozehrávku, centry, tým na něj už ani nechce hrát, navíc nám málem ke konci vzal 2 body naprosto naivní nahrávkou rozběhnutému strikerovi místo odkopu od brány...ten hráč si dlouhodobě zasloužení zařazení do rezervy, protože zahrál jeden jediný jakžtakž dobrý zápas z posledních 10ti a to si ani nepamatuju který...
Takhle obrana nehořela ani když hrál Evans s Brownem, je mi jasné, že se musí Rio s Vidou opět sehrát, ale oproti loňskému březnu, kdy hrála obrana ve skoro stejném složení, to byl rozdíl 4 tříd...loni obrana nejlepší na světě, letos podprůměr...nejlepší obránci jsou letos Wayne Rooney, Park Ji Sung a Darren Fletcher =)
Paul Scholes má ještě na dobré 3 sezóny, je to skvělý hráč a mrzí mě, že nehraje častěji, světový střední záložník, pravý tvrdý fotbalový Angličan! Gratuluju ke 100 gólům v PL, kterým United dopomohl k mnoha mnoha titulům!
Na závěr velké UFFFFF, že jsme odvezli domů 3 body i přes naprosto katastrofální výkony snad na všech frontách...ta letošní sezóna mě stojí fakt hodně nervů =)
- [99] Extrasensual
- 07.03.2010 15:44:00
- reagovať
: 0
Už třečtvrtě hodiny před zápasem jsem věděl, že tady opět bude aspoň 5 kreténků kritizovat Berbse...jste jak děti, nebo jste děti? To by to vysvětlovalo...radši nadávejte na Carricka, který asi dává těm, co ho dávají do sestavy drogy do pití =) Nevěřím, že Alex nevidí, jak je dlouhodobě neuvěřitelně marný a zbytečný a jak nás okrádá o možnost jiného lepšího hráče v srdci hřiště...
- [100] kiwwi
- 07.03.2010 16:03:27
- reagovať
: 0
[99] Extrasensual: problem je ten ze lepsieho jak Carrick nemame...fakt nechapem jak moze by v ENG repre pri takej konkurencii
- [101] Franklyn
- 07.03.2010 16:09:24
- reagovať
: 0
[96] kiwwi: tak rooney ty góly dá :) U berbatova by to bylo fakt pěkný :)
Já jsem neříkal že máme mít dva světové bombardéry,kde jste to vzali?jen jsem řekl,že mi fakt jeho včerejší pohyb a zapojení do hry v první polovině vadí a že nedokážete uznat že hrál špatně.Je mu dáváte 6 už jen z principu.Prostě když chybí rooney,kým ho nahradíme?
[99] Extrasensual.nezlob se na mě,ale podle tvýho příspěvku by se dalo odvodit jen jediný -> http://www.youtube.com/watch?v=gqKyuerO4K4 .....
- [102] Torino
- 07.03.2010 16:32:43
- reagovať
: 0
[101] Franklyn: O výkone Berbu v 1 polčase nenamietam. Lenže videl si ako hrali ostatný naši hráči v prvom polčase???
- [104] Franklyn
- 07.03.2010 16:43:37
- reagovať
: 0
[102] Torino: a copak tady někde chválím ostatní(trošičku jen gibsona)?
- [105] Ondra07
- 07.03.2010 16:55:38
- reagovať
: 0
I přes to, že z toho moc radost nemám, tak to sem musím napsat ... Jako dneska bych všem obráncům kromě Evry dal za 3, Evrovi tak 5,5 a kdyby tam byl připsaný 12. hráč s názvem Štěstí a známkou 10, tak je to hodně oprávněné ... Jako opravdu mi přišlo, že Vidič s Ferdinandem se musí umět opravdu rychle a velmi efektivně modlit, protože jinak si tu 0 v obraně neumím vysvětlit :-( :-(
- [106] Kalle
- 07.03.2010 17:25:15
- reagovať
: 0
[105] Ondra07: No obrana vtyto sezone pracovala jen v 1 zapase skvele a to proti Chelsea kde hral Evans s Brownem.
- [107] Eric le King
- 07.03.2010 17:42:23
- reagovať
: 0
Gafferovi to vyšlo, šetřil Darrena a unaveného/zraněného Wazzu a vyhráli jsme nejtěsnějším rozdílem. Scholes zaslouženě mužem utkání. Mohl jim být ale i Diouf kdyby dal dva tři góly, třeba jak mu to Gary dal přesně na hlavu to byl výstavní centr, který se dávat Shease nebo Wess nikdy nenaučí (Rafael možná časem jo)Jsu strašně rád, že máme takového kapitána. :-)
- [108] PeteB
- 07.03.2010 18:28:51
- reagovať
: 0
A co je s Fredericom Machedom?/Machedou?
On je tiež útočník a v tejto situácii potrebujeme k utocnikom ešte jedneho..?!
- [109] jethro
- 07.03.2010 18:49:34
- reagovať
: 0
[108] PeteB:zapalil si cigaru gafer ho videl tak nas ide spasit diouf prepacte ale nevravim ze sa este nemusi otukat a zvyknut si na premier league ale tu hlavicku by dal aj marian labuda
- [110] ManUnited-4 EwEr
- 07.03.2010 19:08:35
- reagovať
: 0
jj katastrofaalny vykon proti AC dufam ze sa preberu !!
- [111] Jelco
- 07.03.2010 19:31:36
- reagovať
: 0
[109] jethro: Kiko sa liecil zo zranenia preto nehraval a este ktomu na ciga
- [112] Kalle
- 07.03.2010 20:15:39
- reagovať
: 0
[109] jethro: Vis uneho jde videt ze je strasne nervni,unahleny,je vsoku stoho ze hraje za Manchester.
- [113] UtdAsTeam
- 07.03.2010 21:12:30
- reagovať
: 0
[109] jethro: marian labuda, ty vole to mě rozsekalo :D
- [114] dnnn
- 07.03.2010 21:17:19
- reagovať
: 0
[109] jethro: :D:D:D
Kašlete na tenhle zápas nemá cenu se strestovat, pojd'me se těšit na AC ve středu, to bude jiná :)
- [115] Ronnie
- 07.03.2010 22:54:53
- reagovať
: 0
viete niečo o tomto?
http://www.profutbal.sk/clanok89070.htm
- [116] Extrasensual
- 07.03.2010 23:56:34
- reagovať
: 0
[101] Franklyn:
Na co se mám zlobit? Na nějaké video se skaterama? Ty jsi věnec, synku =)
- [117] Extrasensual
- 07.03.2010 23:57:30
- reagovať
: 0
[103] Guetta:
Rád bych se ti ozval kámo, kdybychom jen oba nebyli furt Iinvisible For All, že? :D Na ACM bychom se mohli ale domluvit...
- [118] Franklyn
- 08.03.2010 00:20:50
- reagovať
: 0
[116] Extrasensual: nj je vidět že jsi to nepochopil,tak hold asi takovej boreček nebudeš :)
- [119] cyrils
- 08.03.2010 09:24:45
- reagovať
: 0
Trochu pozde , ale predsa môj postreh: Toto bol spolu s vystupením proti Leeds náš najhorší výkon.Chvalabohu že sme vyhrali.Teraz konkretne.Van Der Sar je svetový brankár legenda to je náš základny kameň úspechu.Jemu by mali postaviť pomník lebo zápas čo zápas je spoľahlivý koncentrovaný.K obrane sa vyjadrovať nebudem a tak začnem svoju kritiku u Gibsona. Nuž hra na skrivačku mu vychádzala celých 60 min.Ak si Gibson myslí že celý tým máka aby si 22 ročný chlapec išiel 2 krát sebecký vystreliť na bránu tak to sa mýli. Ja osobne som nevidel že by nejako bojoval drel chcel .Ten jeho zálohový výklus a potom zašívarna pri rozohrávke. Toto má byť budúcnosť ManUtd???? Alex to sním vydržal to tej cca 60 min. ,ale viac už sa nedalo.Po zápase proti Leeds daľšie Gibsonové sklamanie.A čo napísať na Berbu aby som nikoho nepoburil ???? Po tom čo si priklonil na svoju stranu vätčšińu fans od zapasu z Evertonom až po zápas s Villou mal možnosť ukázať čo je vňom, ale žial v tom zápase iba vyplavali jeho nedostatky ako pohyb rýchlosť, dynamika, obratnosť, výskok. Žial je pekné že si zbehol k pravej ,ľavej čiare do stredu po lopty je pekne že ich rozohrá,ale už není pekne keď nechá Valenciu šprintovať a on si vyklusáva.Neberiem ani výhovrky typu že nedostal nahrávku jemu nebolo kde nahrať pohyb si nevytvoril priestor na finálnu prihrávku.Žial tieto jeho nedostatky z neho robia iba druhoradého útočníka na level Rooneyho,Torresa,Drogbu žial nemá.Úlohu spojky medzi Valenciou,Rooney zvláda ,ale úloha útočnika nie.Čo sa týka Naniho stará jeho 2-3 ročná pesnička 3 zápasy odohrá ako Ronaldhino a Cristiano Ronaldo a potom dalšie zápasy stráca lopty nedokáže obísť protihráča súpery ho valcuju.Aj keď v sobotu bol asi jediný ktorí spolu s Valenciou šprintoval ostátný taký treningový výklus.Valencia asi dvakrát v zápase mi pripadal ako Forest Gump bežal do predu s loptou aj keď v predu nikoho neviem či to bola jeho chyba ,ale tých ostatných.A Diouf ťžko napísať aky veľký je jeho potencial čo sa v ňom skríva, ale stačí mu dať viac zodpovednosti na plecia a totalne nepochopitelne zahadzuje šance.(inač riadne Alex zanadaval keď nedal tu hlavičku ktovie čomu povedal pozápase).Napr. teraz je na porovnanie Owenov tretí gól proti Wolsburghu aj Diouf sa ocitol v nejakej podobnej príležitosti,ale zatial čo pri Owenovi sa mi zdalo ako maličkosť zašprintovať a prehodiť brankára Diouf z toho urobil tragédiu.
- [120] Torino
- 08.03.2010 14:03:35
- reagovať
: 0
[119] cyrils: VDS nemal veľa zákrokov v zápase. Ale súhlasim s tebou. Je to vynikajúci brankar na ktorého nezabudnem.
Inač s tvojim komentom konečne súhlasim. Aspoň nenadávaš v ňom len na Berbu. Som rád, že si videl aj Naniho a Gibsonove chyby. A najme chyby obrancov...
No v jednom ty vytknem, a to o Dioufovi. Mne sa páči takýto typ útočnikov. Viem, že nedal goly, ale do šanci ktorých sa dostal to je zaražajúce. Takýto typ potrebujeme hneď ku Rooneymu. Berba by mohol byť tak podhrotový útočnik. Veď on nim celú sezonu aj je :D
- [121] cyrils
- 08.03.2010 14:34:16
- reagovať
: 0
Torino:Ja som ani predtým nenadával na Berbu kritizival to ano , ale nedavky si nechám doma pri telke.Ten jeho výkon v sobotu sa už ani nedá opísať ako kritika proste je to fakt Berba na 4-5-1 nemá on je na iné zápasy, ale škoda mohol sa rovnať hviezdným útočnikom aspoň v Totenhame ním chvílu bol teraz u nás je ten "podhroták" a viac už asi od neho nemôžme chcieť. Dioufa neodpisujem (mne sa tiež páči)je opačny typ ako Berba on za 30 min. si vie nabehnuť do šance , ale zakončenie je hrozne ako som písal atmosféra , diváci , tlak medií, veľkoklub, zodpovednosť za strelenie gólu,iná motivácia súperov proti nám atdˇ to aspekty ktoré íne hviezdy u nás nezvladli , teraz je rad na ňom musí sa cez to prehrísť a uvidíme.Nuž škoda že sa zranil Owen mne osobne spojenie Owen-Berbatov celkom sedelo teraz by bola šanca pre nich dvoch takto len modliť sa aby koleno Rooneyho vydržalo a samozrejme aj Berbu.
- [122] Extrasensual
- 08.03.2010 14:35:04
- reagovať
: 0
[118] Franklyn:
No ty se mi asi zdáš =) Mohu vědět tvé vzdělání a pracovní pozici? Protože tohle už fakt hraničí s jistými negativně znějícími stupni inteligence...
- [123] Torino
- 08.03.2010 14:56:02
- reagovať
: 0
[121] cyrils: Okey, už stačia tie zranenia čo máme. Berbu bolelo koleno, mal isť na operaciu. Keby šiel, tak by sme nemali koho proti AC postaviť, kedže by bol Berba po operácii, Owen sa zranil, Rooney ma tiež trápenie pre koleno. Koho by sme postavili? Akurát iba Dioufa.
Gibson je dosť arogantný. My sa trápime dostať do 16, a on si len tak odkopne loptu smerom na bránu. Aj keď chybalo kus ... A to spravil už veľa krát. Tak isto aj Welbeck.
teraz sa ukáže proti AC čo SAF vymyslí. A keď vyhrajeme aj na OT, tak to bude oslava.
- [124] cyrils
- 08.03.2010 15:13:37
- reagovať
: 0
Torino: Ja celkovo nemám dobrý pocit z Gibsona.Keby zápas odmakal ako Fletcher šiel do súbojov svojím pohym si zbehnem pre loptu , rozdávam lopty aj možno iba také bezpečne na pravo či ľavo proste je vidieť snahu, ale sa tvorí hra tak je niekde zašitý za hráčom to radšej nechá na Scholesa keď sa treba rýchlo vrátiť tak výklus jediné čo asi vie je pribehnuť pred šastnácku a vystreliť a potom dalších 20-30 min. prázdnota ani neviem či Gibson hrá.Nuž nevie možno je iná doba , ale mladík by toho mal oveľa viac odmakať a odrieť aj miesto tých starších ,ale ten jeho výkon u mňa strašne veľa otázníkov o jeho pôsobení a buducnosti na OT.
- [125] Franklyn
- 08.03.2010 16:07:00
- reagovať
: 0
[122] Extrasensual: nevím co to má s tím společný,ale fakt nenávidím takovýhle frajírky,co bylo taky v tomhle věku,jsou trochu starší,ale přitom všem nadávaj...
- [126] domino0728
- 08.03.2010 18:50:23
- reagovať
: 0
[88] TALO: :D:D:D:D:D:D:D .. správne ... suhlasim :D
- [127] Grekos
- 08.03.2010 20:55:04
- reagovať
: 0
Historie se na výkon neptá.Hodnocení je přesné.Hodně mně zklamal Diuf.To co udělal u té šance hlavou,bylo až směšné.
Express
Ferguson již poněkolikáté zopakoval, že na současném přestupovém trhu nevidí dobré hráče za dobrou cenu a zdá se, že svůj názor v tomto ohledu do konce srpna nezmění. United zatím utratili 19 mil. liber, jmenovitě za obránce Fulhamu Chrise Smallinga a mexického útočníka Javiera Hernándeze.
“Nechci mluvit za ostatní kluby, ale my jsme se stávajícím kádrem velmi spokojeni. Koupili jsme hráče ve vhodnou dobu a jsme za to rádi. K další případným nákupům opravdu nemáme důvod,” poznamenal Ferguson
Anketa
Ktorú letnú posilu by ste si želali najviac?
- Karim Benzema97
- Wesley Sneijder302
- Joe Cole33
- Rafael Van der Vaart69
- Luis Suarez117
- Alexis Sanchez84
- Luis Fabiano44
Citáty
"Fletch je presným príkladom toho, o čom je celý tento klub. Je to hráč svetovej triedy a ja by som ho nevymenil za žiadneho hráča na svete."
Hej Rafe, usměj se, buď šťastný, hraješ za Manchester United a to je tvoje životní výhra (Patrice Evra po vyřazení z LM s Bayernem Mnichov)
"Myslím si, že Wayne se v této sezóně dostane přes 40 gólů. Do konce sezóny stále zbývá velká porce utkání a já Wazzovi přeju, aby se mu tu magickou čtyřicítku podařilo překonat."