Manchester United - CZ&SK fanservis
Carling Cup Review: Aston Villa - Manchester United
Red devils se podařilo obhájit prvenství v anglickém ligovém poháru a po těsném vítězství 2:1 se tak mohou radovat ze své první trofeje v sezoně!
Statistika před zápasem na straně United rozhodně nebyla. Manchester totiž na posvátném Wembley nevstřelil gól ze hry už více než 10 let! Naposledy se to povedlo veteránu Paulu Scholesovi v roce 1999, který ve finále FA Cupu pojistil vedení United v utkání proti Magpies na 2:0. Ani proti Chelsea, ani proti Spurs se to Red devils v minulých letech nepodařilo, a tak vzpomínka na poslední branku už je pořádně vousatá. Statistiky, nebo chcete-li série, jsou od toho, aby se přerušovaly a stejně tak tomu bylo dnes. Nejenom že se podařilo United vstřelit vyrovnávácí gól. Navrch ještě jednu branku přidali a skóre otočili ve svůj prospěch. Pojďme ale popořádku…
Zápas nezačal velmi dobře. Už v 5. minutě se totiž do úniku dostal Gabriel Agbonlahor a Nemanja Vidič mu div neroztrhl dres, pokutový kop. James Milner se k ní jako správný vůdce a tahoun záložní řady sebevědomě postavil a bylo 1:0. Kuszczakovi nebyly tanečky na brankové čáře nic platné. Správnou stranu neuhádl. Po vstřelené brance převzali iniciativu United a konečně se hrálo na té polovině, na které jsme si všichni přáli. Po několika kombinacích s nepřesnou finální přihrávkou či zakončení přišlo vyrovnání jako blesk z čistého nebe. Dimitar Berbatov obral o míč „Djuna“ (jak komentátor na Sport 1 vyslovoval jméno obránce Aston Villy Dunna), rozběhl se k brance ovšem nezakončil. Míč stačil Dunne bulharskému útočníkovi ukopnout. Bohužel (nebo spíše díky Bohu) jen k Owenovi, jenž si naběhl z druhé vlny a přesnou střelou pozemi k tyči vyrovnal na 1:1. To vše teprve ve 12. minutě utkání. Po vyrovnání stavu došlo k vyrovnání i obrazu hry a jak šance tak souvislejší tlak přicházely na obou stranách. Při jedné takové šanci se ovšem zranil Michael Owen. Dimitar Berbatov jej pěkně vysunul, ovšem Owen se nedůrazně nechal o míč připravit Dunnem, jenž mu míč ukopl. Až z opakovaného záběru se ukázalo, že si přivodil při snaze rozběhnout se zranění a musel být na konci první půle vystřídán. Místo něj přišel Wayne Rooney. Kat Aston Villy. Ovšem nepředbíhejme. V nastaveném čase první půle mohl vedení na stranu Manchesteru strhnout Park, nikdo mu ovšem neřekl, že na nastřelené tyčky se fotbal nehraje. Stejně jako proti WHU ho tak o gól připravila branková konstrukce. Poločas tak skončil nerozhodným výsledkem 1:1.
Do půle druhé se žádné další změny ani na jedné straně nekonaly. Do tlaku se však oproti tomu prvnímu dostali United. Velmi dlouhou dobu se hrálo od vápna po vápno. Až do 74. minuty. V ní se totiž Red devils dostali do vedení! A jak jinak než po ose Berbatov-Valencia-Rooney. Berba nejprve v narážečce s Valenciou nádherně patičkou ekvádorského záložníka vysunul a ten pak přesně našel Rooneyho. Co Rooneyho hlavička ztrácela na razanci, to nabrala na přesnosti a zapadla přesně do levého horního růžku. Bylo 1:2. O několik momentů později mohlo být navíc rozhodnuto. Wayne Rooney mohl zasatil Villans definitivní K.O., bohužel ale napodobil kolegu Parka a taktéž jen rozezněl brankovou konstrukci. Friedel pravděpodobně potřeboval vatu do uší. Zvonilo to u něj jak na pouti na řetízkáči. V poslední desetiminutovce se Aston Villa sice snažila o vyrovnání a zatlačila Manchester do vápna, do žádné vyložené příležitosti, vyjma břevna po tečované Dunnově hlavičce se už však nedostala. Utkání tak po čtyřminutovém nastavení rozhodčí Phil Dowd ukončil a v Manchesteru, nebo spíše Wembley, se může slavit. My si můžeme říct. One complete, two to go.
Sestava Manchesteru United: Kuszczak- Rafael (66´ Neville), Evans, Vidič, Evra- Park (85´ Gibson), Carrick, Fletcher, Valencia- Berbatov, Owen (42´ Rooney)
Sestava Aston Villy: Friedel- Cuellar (80´ Carew), Collins, Dunne, Warnock- Young, Milner, Petrov, Downing- Agbonlahor, Heskey
Branky: 5´ Milner (pen.)- 12´ Owen, 74´ Rooney
Žluté karty: 11´ Collins, 18´ Downing- 41´ Evra, 68´ Vidič
Diváků: 88 566
Rozhodčí: Phil Dowd
Statistiky:
|
50 |
Držení míče |
50 |
|
9 |
Střely celkem |
13 |
|
3 |
Střely na branku |
4 |
|
4 |
Ofsajdy |
3 |
|
4 |
Rohy |
5 |
|
10 |
Fauly |
12 |
|
2 |
Žluté karty |
2 |
|
0 |
Červené karty |
0 |
Hodnocení jednotlivých hráčů Manchesteru United:
Kuszczak (6): S penaltou nic dělat nemohl. O tom žádná. Další střely nebezpečné nebyly, ty by chytl do zubů i tuctový brankář. Hra nohou však stále vázne. A právě to sráží známku ze sedmičky na průměrnou šestku.
Rafael (6,5): Snažil se, makal. Dozadu byl dostatečně důrazný, což může Heskey potvrdit. A tvrzení, že dnes opravdu jezdil zase dokazují křeče, kvůli kterým musel dnes předčasně vystřídat. Z přetrénování to tentokrát nebylo.
Vidič (6): Po jeho faulu se pískal pokutový kop. Jelikož jsem ale přišel k televizi až v 7. minutě, nemohu říci, jestli se jednalo o „rudý“ zákrok. Podle Skysports ano. Takže má srbský obránce kliku, že vyvázl pouze s napomenutím. V dalším průběhu zápasu už byl jistý jak ve vzduchu, tak po zemi. Několikrát jej sice Agbonlahor dostal do prekérní situace, ve kterých pouze roztahoval ruce alá já nic já muzikant, vždy to však dobře dopadlo. Do loňské formy tomu ale pořád něco chybí.
Evans (5): Vždycky, když dostal balon, zmatkoval, nevěděl „kam s ním“. Stále se hledá a bohužel pro nás i hledat bude. Rio je totiž zraněný a chvíle napětí budeme prožívat asi až do konce sezony. Člověk by řekl, že s Vidičem po boku získá na sebevědomí, no přesný opak je pravdou. Je otázkou času kdy po jeho nerozvážnosti či chybě dostaneme branku. Pokud se samozřejmě nezlepší.
Evra (7,5): Historie se neopakovala. V posledním utkání s Aston Villou si z něj dělal Young dobrý den, dnes to však francouzký bek nedopustil. Tradičně vyrovnaný výkon. Klasika- dozadu jistý, dopředu na levé straně osamocený.
Park (8,5): Skvělý výkon! Nejenom, že plnil tu stokrát omílanou černou práci, dnes přidal i něco navíc. A nemyslím tyčku. Skvěle se zapojoval do kombinace, v první půlce byl prakticky druhým útočníkem (ano druhým, protože Owen byl neviditelný). Kombinace s Berbatovem a Valenciou byly kolikrát oku lahodící a jenom smůla jej připravila o nějaký ten zápis do listiny střelců.
Fletcher (6,5): V první půli byl on playmakerem, ačkoliv by někdo předpokládal opak. Odváděl mnoho práce ve středu hřiště. Proti Petrovovi se nehraje lehce. Byl dopředu kreativnější než Carrick, ovšem i on několikrát nepřesně nahrál a stal se koncovým hráčem. Jinak předvedl svůj podprůměr, má na víc. I tak to však na „šestapůlku“ stačí.
Carrick (6): Fergie by měl vážně uvažovat nad tím, jestli Carricka nepřepracuje pouze na defenzivní štít. Carrickova přesnost a jistota totiž končí s půlící čárou. Směrem dozadu je jistý, odebírá míče, přesně rozdává přihrávky (bohužel v drtivé většině dozadu). Od útočné poloviny je ale nepřesný, nejistý a celkově směrem dopředu nic kloudného nevymyslí. Dnes jsem těch ztrát po nepřesné rozehrávce napočítal několik. Vlasů jsem si vyrval nespočítaně.
Valencia (8): Jeho výkony začínají připomínat ty Evrovy. Naprosto spolehlivý. Navíc to vypadá, že zapracoval i na centrech. Není náhoda, že je dvorním nahravačem na hlavu Wayna Rooneyho. Sprint přes celé hřiště na konci zápasu jenom dokazuje jeho skvělý fyzický fond. Ve Valenciovi vidím jeden z trumfů v boji o titul. Rychlost, výdrž a skvělá forma je totiž právě tím, co nám teď vyhrává zápasy. Snad tomu bude i nadále.
Berbatov (8,5): Muž zápasu. V první půli excelentní. Jeho patičky a jiné technické parády měly jedinou chybu. Jeho spoluhráči z nich nedokázali vstřelit branku. Díky jeho bojovnosti a zhodnocení situace jsme nejen vyrovnali, ale několikrát se dostali i do přečíslení. V druhé půli už zahrál hůře, to bylo ale dáno zdravotním stavem, který mu více nedovolil. Absolvoval nespočet tvrdých soubojů s Dunnem a koleno dostalo pořádný záhul. Jenom se modlím, abychom zítra nečetli zprávy, že je na měsíc mimo.
Owen (7): Z jeho výkonu jsem v rozpacích. Výkon hrozný, vstřelil však důležitou branku. Nevím ale, zda jeden dobrý výběr místa v jednom momentě stačí na to, aby smazal fakt, že po celý zbytek prvního poločasu byl prakticky neviditelný. Nezapojoval se do kombinace a jediný jeho dotek s míčem byl v momentě, když si na středový kruh zběhl pro přihrávku, kterou z jedné odevzdal a zase běžel pryč.
Střídající hráči:
Rooney (7): Střelec vystřídal střelce. Vůbec to však zprvu nevypadalo, že by se Rooney mohl prosadit. Prakticky až do 70. minuty se nemohl dostat do kloudné akce a vázla i spolupráce s Berbatovem. Po vstřelené brance už ovšem opět řádil a za posledních 15 minut mohl napáchat mnohem více škod než jednu branku a nastřelenou tyč.
Neville (6): Přišel jako náhrada za Rafaela přesně v momentě, kdy se Aston Villa dostávala do tlaku. Ten však vzal za své po brance Rooneyho, a tak měl veterán v sestavě United ulehčenou pozici.
Gibson: Nehodnocen.
- autor článku: Guetta
- prečítaný: 2741 krát
Nie ste registrovaný čitateľ a z tohto dôvodu nemôžete prispievať komentáre. Môžete sa zaregistrovať tu alebo ak nie ste plne rozhodnutý, prečítajte si výhodu byť registrovaným čitateľom tu!
Komentáre k článku
- [1] Aguero
- 28.02.2010 20:16:43
- reagovať
: 0
Najvyrovnanejšie výkony podáva v poslednom čase Valencia. Neuveriteľné ako dokáže tahať mužstvo aj v pre neho doposiaľ nepoznaných zápasoch. Myslím tým aj Ligu majstrov, kde hral fantasticky. Jednoducho sa nezľakne a nestratí v zápasoch v ktorých ide o veľa, čo vo Wigane moc nezažíval. Podľa mňa hráčom zápasu Antonio.
Jsem rád, že jsi taky zvolil Berbu mužem zápasu. Snad se fakt nějak nezranil, chvílema jsem měl o něj strach. Byla by to ztráta - trio Berba, Valencia a Wazza je vražedné!
Tak a 1 ze 3 pohárů je náš. Ikdyž já jsem skromný stačil by mi ještě jeden, ale věřím ještě ve dva, ale bude to nesmírně těžké a i získat CC + PL nebo CHL je velký úspěch!
souhlasim s hodnocenim...Parkovy bych dal mozna stejne jak Valenciovy....Park me prekvapil....v posledni dobe hraje hrozne ael tohle bylo fakt dobry.... Berbatov perfektni....dneska ke sve tvorivosti pridal i presing a behal skoro jako Park:D...podle me mozna jeho nejlepsi vykon v sezone...
som si pri telke hovoril ze keby som ja v 90' dal taky sprint jak Valencia cez cele ihrisko tak by som tam uz ostal lezat a museli by ma odniest :)
a chlap sa otoci a ide naspat jak keby nic :))
Paráda Carling Cup je náš, teď už liga a Liga Mistrů, ikdyž je pravda že Premier League by mi stačila.
No tak Carrick teda neska otřes a společně s Vidou a Fletcherem neska nejhorší trojka na hřišti.Ten Fletcher mě neska dost zklamal, vůbec nebyl vidět a že by byl zrovna playmakerem se říct nedá. Vidičovo zákrok byl i trochu nešťastnej a vod tý doby to nebylo nic extra a společně s Evansem nevypadaly zrovna jistě. No a Rooney neska krom gólu což je trochu ironie nepředved vůbec nic.
Docela mě překvapil ale Owen kterej nehrál špatně a Park Ji Sung + Berbatov to byla radost pohledět.Tihle dva a Valencie na tej výhře mají lví podíl protože neska byli nejlepší na hřišti.
Výbornej výkon... proti Aston Ville se vždycky hraje těžce, ale všichni to zvládli. Berbatov hrál skvěle, Valencia taky i ten Owen byl chvíli vidět. A Wazza, paráda, bůh!
Carling Cup je náš a to je hlavní... :)
berbatov, valencia, park perfektne. Podrzal aj Kuszczak. Sme naprogramovany vyhravat a to sa mi lubi :D Proste som neveril ze tento zapas nevyhrame a nevahal som ani po gole s 11ky :))
- [8] Beretis
- 28.02.2010 20:30:52
- reagovať
: 0
Rooney sa zranil, aspon ma teda problemy s kolenom, preto asi nebude hrat pripravak proti egyptu....dufam ze proti AC uz bude vpohode...lebo aj owen je prec.....
http://aggbot.com/docs/link.php?id=8735214&r=tw&c=46
- [9] Karman
- 28.02.2010 20:32:10
- reagovať
: 0
valencia má sice skvělou formu, super výkony, ale je otázka času kdy mu to skončí... dělá pořád to samý, rychlá klička po lajně a centr, divim se že ti obránci mu to pořád žerou...zatim to ale stačí na dobré výkony.
Jsem zvědavej kdy na todle obránci přídou, pak bud bude muset být kreativnější nebo výkony pudou dolů :)
- [10] jujinek7
- 28.02.2010 20:35:08
- reagovať
: 0
zatim jen chvála na Berbu,no ovsem do doby nez prijde s hodnoceenim Wayne Rooney zee:D
Berba zahral skvele,skoda ze se mu nepodarilo vstrelit gol,i kdyz se dostal snad do jedne sance v 2.pl. a prestrelil tak 3m nad.
Ale hral skvele a jsem rad ze je muz zapasu,pac is to zaslouzi,kdyby takhle hral porad,a vsitil i neaky ten gol,tak supr.
- [11] RoNaLdO
- 28.02.2010 20:40:00
- reagovať
: 0
[9] Karman: tho robi uz od zaciatku odkedy je v premierleague....
[9] Karman: Obránci tohle věděj po první hře, co odehraje v PL. Ale on tohle kompenzuje rychlostí a pořád se mu to daří. :)
[9] Karman: tak jako ti obranci vedi ze pujde do lajny ale tezko stim muzou neco delat kdyz nejsou rychlejsi jak on....a kdyz uz vylozene cekaj nato az vbehne po te lajne tak on zasekne a nahraje do stredu na strelu.
- [14] UtdAsTeam
- 28.02.2010 20:45:31
- reagovať
: 0
[8] Beretis: Na to si přišel jak? jen z toho článku? Klasika, aby se zbytečně neunavil v přáteláku, tak naše největší opora 'má' něco s kolenem :-)
- [15] jujinek7
- 28.02.2010 20:56:17
- reagovať
: 0
[14] UtdAsTeam: jo tak Sir ALex zavola Fabiovy aby ho setril,ze mame pred sebou wolwes a AC a Fabio rekne ze se rooney necitil dobre,ze ho bolely nohy nebo neco proste a budou hrat jini,kdyz Wayne ma stenak zarucenou letenku do JAR:)
- [16] samo11
- 28.02.2010 21:10:33
- reagovať
: 0
opravte si express mate nedokoncenu vetu
Rio má trvalejší potíže se zády a přibližný odhad je návratu do sestavy je za dva.
za dva ...
- [17] misosomiso-
- 28.02.2010 21:25:35
- reagovať
: 0
Konecne sa chytil bodovania niekto iny.. a hned to je lepsie... s Parkom uplne suhlasim, ako aj s Berbatovom, a dalsimi, PIGovi mozno o pol/bod viac...
ale nesuhlasim vobec s Owenom... myslim si ze hral dobre, stahoval sa po lopty a poprihraval aj dost, nakoniec sa mu to odplatilo golom, a dalsi mohol dat, len sa zranil! Podla mna to bol podareny vykon ! Horsie by bolo keby Owen mal 3 sance a nepremenil ani jednu.. ale ja som s jeho vykonom velmi spokojny !
[9] Karman: zatial to staci a jeho centre su perfektne. Ten dnesny bol ukazkovy.
- [22] beermaster
- 28.02.2010 22:35:31
- reagovať
: 0
Pekne a presne zhodnotenie Carricka :) Uz dlhsiu dobu mu to nejako nejde.
- [23] Franklyn
- 28.02.2010 22:47:05
- reagovať
: 0
Park mě dneska skvěle překvapil.Na to jak se vždycky jen motá,tak dnes se mu i většina věcí dařila.Škoda tyčky,gól by si zasloužil.
Jinak na 100% nesouhlasím s hodnocením Fletchera.Právě fltecher byl ten,kdo jezdil po středu sem a tam jak motorová myš a odebíral míče a ihned rozdával.Tahal to tam sám i za carricka.Ještě že ho máme.
Carrick-nevím co se mu stalo,ale prostě to už není ten carrick z minulý sézony,kterej běhal,odebíral míče,rozdával je a i pálil.Měl by se nějak dát dohromady.Většinu zápasu odchodí a když má míč,tak ho hned odevzdá dozadu(vůbec jsem neviděl od něj centr) a nenabízí se dál.
Berbatov-říkám to nerad,ale dneska určitě MOTM.Jeho rozehrávka byla úžasná.nejvíc mě ale překvapil,jak aktivně napadal a běhal.To snad nepředvedl ani jednou za sezónu.Jinak možná by se víc hodil na středního záložníka,prostě playmakera,tam by to dirigoval a myslím že by v tom byl absolutně nejlepší.
Valencia-pořád mě udivuje,jak mu všichni dlabou to je "předhazovačku/zasekávačku" :-D jinak neuvěřitelně rychlej.Dohnal obránce i když měl před ním náskok.
Rooney=god :-D z ničeho udělat bič a prásknout s nim,umí asi fakt jen on :D (samozřejmě díky berbatovovi a valenciovi)
teď trošku mimo mísu,ale pár zápasů jsem koukal na barcelonu a tak nějak se snažil vydedukovat proč pořád vyhrávaj.Jistě maj skvělý hráče,ale oni jsou neuvěřitelný v přihrávkách na malým prostoru na jeden dotek.Vůbec nezmatkujou s rozehrávkou,když je někdo napadá(viz carrick,evans atd..) a dokážou se krátkejma a přesnejma přihrávkama dostat až k 16 a tam udeřit.Měli bychom na tom víc zapracovat :)
- [24] Kalle
- 28.02.2010 23:40:24
- reagovať
: 0
[21] TALO: Od zapasu s AC Milan 4 zapasi 5 asistenci ma Valencia a kdyby rooney nedal tyc mohlo to bejt inaci:)
Já mam pocit že u Berby se stala stejná věc jako u Andyho(ale v mnohem menším měřítku+hraje víc a je v útoku),z odstřelovačů se stávaj tvůrci hry,nevim jestli to je stylem kterej je učí Fergii,jestli jo,měl by ho změnit.Sem rád že i Berbovo odpůrci dokážou uznat že dneska hrál skvěle.
- [26] kolia15
- 28.02.2010 23:52:19
- reagovať
: 0
Musim rict ze Barbatov hral dneska asi nejlip a pokud by takto hral porad tak si myslim, ze by nemel zadny odpurce ani me. Dneska hral vyborne a nedela mi problem to uznat. Jen at pokracujes v podobnych vykonech...
- [27] MarkyNR
- 01.03.2010 00:19:27
- reagovať
: 0
Super spracovanie Guetta! Valencia Berba presne si to vystihol!
- [28] cyrils
- 01.03.2010 08:25:27
- reagovať
: 0
Takto to má byť dnes nebude žiadná prestrelka o Berbatova.Berbatov asi sa dočítal správ že Martin Ferguson išiel na zásnuby do španielska a od zápasu s Evertonom je to vidieť aj na jeho pohybe.Dnes nemám námietky na 8,5 a asi nikto na tomto fore.Dnes tiež nemá nikto námietky na Parka odohral ho výborne aj keď ja so to tvrdil aj predtým ne Evertone že hral dobre teraz ešte pridal a zapol turbo bolo neskutočne ako ho obrancovia nedokázali zastaviť prebehol celé ihrisko a keby to nebol poctivi korejčan ale Ronaldo veľa priamych kopov by sme zahrávali nejeden zákrok ustal lebo chcel hrať.Ale zase ja starý rypák musím nesúhlasiť s hodnotením Owena.Owen hral výborne častokrát si zbiehal pre lopru rozbiehal v strede ihriska akcie výborne čítal hru a uchmatol prihrávku a keby neprišla "ručná brzda od Collinsa " už by bol pred šestnáckou len Berba a Dunn a moj postreh :!!!! spolupráca Owen-Berbatov bola lepšia ako Rooney-Berbatov.Owen hral na istotu a lopty asi 3-4 dával Berbovi ,Rooney to riešil na vlastné tričko a až do 70 min. kazil všetko.Aj Berba sa snažil vysúvať Owen.Další moj pali postreh (vôbec to nemusí byť pravda),ale ak prišiel na ihrisko Rooney s Berbu sa stal pravičiar a 41min. to vätčšinou išlo na Valenciu.Takže Guetta u mňa Owen 7,5-8.Pre mňa dobré prekvapenie že aj bez Rooneyho dokážeme byť nebezpeční a že aj Berba-Owen dokážu hrať spolu.Na záver viete ktorí útočnik je najlepší na svete po sobote no určite Tevez to ako vyzvrtál obranu Chelsey díky "Apač"(samozrejme to bola sranda ).
Jo vyhrály sme to je super ,ale nevíte prosím vás někdo co je s Owenem? díky...
- [30] Eric le King
- 01.03.2010 08:59:41
- reagovať
: 0
Opět se ukázala síly United založená na vyrovnanosti celého mančaftu. Žádný hráč nemůže mít top formu celý rok, ale v United je schopno rozhodovat zápasy hodně hráčů. Na začátku sezony řádil Giggs, potom Fletcher, listopad Valencia, prosinec Evra, leden Nani, když se k tomu přidá celoroční forma Rooneyho, bojovnost Parka, přehled Scholese, instinkt Owena a virtuozita Berbatova, tak mi starosti dělají snad jenom stopeři.
- [31] UtdAsTeam
- 01.03.2010 10:06:46
- reagovať
: 0
Vítěztví vykoupeno 2 zraněnými hráči, snad to nebude nic vážného. Owen a Rafael
- [32] Eric le King
- 01.03.2010 10:18:27
- reagovať
: 0
[31] UtdAsTeam: Lepší že hrál Owen i když se zranil, než aby se utahal Wazza.
- [34] UtdAsTeam
- 01.03.2010 10:35:53
- reagovať
: 0
[32] Eric le King: taky fakt. Příští týden snad budou k dispozici Nani i Giggs a bude to hed veselejší, ovšem doufám, že Nani naváže na svoje výkony
- [35] jujinek7
- 01.03.2010 10:48:27
- reagovať
: 0
konecne se tu nikdo nehada o Berbovi. Konecne zahral tak jak si predstavujem. Podle men Owen hral taky dobre,skoda ze se zranil.
Ale ja tim nejsem zase tak prekvapen jak Berba zahral,treba proti Everonu taky jeden z njlepsich hracu.
Franklin tdyk pise ze Berba i konecne behal,ale zkuste ho sledovat nejakej jinej zapas az bude hrat,on beha,jenom to tak nevyda.
Jsem rad ze hral dobre,nejen on,ale vetsina:)
- [36] jujinek7
- 01.03.2010 10:52:32
- reagovať
: 0
[23] Franklyn: vis do zalohy,to by nebylo ono,je mu 29 let a furt hraje utok. Je to typycky podhrotovy utocnik,hrot je Rooney(Owen) a za nim Berba. Je pravda ze ndava moc golu ale tak jak zahral vcera se snazi hrat porad,jen to obcas nevyjde a ti co jsou proti nemu zaujati hned nadavaji.
Navic znas ty jeho paticky,vcera jima vysunul Parka,Valenciu...prose tohle by si zase v zaloze zastak dovolit nemohl a navic,on hraje moc na krasu,nekdy mu to skodi,ale vceram u to vyslo jak svina,i ty jeho akrobaticke zakonceni kolikrat kdyz vyjde.
Nema cenu uz spekulovat,nebo se tu neak o necem bavit,vcera zahral skvele a ja jsem za to rad,a jsem rad ze ty taky:)
- [38] Devil
- 01.03.2010 12:06:53
- reagovať
: 0
S hodnocenim hracu nesouhlasim,ale kazdy ma na to asi svuj vlastni nazor.Jedno me vsak nejde neprehlidnout.
Konkretne kdyz si prectu hodnoceni k M.
Owenovi,musim si rict-
A)Autor bud zapas nevidel
B)Nebo videl fotbal poprve
c)Ze by zaujatost proti tomuto hraci-ci komplex z jeho minulosti!
Nechapu jak muze napsat-VYKON HROZNY, ale.....bla bla bla.
Kazdej kdo se vcera dival,(i ten kdo nema Owena zrovna v lasce a neni to zrovna totalni degen)musi uznat,ze Owen vcera hral lip jak dobre,protoze dobre je jen za 3.
Jeste bych pozdvednul trosku vice Tomasze,myslim,ze strela Milnera byla hodne nebezpecna a hodnoceni me prijde nedocenene!
Ale jak jsem rek,kazdej mame svuj vlastni nazor na vec!
- [39] Eric le King
- 01.03.2010 12:47:15
- reagovať
: 0
Myslím, že vzhledem ke zraněním a k prioritě zápasu s Milanem by mohli dostat s Wolvesem šanci od začátku v útoku Diouf a na beku Fabio či De Leat. Osobně jsu zvědavej co Gaffer vymyslí na AC, jestli 4-4-2 či 4-5-1.Bude to dilema - hrajeme doma a Berba má formu, tedy spíš 4-4-2, máme nahráno a navíc chceme eliminovat držení míče Milánu - tedy 4-5-1.
- [41] Haken
- 01.03.2010 13:44:36
- reagovať
: 0
Eric le King: Tak vzhledem k tomu, že Carrick dostal v posledním zápase červenou, bude střední záloha Fletcher-Scholes. A jestli dát do zápasu Gibsona nebo Berbatova, je nám asi všem jasný, koho SAF upřednostní. Možná, že Gibson v 70minutě nastoupí, pokud to tedy budem mít už v kapse.
- [42] Guetta
- 01.03.2010 14:04:12
- reagovať
: 0
[38] Devil: Owen podle mě hrál hrozně. V útočné fázi se prakticky neprosadil a do kombinace nezapojoval. Když už se s balonem potkal, tak to bylo na středovém kruhu kam si sběhl pro přihrávku, kterou odevzdal levému nebo pravému bekovi a ti pak po křídle pelášili dopředu. A ve předu Owen co? Chyběl, protože byl stažený na polovině a do vápna se vysunout nestihl.
Zápas jsem samozřejmě viděl, takže takové trapné invektivy typu neviděl, totalní degen to může napsat a podobně mě nechává klidným.
Co mě však zaráží je to, že to kompenzuješ "omluvou", že každý má jiný názor. Když už napíšeš, že dotyčný zápas asi neviděl a hned na to, že každý má svůj názor, tak je to docela k smíchu.
- [43] Eric le King
- 01.03.2010 14:37:49
- reagovať
: 0
[41] Haken: Vydíš úplně jsem na Carrickovo vyloučení zapomněl. Takže to vypadá na 4-4-2 s Berbatovem. I když teoreticky by mohli na středu zálohy hrát Flech, Scholes a Giggs, Gibson půjde asi na Wolves s Carrickem.
- [44] Devil
- 01.03.2010 14:42:08
- reagovať
: 0
[42] Guetta: K smichu je tvuj koment na Owena.
Vykon hrozny....
Podivej,i kdyby dal 5 golu behem polocasu,ty a tobe podobni nebudou stejne spokojeni.
Beru,ze ho treba nemas rad,ze ti v MU nesedi,to je v poradku.Ale k vuli tomu nemusis do clanku sirit lzi.
Owen nezahral o nic hur nez ostatni,ba naopak.Moc dobre to vis,ale nepriznas to a kvuli jakesi tve hrdosti tu radej budes hazet spinu na jeho hrud.Myslim,ze kazdej kdo zapas videl vi sve a udela si sam obrazek.
Vim ze jsi zapas videl i kdyz ne celej-cetl jsem Review.Spis jsem chtel,aby jsi se nad okomentovani Owena jako redaktor trosku zamyslel.
Ano,mas pravdu,psal jsem,ze kazdej ma jinej pohled na vec,ale sam vis a urcite to nepriznas,ze v pripade komentu Owena je v tom neco jinyho,nez uprimnost.Nazval bych to zaujatost.
- [45] UtdAsTeam
- 01.03.2010 15:08:23
- reagovať
: 0
[43] Eric le King: Carricka radši už ani ne, ten dokud nepřestane hulit tak bych ho nechal sedět, jinak si jeho výkony nedovedu vysvětlit
podle skysports ma Berba spolecne s Gibsonem a Vidicem nejhorsi hodnoceni:)....to by me zajimalo co se jim nezdalo:/
- [47] Marcelinho
- 01.03.2010 16:03:44
- reagovať
: 0
Ohľadom Owena sa pridávam na Devilovu stranu, určite nezahral hrozne, aj keď bol väčšinu času tradične povedzme menej nápadný. Predviedol bezchybnú a pohotovú koncovku pri vyrovnávacom góle a tiež perfektný rýchly ťah na bránu, pri ktorom si vypýtal faul od protihráča, z ktorého vyplynula žltá karta, nebyť toho faulu, ušiel by dvom hráčom a útočil by sám na brankára a všetci si iste dobre pamätáme, ako to dopadlo v zápase proti Wolfsburgu. A mimochodom, samotný Ferguson si jeho výkon pochvaľoval, podľa neho patril k našim najlepším hráčom, takže určite nepredviedol hrozný výkon, v tomto sa Guetta sakra mýliš.
- [48] Shoby
- 01.03.2010 16:42:11
- reagovať
: 0
sem rad, ze vy kteri Owena nemusite nebo vas jeho vykony v prubehu sezony "zklamaliy" ste napsali ze hral vcera dobre.. protoze to co tady kolikrat clovek o nem cte je docela drsny.. urcite ma kazdej pravo na svuj nazor, ale nekdy se me zda ze to neni nazor ale neco vic.. ja treba "nesnasim" CR7 a kdyz hral v MU moc sem tento tym nesledoval a uprimne sem mu ani nepral nejaky uspechy.. a myslim ze podobny problem ma i autor clanku.. proste owena nemusi a pak pise to co pise... to Guetta: Pises nekdy velmi pekny clanky a prewiew.. ale uprimne ta zaujatost ti to vsecko kazi, kamo.. kazdopadne se priklanim k nazoru ze to hodnoceni je dost trapny!
- [49] Guetta
- 01.03.2010 16:59:03
- reagovať
: 0
[44] Devil: Tak popradku :-)
Zadne lzi tady nesirim. To, co jsem o nem napsal bud v hodnoceni, nebo v komentari smerovaneho Tobe, jsem popsal co jsem videl. Klidne si pust zaznam a sleduj jeho doteky s micem. Mel jich maximalne 10 z toho 1 strela na branku, druhy kdyz se zranil po vysunuti Berby a dalsich asi 8 zadama k brance kdyz si zbehl na pulku. To je fakt a nijak to neokecas, takze jakepak lzi.
Ano, nemam ho rad, ale dal jsem mu 7. Doslova mi to rvalo zily mu takove hodnoceni dat.
A ano, zapas jsem cely nevidel. Videl jsem z tech 94 minut pouhych 87, kdyz jsem k TV prisel az v 7 minute. Predvedl snad Owen neco tak strasne duleziteho, ze jsem to propasl?
No a nakonec zaujatost. Ano priznavam proti Owenovi jsem zaujaty. Nenavidim scousery a stale nemuzu vydychat, ze ten livanec u nas hraje. Jeho hodnoceni jsem se ovsem snazil popsat OBJEKTIVNE to co jsem videl. A to jsem taky napsal. Ze na neho po vcerejsku nemuzu rict dobreho slova neni zaujatost, ale muj pohled na jeho vcerejsi vykon. Dohovoril jsem, vice rekne tiskoy mluvci.
Shoby: Trapne? Od kdy je nazor trapny? Trapne jsou urazky, invektivy nebo detinske chovani. Nazor ale nikdy neni trapny ;)
- [50] Franklyn
- 01.03.2010 17:01:04
- reagovať
: 0
Taky se stavím na Devilovu stranu.Owen zahrál dobře.Rozhodně ukázal že umí zahrát i hůř.Přihrávky se mu dařili a gól byl taky pěknej.z toho hodnocení je úplně vidět,jak křičíš je to:"lívanec!"
- [52] jujinek7
- 01.03.2010 17:23:00
- reagovať
: 0
[51] Guetta: ne ze bych se uplne priklonil na stranu Franklyna a ostatnich.
Precetl jsem si nekolikrat tvoje hodnoceni owena a ja jsem z toho trochu v rozmacich:D
Pochavlil jsi ho za dobry vyber mista,ale ze by byl neviditelny?? např. jsi vubec nezminil jeho prunik a nasledem faulu Collinse,po kterem mohl Collins dostat klidne cervenou kartu!
Potom tedy se as 2x stahl do hloubky pro balon,no, hral 40 minut,ja myslim ze to bylo o mnoho lepsi nez v minulych zapasech!
Nerikam ze zahral svetove,cislo 7 v hodn. je akorat,ale podle men byl aktivni a slovo neviditelný,je podle mne mozna trochu prisné.
Kazdeho vec,nechci aby to vyznelo ze ti to teho kecam,to nechchi,vim ze si dobrej redaktor a vsecko dycky mas OK,ale kdyby jsi napsal,ze za tech 40 minut co odehral byl aktivnejsi nez jak jsme u neho zvykli z minulych zapasu.
- [53] Devil
- 01.03.2010 17:25:10
- reagovať
: 0
Ono se to da rict i presne naopak.Jen jedna strela...ano,ale ta jedna strela mu stacila ke vstreleni golu.Da se rict hodne dulezityho golu pro nasledujici vyvoj hry.
Navic-kolikrat vystrelil v prvni pulce Berbs...???...a jeho vykon kvuli tomu nezpochybnujes.
To,ze si zbihal na pulku pro mice je jen dobre.Bylo na Owenovi videt,ze chce hrat,ze chce byt co nejvice v kontaktu s balonem.Rooney to dela bezne,ale Rooney neni Owen,tudis ti to prijde OK.Muzes mit k Owenovi vyhrady,ale ne ke vcerejsimu jeho vykonu,to ne.
Uz jsem psal,ze me nevadi,ze jsi proti nemu zaujatej.Mam taky sve oblibence a hrace ktere moc nemusim.
Rozdil je v tom,ze kdyz se povede zapas hraci,o kterem nemam nejlepsi mineni dokazu to uznat a jsem i za to rad,protoze hraje za MU a MU budu prat vzdy jen to nej.Urcite to uznam,narozdil od tebe a tveho slabsiho okomentovani Owena.Sorry,ale tva nenavist k nemu z tveho hodnoceni,byla vic nez citit,tudis ma reakce na tebe.Nevim proc by se nemela uznat pochvala hraci,kterej da gol a i pres to,ze nehral dlouho byl jednou z hlavnich postav v utkani.
- [54] jujinek7
- 01.03.2010 17:27:27
- reagovať
: 0
[51] Guetta: treba jeho vykon me docela pripomina utkani proti hullu doma,kdyz hra od zacatku a stridal ho Berba v 72.minute. V tom utkani byl aktivni,dostal se asik do 3 sanci ale gol nedal,a nekeři se do neho obouvali,ale byl aktivni,vcera mel jednu snaci,promenil ji a ze by byl neakym vraznym nebezbecim pro Fridla a obranu Villy,to se rict neda,ale snazil se a neviditelny,to je tezko,treba Berba a Park,ti byli hodne viditelni,Valencia v 2.pl. taky,to treba rooney do 70.minuty nic,je to tezky,mozna ale se budu opakovat,NEVIDITELNY je mozna trosku prisnejsi no:D
- [55] Guetta
- 01.03.2010 17:44:57
- reagovať
: 0
Ok, když to vezmu kolem a kolem, tak zas tak hrozný nebyl. Za tím co jsem napsal si však stojím. Když ale budu hledat pozitiva, tak hodnocení 7,5 je pro něj minimum ;-)
- [57] Guetta
- 01.03.2010 17:56:12
- reagovať
: 0
[56] Hefy: :D:D tys tu chyběl :D Na icq se neukážeš a tady prudíš :P
- [59] Eric le King
- 02.03.2010 06:57:28
- reagovať
: 0
Moc jsem nepochopil Guettovo nenávidění Owena. Podle mě by měli být nasr.. spíš scouseři, že jejich legenda chce získat svůj první ligový titul a proto musí přestoupit k lepším. :-) Guetta by se asi zlobil kdyby k nám šel třeba Torres nebo Gerrard, nicméně většina fandů United asi ne. A ještě jedna řečnická otázka? Když šel kdysi Figo z Barcelony do Realu, kteří fanoušci byli naštvaní???
- [60] Guetta
- 02.03.2010 09:48:37
- reagovať
: 0
[59] Eric le King: Na tom není co chápat. Prostě je to proti přírodě aby scouser hrál u největšího rivala. A ano máš pravdu, Gerrarda bych u nás nechtěl ani vidět. Simulanty tu přece nepotřebujeme, stačí nám Rooney ;)
- [61] Wayne Rooney
- 02.03.2010 10:02:59
- reagovať
: 0
[60] Guetta: odkedy su gerrard a torres simulanti?
- [62] Guetta
- 02.03.2010 12:33:10
- reagovať
: 0
[61] Wayne Rooney: Torres ne, ale Gerrard je snad největší diver jakého znám ;-)
- [63] UtdAsTeam
- 02.03.2010 12:51:43
- reagovať
: 0
[62] Guetta: v tom s tebou musím souhlasit, Gerrard si hraje na panadokonalýho, ale je snad ještě větší simulant než ronaldo
- [64] Devil
- 02.03.2010 14:36:35
- reagovať
: 0
[63] UtdAsTeam: Jelikoz zahrava Gerrard standartky a kope penalty-je pravda,ze se padu na zem moc nebrani...A Torres...klasickej Spanel,ti to maj v krvi.Staci se nekdy podivat na tu jejich PD ligu a vidis fotbal,kde se vic vali na trave,nez-li hraje.
I kdyz uz ani na ostrovech to neni,co bejvavalo,porad se da rict-zlata Premier League.
- [65] Reyko5
- 02.03.2010 15:54:56
- reagovať
: 0
s hodnocením souhlasím, jen jedna věc se mi u Parka nelíbí... běhal, rozdal přihrávku, byl jsem s ním dnes spokojený, jen mi prostě chybí na levé straně a Evra v tom je pak uplně sám :( Valencia úžasné pravé křídlo, ale zleva tam prostě není nikdo, pokud Evra nelítá jako blázen dopředu dozadu (jakože on to často stíhá:)). Takže Park se tlačil do středu, což nebylo na škodu, ale pak mi připadá zbytečné tam mít Fletche i Carricka... kdyby Nani dokázal hrát zleva tak jak podal několik neuvěřitelných výkonů nedávno zprava, tak bych byl naprosto spokojený... :)
- [66] ToAletak
- 02.03.2010 16:05:52
- reagovať
: 0
No souhlasím s Ericem, taky nechápu Guettu proc nenávidí Owena. Ano hrál v Liverpoolu, ale hrál tam před x lety a nez prestoupil k nám prosel dvemi jinymi kluby. A navic myslim ze u tech anglickych pravych fanousku Manchesteru je Owen dost oblíbeny, protoze fanousci Manchestru urcite fandi i reprezentaci Anglie a tam Michael Owen hodne dlouho pusobil a nastrilel hodne moc golu. Myslim ze ho spis ted nemaji v oblibe v Liverpoolu nez tady u nas. Ale tak je to Guettuv nazor a neberu mu ho tez nemam rad nektere hrace typu Ronaldo, Tevez atd...
- [67] Guetta
- 02.03.2010 16:10:28
- reagovať
: 0
[66] ToAletak: Právěže ti pravověrní fanoušci United ho nenávidí ještě více než já. Projdi si některá anglická fóra ;-)))
- [69] Devil
- 02.03.2010 19:31:43
- reagovať
: 0
[67] Guetta: Tak jestli se na Anglickych forech obevuji stejni exoti jako u nas treba na Eurofotbalu.CZ a FotbalPortalu.CZ neni se cemu divit.Ale nemuzem se na ne zlobit,protoze jsou to prevazne jeste pubertalni scumove.Myslim,ze normalni clovek,kterej ma trochu rozumu se uz na tyto veci diva s rozumem a nadhledem.(na nikoho zde tim nenarazim!!!)
- [70] Guetta
- 02.03.2010 19:33:44
- reagovať
: 0
[69] Devil: Tak ani na jeden zmíněný web nechodím. Čerpám jenom z premierleague.cz a pak z anglických webů. EF, FP nebo jiné bulvární weby o hovně mě nezajímají, takže vůbec nevím, jaká je tam situace :-)
- [71] M.Owen
- 02.03.2010 19:34:28
- reagovať
: 0
[67] Guetta: I kdyby ho nenáviděli sebevíc a on dal vítězný gól v LM tak by si stejnak cvrkli do kalhot. To se klidně vsadím.....
- [72] Devil
- 02.03.2010 19:51:32
- reagovať
: 0
[70] Guetta: No-rekneme ze Eurofotbal.CZ je na urovni-u nas asi cislo 1.Da se rict,ze tam najdu co potrebuju.Horsi je,kdyz si prectes nektere komentare k clankum od uzivatelu.Kolikrat se pobavim vic,nez kdybych si koupil srandokaps ci trnky brnky.
- [73] Guetta
- 02.03.2010 20:47:09
- reagovať
: 0
[72] Devil: Tak nepochybuju, že okrajové informace se tam dozvíš. Bohužel ale hlavně bulvárního charakteru. Pokud chceš ale celé situaci, nebo problému porozumět, musíš ke zdroji. A tím je u nás premierleague.cz. To je pro mě jednička u nás ;-) No a pak samozřejmě ke zdroji na anglické weby jako bbc, skysports a další. Třeba teď pracuju na článku o Glazerech a musím se proklikávat desítkama anglických webů a to není sranda :D To na eurofotbal nenajdeš. Třeba mě tam dostávaly články o délce 5 řádků. Nevím jestli to tam je ještě teď taky tak, ale z těch "expresek" jsem měl vždycky srandu.
- [74] Devil
- 03.03.2010 10:04:16
- reagovať
: 0
[73] Guetta: Jasne,mas rech-mel jsem spise na mysli tabulky,hrace statistiky i jinych lig nez PL ...atd.
Express
Ferguson již poněkolikáté zopakoval, že na současném přestupovém trhu nevidí dobré hráče za dobrou cenu a zdá se, že svůj názor v tomto ohledu do konce srpna nezmění. United zatím utratili 19 mil. liber, jmenovitě za obránce Fulhamu Chrise Smallinga a mexického útočníka Javiera Hernándeze.
“Nechci mluvit za ostatní kluby, ale my jsme se stávajícím kádrem velmi spokojeni. Koupili jsme hráče ve vhodnou dobu a jsme za to rádi. K další případným nákupům opravdu nemáme důvod,” poznamenal Ferguson
Anketa
Ktorú letnú posilu by ste si želali najviac?
- Karim Benzema97
- Wesley Sneijder302
- Joe Cole33
- Rafael Van der Vaart69
- Luis Suarez117
- Alexis Sanchez84
- Luis Fabiano44
Citáty
"Fletch je presným príkladom toho, o čom je celý tento klub. Je to hráč svetovej triedy a ja by som ho nevymenil za žiadneho hráča na svete."
Hej Rafe, usměj se, buď šťastný, hraješ za Manchester United a to je tvoje životní výhra (Patrice Evra po vyřazení z LM s Bayernem Mnichov)
"Myslím si, že Wayne se v této sezóně dostane přes 40 gólů. Do konce sezóny stále zbývá velká porce utkání a já Wazzovi přeju, aby se mu tu magickou čtyřicítku podařilo překonat."