Manchester United - CZ&SK fanservis
Review: Manchester United - West Ham United
Manchester United nezaváhal a lehce porazil svého soupeře z West Hamu. Zde najdete stručný průběh a ostatní fakta ze zápasu.
V předehrávce 28. kola Premier league přijeli s Rudými ďábly změřit své síly hráči West Hamu United. Svěřenci trenéra Zoly nezažívají úplně vydařenou sezónu. A i když nyní okupují 13. pozici spodek tabulky je velmi vyrovnaný a West Ham jím neustále padá a stoupá, protože nedokáže udržet dlouhodobě vyrovnané výkony. Tento zápas se s pohledu United zdál být jednoduchou záležitostí. V utkání hraném na začátku prosince jsme Hammers na jejich domácím stadioně s přehledem porazili výsledkem 0:4 a dalo se očekávat, že podobně by mohl skončit i dnešní zápas. V domácím prostředí nás navíc v letošním ligovém ročníku dokázala porazit pouze Aston Villa. Nebylo však radno podceňovat ani tento nevyzpytatelný londýnský klub a to i přes to, že jsme zkrátka museli povinně zvítězit a za každou cenu získat 3 body, pokud bychom ještě chtěli reálně pomýšlet na ligový titul.
Sir Alex Ferguson poslal na hřiště sestavu v typickém rozložení 4 - 4 - 2. K velké radosti fanoušků se dostalo se na dlouho očekávaný návrat Nemanji Vidiče do základní jedenáctky. Vedle něho se ale překvapivě nepostavil Rio Ferdinand, nýbrž Wes Brown. V útoku nastoupili Rooney a Berbatov od kterých se očekávala velká útočná aktivita. Na křídlech doplněni Valenciou a Andersonem, který se v základu po dlouhé době opět objevil v základu. Střed zálohy vytvořila překvapivá dvojice Scholes a Gibson, kteří v posledním vzájemném střetnutí skórovali. Do bány se trochu překvapivě postavil Ben Foster. Kapitánskou pásku si opět navlékl Gary Neville.
V Manchesteru na Old Trafford byl poklidný večer, obloha zatažená s mírným sněžením, které v průběhu zápasu zesílilo; teplota okolo -1°C
Manchester United hrál v domácích červených a West Ham ve venkovní tmavomodré variaci dresů
Wayne Rooney dostal další individuální ocenění za hráče měsíce.
Za zmínku stojí také česká účast v podobě Radoslava Kováče a také na lavičce sedícího Marka Štěcha, který ovšem příležitost nedostal.
Průběh prvního poločasu:
Hned v první minutě centroval do vápna Gibson a ve snaze zakočit zajel Berbatov do gólmana Greena, který byl ovšem u míče dřív. Po tvrdém střetu se ale lehce otřesený gólman hostů postavil na vlastní nohy a pokračoval dál. První minuty byli ze strany United spíše projevem nepřesností. Po nenápadné akci v 6´ utkání se do obrovské šance po centru Rooneyho dostal Valencia, ale v rozhodující chvíli se mu míč zamotal mezi nohama. Při této akci se lehce zranil Anderson, ale po ošetření v zápase pro zatím pokračoval. V 10´ zařídil vzruch gólman Green, kterému se nepovedl výkop a trefil při tom Berbatova do ruky. Hra však byla přerušena. Herní projev United byl opatrnější, ale stačilo drobné zaváhání obrany West Hamu a red devils se okamžitě snažili uděřili. Anderson zažil smolný večer. Po chvíli se jeho nešťastné zranění se ukázalo být váženější a z jeho gest a grimas v obličeji bylo jasné, že potřebuje střídat. Neplánované střídání tak přišlo v 19´ a místo zraněného Andersona nastoupil do hry Park Ji-Sung. Ve 20 ´ dobře pronikal Rooney, ovšem toho včas zastavil obránce Tomkins. Na druhé straně zahrozili hosté střelou Behramiho z dobré pozice, která šla vedle. Po tečované střele Diamantiho se míč snášel do naší brány, ale Foster jej naštěstí stačil na brankové čáře zachytit. United toho zatím směrem dopředu moc nepředváděli. Ve 25´ přišel závar před Greenem. Nejprve svou slabší nohou pálil Valencia, ke Greenem vyraženému míči se pak nedostal ani Park ani Rooney, ale obrana jej odvrátila pouze ke Gibsonovi. Ten míč vrátil před bránu, kde jej tečoval Berbatov, ale tato střela byla velmi slabá a gólmanovi hostů mnoho starostí nenadělala. Byl to však teprve první náznak útočného snažení. Asi každý fanoušek United si přál brzké vedení a klid na kopačky Rudých ďáblů, ale hra byla poněkud statická a celekm nepřesná. Bylo třeba ji rozhýbat, oživit a zrychlit. O to se pokoušeli svým pohybem jak Rooney tak i Berbatov, ale zatím marně. Pěknou střelu, jenže doprostřed brány, vyslal ve 33´ Gibson. Stejný hráč pokusil své štěstí i na konci 34´. Rána už byla o něco povedenější a navíc tečovaná, ovšem skončila těsně vedle levé tyče Greena. Gibson si nedal říct a vystřelil v krátkém sledu i potřetí. Pokus ze 36´ ale neměl patřičnou razanci. Poté už ďáblové uděřili. Po sice pomalé ale promyšlené a přesné akci ve 38´ jsme šli zásluhou Wayna Rooneyho do vedení. Park převzal ve středu hřiště míč, posunul jej na pravo Berbatova, ten dobře našel na levo volného Valenciu, který z první ze vzduchu skvěle odcentroval na hlavu volnému Rooneymu a ten hlavičkou zařídil United vedení - 1:0
Hráči Manchesteru United ožili a v závěru poločasu byli značně aktivní. Pěknou střelu z half-voleje vyslal Rooney, ale mířil nad bránu. Rozhodčí nastavil v první půli tři minuty navíc. Ty ale nic zajímavého nepřinesli a poločas tak skončil vedením United - 1:0
V první půli jsme mnoho šancí neměli, hráči sice měli velké procento držení míče, ale výrazněji ohrozit brankáře Greena nedokázali. I přes to jsme vedli a to bylo do druhé půle rozhodující.
Průběh druhého poločasu:
V úvodu přišlo první střídnání hostů, když nevýrazného Franca nahradil na hřišti Mido. Do druhého dějství vlétli Rudí ďáblové jako blesk a ihned po rozehrání v úvodní v 46´ po rychlé akci z pravé strany centroval do vápna Valencia. Míč netrefil ani Rooney ani Bebratov ale ten doputoval až k Parkovi, jenže ten jej napálil pouze do spojnice Greenovi brány! Poté se hra opět uklidnila. Z další pohledné akce však United skórovali podruhé. Scholesův pas brilantně jedním dotekem zpracoval a druhým posunul Berbatov na rozběhnutého Valenciu, který míč nacentroval opět na hlavu skvěle nabíhajícího Rooneyho a ten za Red devils skóroval podruhé – 2:0
Z United rázem spadla nervozita a obavy a v jejich hře byl nyní znatelný klid,rozvaha a také chuť přidat další góly. V 58´ si na Gibsonův roh naběhl na bližší tyč Rooney, ale jeho hlavičku srazil obránce Tomkins na další roh. V 60´ mířil míč do autu za brankovou čáru a sprintovali k němu Green a Rooney. Wayne míč nakonec získal a otevřela před ním prázdná brána. A protože mu nikdo ze spoluhráčů nenabíhal, rozhodl se vystřelit. Jeho složitou střelu z úhlu, ale obrana dokázala zachytit. Na druhé straně se osmělili hosté, ale Cole nedokázal Behramiho centr trefit a Fostera tak neohrozil. V 63´ hosté střídali po druhé. Collison nahradil Behramiho. Na začátku 65´ se po narážečce Scholese s Berbatovem první jmenovaný dostal do zakončení, jeho ránu po zemi ale Green chytil. Po dobrém čtení hry zachytil přihrávku hostů Park, narazil tak Rooneymu, ten se řítil vpřed, ovšem na poslední chvíli byl ve vápně čistě zastaven Tomkinsem, který mu ukopl balón od nohy. V 68´ se k dobré střele odhodlal hostující Diamanti, ale jeho skrytou střelu dobře chytil Foster pěknou robinzonádou. United na hřišti dominovali a dostávali soupeře pod tlak. Dobře drželi míč a snažili se o případný další gólový úspěch. V 74´ přišlo poslední střídání hostů. Kieron Dyer nahradil Diamantiho. V 76´ dostal první a zároveň jedinou žlutou kartu zápasu Faubert za faul na pronikajícího Berbatova. Na 78´ připravil střídání také Sir Alex Ferguson a to hned dvojité. Místo Berbatova přišel Owen a Diouf nahradil Rooneyho. Oba útočníci sklidili velký potlesk diváků. Jejich chorály byli během utkání hodně slyšet. Na konci 80´ to bylo o tři góly. Na trávníku zůstal ležet jeden z hráčů West Hamu, ale United pokračovali ve hře. Park posunul míč na Gibsona, ten nahrál Scholesovi, který chytrou přihrávkou našel za obranu naběhnutého Owen a ten se v zakončení nemýlil a obstřelil Greena – 3:0
Poté se do několika menších šancí dostali opět hosté, ale nic z toho nebylo. V 85´ zkoušel střílet Kováč, ale jeho slabou střelu po zemi Foster zachytil. V 86´ se krásně uvolnil Paul Scholes, ale střela mu na kluzkém povrchu vyletěla o hodně výš, než si přál. Na Old Trafford začalo v závěru zápasu silně sněžit a hráči se snažili jej v klidu dohrát. Diváci začali pomalu opouštět svá místa. Sudí Wiley se rozhodl přidat fotbalistům ještě tři minuty k dobru. Oba týmy v nich už se do ničeho váženějšího nepouštěly. Zápas byl následně ukončen a hráči United je dokázali vyhrát – 3:0
Základní sestava Manchesteru United: Foster - Neville, Brown, Vidič, Evra – Anderson (Park), Scholes, Gibson, Valencia – Berbatov (Owen), Rooney (Diouf)
Lavička: Kuszczak, Rafael, Evans, Park, Fletcher, Diouf, Owen
Základní sestava West Hamu: Green - Faubert, Tomkins, Upson, Spector - Behrami (Collison), Kováč, Noble, Diamanti (Dyer) – Franco (Mido), Cole,
Lavička: Dyer, Collinson, Da Costa, Daprela, Ilan, Mido, Štěch
Góly: Manchester United – Manchester United – 38´ a 55´ Rooney, 80´ Owen
Žluté karty: West Ham United – 76´ Faubert
Rozhodčí: Alan Wiley
Návštěva: 73,797 diváků
Statistika zápasu:
|
Manchester United |
|
West Ham United |
|
60% |
Držení míče |
40% |
|
14 |
Střely celkem |
9 |
|
11 |
Střely na branku |
3 |
|
3 |
Střely mimo branku |
6 |
|
10 |
Přímé kopy |
13 |
|
6 |
Rohové kopy |
7 |
|
3 |
Ofsajdy |
0 |
|
7 |
Vhazování |
15 |
|
3 |
Zásahy brankářů |
7 |
|
7 |
Výkopy |
3 |
|
10 |
Fauly |
10 |
|
0 |
Žluté karty |
1 |
Hodnocení jednotlivých hráčů Manchesteru United:
Ben Foster (6,5) – Po dlouhé době dostal opět důvěru a postavil se mezi tři tyče prvního týmu. Ze začátku nepůsobil právě jistým dojmem a sebevědomím nehýřil. Později získal potřebný klid a předvedl několik dobrých zákroků. Udržel čisté konto.
Gary Neville C (6,5) – Opět povedený výkon. Na svůj věk je stále platným hráčem i kapitánem našeho týmu. Bojovný a s velkým nasazením hrající Neville nás jako lídr dovedl k dalšímu vítězství.
Wesley Brown (6) – Odehrál standartní zápas. Jako obrance si odpracoval své. Mnoho starostí neměl.
Nemanja Vidič (6,5) – Velký comeback zažil Nemanja Vidič. Po návratu do sestavy si vedl dobře. Byl jistý, pomáhal s rozehrávkou. Obranné povinnosti splnil. Nebyl tolik zapálený do hry, ale tento malý nedostatek bude jistě počtem dalších zápasů brzy vymazán a Vida se opět dostane do hry.
Patrice Evra (6,5) – Klasický dobrý výkon. Dobře bránil a pomáhal také tvořit hru na levé straně hřiště. Směrem dopředu dnes tolik aktivní nebyl a spíše šetřil síly.
Anderson (nehodnocen) – Po delší době jsme jej mohli nalézt na seznamu hráčů pro základní jedenáctku. Na hřišti ale vymyslel sotva několik přihrávek a musel střídat. Při jedné z nich se totiž nešťastně zranil a nebyl schopen pokračovat. V 19´ byl střídán.
Darron Gibson (6,5) – Odehrál slušný zápas. Dostal přednost před svými zkušenějšími kolegy a využil jí. Pokoušel se o střelbu ze střední vzdálenosti, vracel se i útočil a svou hrou pomáhal zakládat pěkné akce. Ani on se ale nevyvaroval zbytečných nepřesností.
Paul Scholes (7,5) – Mozek naší hry. Podal velmi kvalitní výkon. Zakládal pěkné akce. Dostával se i ke střelbě. A i když některé z jeho přihrávek ztrácely přesnost, hrál dobře. Přihrál na třetí gól Owenovi.
Antonio Valencia (7,5) – Velmi aktivní a bojovný. Snažil se o rychlé průniky po pravé straně, a to se mu dařilo. V zápase měl několik světlých momentů. Nahrál na první dva góly Rooneymu.
Dimitar Berbatov (7,5) – Geniální útočník opět ukázal něco ze svého umu. Byl na hřišti hodně vidět a skvělou hrou a pohybem byl pro soupeře velmi nebezpečný. Skvěle zrychloval hru podobně jako u obou gólů Wayna Rooneyho. Střídal v 78´.
Wayne Rooney (8) – Nehrál úplně na plno. Šetřil síly do dalších bojů. I tak byl velmi nebezpečný a několikrát ohrozil brankáře Greena. Hrdina zápasu dvěma trefami hlavou z 38. a 55. minuty rozhodl zápas ve prospěch United a jeho ligový gólový účet mu po dnešku narostl na 23 zásahů, takže vyrovnal své dosavadní maximum ze sezóny 2006/2007. Nyní mu ale stále zbývá odehrát ještě dalších deset zápasů, takže se máme na co těšit. Vystřídal v 78´.
Hráči, kteří střídali:
Park Ji-Sung (6,5) – Naskočil do zápasu už v 19´ místo nešťastně zraněného Andersona. Odehrál pěkný zápas, staral se spíše o černou práci. Napadal a hodně toho naběhal. I on měl značný podíl na dnešním výsledku. V mnoha situacích však nezvolil nejlepší řešení a zbytečně brzdil některé akce. Ve 46´ nastřelil břevno.
Michael Owen (7) – Nastoupil do zápasu v 78´ místo Berbatova, aby ještě upravil výsledek. Tentokrát se mu to podařilo a krátce po svém příchodu na hřiště vstřelil v 80´ gól, který určil konečné skóre 3:0.
Mame Biram Diouf (6) – V 78´ nahradil Rooneyho a i jeho úkolem bylo snažit se dosáhnout nějakého gólu. Do několika mílo šancí se dostal, ale gólový účet si nerozšířil. Snad zase příště.
Muž zápasu: Wayne Rooney
Závěr:
Po vlažném a méně záživném začátku se United dostali do vedení a utkání nakonec skončilo výsledkem 3:0. Manchester předvedl průměrnější, ale na West Ham postačující výkon. Dobře jsme drželi míč, byli pány hřiště a nedovolili soupeři dostávat se do větších šancí. Na Red devils bylo vidět, že šetřili potřebné síly. I tak dokázali zvítězit a po výrazně lepším druhém poločase nakonec dovést zápas do úspěšného konce. Povinná a potřebná výhra se stala skutečností a my si za ni můžeme napsat tři body do tabulky.
Následující zápas:
Další utkání, které Manchester United odehraje, bude finále Carling cupu, nebo chcete-li anglického Ligového poháru. Společně s United se do něj probojovala nepřijemná Aston Villa a Rudé ďábly tak nečeká vůbec jednoduchý úkol. Zápas se hraje příští neděli (28.2.) na slavném londýnském Wembley Stadium a začne v 16:00 (SEČ).
- autor článku: Mařenka
- prečítaný: 2768 krát
Nie ste registrovaný čitateľ a z tohto dôvodu nemôžete prispievať komentáre. Môžete sa zaregistrovať tu alebo ak nie ste plne rozhodnutý, prečítajte si výhodu byť registrovaným čitateľom tu!
Komentáre k článku
Berba + Valencia + Wazza = 2 krásné gólové akce. Ještě bych ocenil Vidu a Scholesyho. I Owen dal gól a to jsem rád. Třeba proti Chelsea by mohl takhle na konci střídat a pak rozhodnout vůbec bych se nezlobil :) A s příchodem Vidy se zlepšila obrana. Až se vrátí Rio, tak už to bude pohoda a budeme se soustředit a útok a nebudeme muset tolik myslet na obranu.
Jen mi je líto Andyho, který nehrál špatně, ale k jeho smůle byl zraněn. Snad to nebude nic vážného a brzy se ukáže v základu.
mne sa paci hodnotenie Valenciu na goal.com
Tremendous first time cross put opening goal on a plate for Rooney. Used intelligence to play deep ball for the second. Attempted to cut inside at times in notable evolution to his playing style. Is on course to become a world class winger.
- [4] UtdAsTeam
- 24.02.2010 08:05:59
- reagovať
: 0
podle mě muž zápasu Berba, ta jeho genialita nezná mezí
jinak chudák Anderson :-(
Celkem by me zajimalo,kolik by M.Owen nastrilel golu,kdyby dostaval tolik sanci,jako Berbs.Ja bych mu dal vice prostoru.
Hodnocení vůbec nechápu...
Vidic jen 6,5? Bez něj bysme zase dostali minimálně gól - byl jistej, hrál s velkym přehledem a klidně bych ho za včerejšek dal na hráče zápasu. Další Scholes jen 7,5? Celá hra se dařila díky němu.
Ale hra jinak solidní, moc jsme se ani nemuseli nadřít na tu výhru a zase rádil Wazza, kterej dneska znovu ukázal, že se s nim nějakej Drogba vůbec nemůže měřit.
Mimochodem mi trochu připadá, že se hodnotí, čím víc hraje hráč ve předu, tim vyšší číslo - obrana nikdy víc jak 7 nedostala.
Zo zzačiatku opäť vykon nic moc ale musim povedat ze po vstreleni golu sa to rozbehnlo, a zaujalo to tak je okrem ludi sa nam na stadione ukal aj predstavitel zvieracej rise :-DDD
- [10] MUman
- 24.02.2010 09:27:54
- reagovať
: 0
[5] UtdAsTeam: Rio zraneni??? sak si odpikava trest za uder do tvare hraca Hull city ci ??
- [11] PePiGRoOnEy
- 24.02.2010 09:30:26
- reagovať
: 1
link na góly : http://soccerupdated.com/2010/02/24/manchester-united-vs-west-ham-3-0-video-highlights-232 10/
[10] MUman: Ne, je zraněnej.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D800F%2D4A3110258 114%7D&newsid=6646731
,,News of yet another back problem for Ferdinand is also worrying. The influential centre-back had just completed a four-game domestic ban and had been expected to return alongside Nemanja Vidic against the Hammers, but he pulled out of the game on the morning of the match.''
- [13] UtdAsTeam
- 24.02.2010 09:48:28
- reagovať
: 0
[6] Devil: no nevím, on je brejkový hráč, jak proti Wolfsburgu nebo i teď do otevřené obrany dostat rychlý balon. Proti betonujícím týmům nevím no, ale samozřejmě výkony jsou ovlivněny i týmovým výkonem
- [14] Devil
- 24.02.2010 09:59:47
- reagovať
: 0
[13] UtdAsTeam: Nerek bych,ze je vylozene jen na brejky.On si umi najit ve vapne to svoje mistecko a na svou vysku v celku dobrej hlavickar.
- [15] klokan86
- 24.02.2010 10:16:35
- reagovať
: 0
Podle mě jednoznačně muž zápasu Valencia! Jsem rád že se Micheal trefil a aspoň trochu zavřel hubu všem těm ANTIOwenům. A taky konečně dostal šanci Ben jen tak dál. united 4ever
- [16] jethro
- 24.02.2010 11:03:27
- reagovať
: 0
[10] MUman: zranil sa na treningu a bude chybat niekolko zapasov to uz je viac ako smola to sa bude s nami tahat do konca sutaze ci co
- [17] piso96
- 24.02.2010 11:20:11
- reagovať
: 0
RIO FERDINAND MA ZASE TAZKOSTI S CHRBATOM A NEBUDE V NEDELU HRAT :(
- [18] sliver
- 24.02.2010 11:28:49
- reagovať
: 0
Skvělý výkon od Scholese. Owen není tolik vidět jako jiní, ale umí si najít to své místo k šanci a na rozdíl od Berbtova nepotřebuje na vstřelení golu 5 super šancí, ale třeba jen jednu nabo dvě. Ale zas na druhou stranu na rozdíl od Berbatova neumí, tak dobře bodržet balon. Ale dal bych mu o něco více příležitosti než doposud dostával.
- [20] Borec
- 24.02.2010 11:38:54
- reagovať
: 0
A už je to tu zase. Owen dá góla a většina z vás by ho asi nejraději nacpala do základu místo Berby. Blbost! Owen je dobrej, ale Berba lepší. A navíc v jedný části sezóny myslím dostával docela dost šancí, ale kazil jasné příležitosti. Takhle to bude lepší. Bude nastupovat třeba každý 2. zápas na 30 minut a to se bude snažit a občas dá góla. Na základ není. Místo Berby určitě ne!
- [21] ToAletak
- 24.02.2010 11:46:39
- reagovať
: 0
[20] Borec:
Nikdo tu necpe Owena do základu tak se vzpamatuj. Jen tady uživatelé psali, že by mohl dostat víc příležitostí a s tím souhlasím. Owen příjde do zápasu na posledních 10 minut a nedá gól a všichni tu nadáváte, že neumí kopnout do balónu a že to posral, ale nikdo neřekne, že Berbatov či někdo jiný nedal gól za těch 80 minut předtím. Teď dal Owen gól a sem za to rád a dopřál bych mu větší prostor, aby třeba nastoupil už v 60 minutě a ne někde v 80. Do základu bych ho dal na lehčí zápasy kde by mohl chytit střeleckou formu. Tak tu zas nepiš bludy. :)
- [22] Borec
- 24.02.2010 12:05:13
- reagovať
: 0
[21] ToAletak: Vždyť řikám, že bych ho taky posílal na 30 minut. Ale napsal jsem to blbě zrovna tady to psali asi jen 2 lidi, že by ho chtěli v základu místo kopyta Berby, měl jsem napsat hodně fanoušků a ne jenom tady na tom webu. Viděl jsem spoustu komentářů na jiných webech, a tak jsem to napsal i sem předem než to tu nějaký inteligenti začnou psát taky.
- [24] Guetta
- 24.02.2010 12:11:34
- reagovať
: 0
Já si pořád stojím za tím, že Owen nemá nejen na United, ale na PL celkově. A jeden gól na tom nic nezmění.
- [25] Extrasensual
- 24.02.2010 12:17:01
- reagovať
: 0
[15] klokan86:
No tímhle gólem, kdy rozhodčí přivřeli oči u milimetrového offsidu, si určitě mé srdce Red Devila nezíská...neříkám, že je to špatný hráč, ale Rooney a Berbs jsou prostě geniální a s tím nic nenaděláš...
- [26] UtdAsTeam
- 24.02.2010 12:21:31
- reagovať
: 0
[25] Extrasensual: to je pravda, ale to mají hrát jen 2 utočníci? Rooney nebude mít formu věčně, viz utkání na EVertonu. Je potřeba, aby se rozehráli i další, tudíž za stavu 2:0 se má střídat už kolem 60. minuty oba utočníci za druhou dvojici a ne střídat až v 80. kvuli tomu, že to je Rooney :-)
[26] UtdAsTeam: No tak může zkusit dávat do hry víc Dioufa.
Mimochodem k tomu Owenovi... na začátku sezóny jsem mu docela věřil, ale teď už vidim, že je prostě za zenitem. Dobře, dal gól včera, ale za stavu 2:0, když jsme hráli úplně v klidu. Vemte si když ho tam SAF hodil do nerozhodnutýho zápasu - vůbec se nedotkl míče a já jeden zápas zjistil, že hraje dokonce až v 60. minutě.
Prostě mam rád všechny hráče United, ale tenhle mi tam nezapadá, vůbec.
- [29] Manutdsvk
- 24.02.2010 13:28:22
- reagovať
: 0
bohuzial Owen ma uz to svoje naj za sebou a nemozeme cakat ze bude z neho novy ole gunnar solskier co dokazal dat gol takmer vzdy ked to muzstvo od neho cakalo... owen ma svoje kvality to mu nik neberie no ako sa uz viac krat ukazalo SAF ho moze dat do "menej narocnych" zapasov lebo na Berbu ani Rooneyho nema
- [30] Devil
- 24.02.2010 13:38:16
- reagovať
: 0
[27] Luhy: Nezapada ti tam vubec!Proc???-jednoduse protoze nepatri mezi tve oblibence.
Jak mohl dat gol driv,kdyz nastoupil az v 78 minute??
To je jak kdyby tu nekdo napsal-Berbs je za zenitem,hral 78 min a nedal gol.Stejna blbost jako ta tvoje.
Dal gol kdyz jsme hrali v klidu...8)
Proti City dal gol a MU zrovna v klidu nehral.A jestli myslis,ze West Ham uz na neho hazel bobek a nechali ho jen tak dat gol,tak se prober.Nerikam,ze by mel stabilne hravat misto Berbatova,jeho koleno mu to ani nedovoluje,ale vice duvery by si urcite zaslouzil.Co by jsi chtel,aby daval pokazde gol,kdyz ho tam SAF soupne ke konci zapasu?Je docela logicky,ze je nerozehranej,kdyz vic sedi jak hraje.
Vice sanci by si zaslouzil,ale je jasny,ze nemuze hned delat zazraky.Odepisovat ho,kdyz nema takrka sanci se poradne ukazat,je smesny.Spocitej si minuty,ktery letos odehral,goly ktery dal a pak mluv,ze je zazenitem...
- [31] tevezer
- 24.02.2010 13:47:34
- reagovať
: 0
http://www.facebook.com/pages/ANTI-BARCELONA-/348365987291?created .. Pls lidi kdo ma facebook at se prida diky : ))
[30] Devil: Já vim, máš na to jinej názor, já to beru, ale...
Srovnej si přínos hry Owen x Berbs.
Owen - běhá v největší neviditelnosti po hřišti, občas odehraje míč, většinou i nepřesně
Berbatov - zapojuje se do útočný hry, stahuje se pro míč, umí ho podržet a rozdává do útoku. Gólů sice moc nedává, to je pravda, ale taky už ukázal, že se trefit umí. K tomu přidáme geniální techniku. :)
Jo proti Citizens měl Owen hodně světlej moment (ale to byl ten začátek sezony, co jsem mu věřil) a měl dost příležitostí na to, aby ukázal, že hrát umí. Ale svýma nevýraznýma výkonama zrovna nepřesvědčil. A neříkám, že WHam už na to házel bobek, ale kdyby to bylo 2:2, takhle by nikdy nepronikl, protože by obraz hry vypadal jinak.
- [33] Devil
- 24.02.2010 14:09:12
- reagovať
: 0
[20] Borec: Rikas,Owen je dobrej-Berba lepsi.Momentalne mas asi pravdu.Nadruhou stranu,kdyz byl Owen mladsi a byl ve sve zivotni forme,asi by se s nim Berbs merit nemohl.
Kdyz si reknou jmena techto dvou,tak ve svete je mnohem zvucnejsi jmeno Anglicana.(beru celou karieru)
Kazdopadne jsem rad,ze oba tito skveli utocnici oblekaji dres MU.
- [34] Devil
- 24.02.2010 14:22:00
- reagovať
: 0
[32] Luhy: Ty jsi me nepochopil.
Ja nesrovnavam Owena s Berbsem.Berbatov je i muj oblibeny hrac a znam jeho prednosti.Ja se jen chci zastat Owena,ktereho tu hodne lidi odsuzuje,misto toho aby dostal treba i pochvalu za to,ze se dokaze prosadit i pres to,ze skoro vubec nehraje.On nema v klubu lehkou ulohu.Vim,ze na OT prisel tuto roli nahradnika plnit,ale zaslouzi si dle me vic prostoru a uznani.Owen dokaze dat gol West Hamu a nekteri tu pisou,ze je za zenitem,ze v MU nema co delat,ze gol dal az za stavu 2:0 atd.atd.-misto aby byli radi,ze skoroval i kdyz na to nemel zrovna moc casu.
- [35] Haken
- 24.02.2010 14:33:38
- reagovať
: 0
Něco k zamyšlení:
Pořád se tu srovnává Owen s Berbatovem. Neustále je slyšet genialita toho druhého, jeho technika a cit pro práci s míčem. Jo dobře, něco na tom bude. Jenže Owen neni Solsjaer, kterej přijde na posledních 10minut a rozhodne zápas. Je to útočník, kterej potřebuje hrát hrát a hrát. Mít zápasovou formu. Jenom se podívejte, kolikrát se Rooney v zápase netrefí a to hraje 70-90minut každý zápas. Kolik toho může stihnout za tu dobu Owen? Má jednu dvě šance a pokud jí/je nepromění, je špatnej a nemá podle vás na United. Začněte trochu přemejšlet nad vašema nárokama na hráče. Kdyby se vrátil do Liverpoolu, věřim, že s Torresem by vytvořili výborný útočný tandem.
- [36] Borec
- 24.02.2010 14:43:45
- reagovať
: 0
[35] Haken: No o tom to je. Právě, že v základu být nemůže. Posila zadarmo nemůže držet místo posile za 30mil., která je ještě lepší...
- [37] Borec
- 24.02.2010 14:45:07
- reagovať
: 0
[33] Devil: Tas dříve patřil k nejlepším hráčům na světě, ale lepili se na něj zranění a teď už to je pouze stín bývalého Owena, ale pořád je na tuhle roli docela dobrej :)
- [38] Devil
- 24.02.2010 14:47:43
- reagovať
: 0
[36] Borec: Ale mohl by,akorat nedostava a ani asi nedostane sanci na to,aby to dokazal.
- [39] Ronnie
- 24.02.2010 14:52:25
- reagovať
: 0
[17] piso96: S Riom sa to bude ťahať do konca sezóny ... už hrať nebude ... A zrejme aj MS mu újdú. A nepočítajte ani s Hargriewsom. Ak bude hrať na bud. sezónu, bude dobre, ale ja si myslím že Owen už s futbalom skončil.
Bodaj by som sa mýlil.
- [40] Ronnie
- 24.02.2010 14:55:27
- reagovať
: 0
[25] Extrasensual: Videl si aký gól dal Defoue za Tottenham? Ukážkový offside.
- [41] jethro
- 24.02.2010 15:07:17
- reagovať
: 0
[18] sliver: owen potrebuje na gol nie jednu alebo dve ale minimalne 5 az 6 ssnci treba sa zbwvit a davat pomaly sancu mladym nema na to aby hraval v muzstve ako je manutd
Máte někdo odkaz na video zápasu? Já jsem se večer zadíval na ČT4 když němci klepali Barcu a jaksi jsem zapomněl....já vím, jsem strašný hříšník :D
- [43] Eric le King
- 24.02.2010 15:25:51
- reagovať
: 0
Dohadovat se jestli je lepší Owen nebo Berba je asi podobné jako řešit je-li lepší Torres, Drogba nebo Ibrahimovič.
Můj názor - Owen - hráč do brejků, Berba hráč do plných. Využíval bych tedy Owena více venku, Berbu doma. Oba jsou si podobní skvělou přihrávkou, Berba o trošku líp drží míč, Owen je lepší v koncovce. Oba už fyzicky nemají na to hrát špil co špil 90 minut, ale od toho tu je Wazza. Nového Solskjaera bych viděl ale spíš v Dioufovi. :-)
[35] Haken: Jo, určitě na tom něco je. Ale je tu jedna maličkost - Rooney třeba občas nedá šanci, ale podívej co dělá pro tým. Vždycky se snaží kombinovat, bojuje do poslední chvíle... tohle jsem u Owena neviděl.
- [46] klokan86
- 24.02.2010 15:50:11
- reagovať
: 0
Koukám každý má svůj názor na Owen x Berbatov. Podle mě Dimitar nenaplnil očekávání které jsem do jeho příchodu vkládal, jasný je techničtější, ale taky línější vidět ho běhat je spíš zázrak. A taky neproměňuje každou druhou šanci!! Podle mě by měl Michael dostat víc šancí, ikdyž už to není Top hráč, ale kde je psáno, že se nemůže chytnout a alespoň se přiblížit Owenovi z dob vítězstvi zlatého míče. Uznávám, že Berba včera hrál velice dobře, až jsem nevěřil, že je to on, jen tak dál. schválně kdo vyběhne ve Wembley vedle Wayna.
- [50] syska024
- 24.02.2010 16:12:43
- reagovať
: 0
Danis Law, dnes oslavuje svoje 70 narodeniny!!!
Happy birthday!!!!
http://images.icnetwork.co.uk/upl/huddexaminer/jan2009/5/3/CF152ACC-04DF-C E0D-942479498D538589.jpg
- [51] beermaster
- 24.02.2010 16:30:38
- reagovať
: 0
Co sa tyka toho Berbatova, je to naozaj genius. Avsak potencial svojej geniality vyuziva tak na 40%, a to je sakra malo.
- [52] XatriX
- 24.02.2010 16:53:08
- reagovať
: 0
hmm gibson 6,5?...preboha sak to neni hrac..len blb ktory bere plat za nic...tie naivne strely by som tak kopol aj ja...rooney 8 si zasluzi za tie pekne gole..ale potom valencia musi mat minimalne 9...keby neni jeho neni vytaztvo...
- [53] XatriX
- 24.02.2010 16:56:01
- reagovať
: 0
[27] Luhy: owen neni z united..to je looser ktory tu je len podla mena z pred 6 rokov..keby ho saf nezobere skonci niekde v 2 lige
[53] XatriX: Já vim, že je to liverpoolskej útočník, ale myslel jsem, že mi prostě v týhle době do United nezapadá.
- [55] XatriX
- 24.02.2010 17:13:20
- reagovať
: 0
[54] Luhy: no to veru nie...nema talent na premier league...no uz nema..nj ja som ho vzdy nejako moc nemusel:)
- [56] domino0728
- 24.02.2010 17:21:45
- reagovať
: 0
je pre mna velmi prekvapujuce ze na to aku ma Rooney postavu kolko golov dava hlavou. Skor by som to ocakaval od Berbu. Ved Rooney dal 2 goly hlavou proti AC , potom dal teraz 2 goly proti West Hamu. Este predtym sa hlavickou presadil v odvete Carling Cupu proti City ked sme vyhrali 3:1. :))))) je dobre ze sa vie presadit aj hlavou. Skoda toho brvna co nastrelil Park, prial by som mu viac golov.
- [57] klokan86
- 24.02.2010 17:40:34
- reagovať
: 0
[53] XatriX: Promiň, ale názor Owen není z United??? Který útočník Áčka je odchovanec Uited??? Rooney - Everton, Berba - Tottenham( v rámci PL) snad jedině Walbeck, ktrerý momentálně na OT nepůsobí
- [58] Torino
- 24.02.2010 17:46:11
- reagovať
: 0
Prečo tu nadaváte na Berbu A Owena?? Sú to hráči Manchestru United a do zápasov dávajú všetko. Niekedy sa im hra nevydarí, ale to sa dá pekne hovoriť aj o Roonymu a týmoch v PL. Viď kde skončil Liverpool, alebo na veľké reči City a toho hlúpeho teveza...
ja mám rád obidvoch aj Berbu aj Owena.
- [59] XatriX
- 24.02.2010 17:52:36
- reagovať
: 0
[57] klokan86: nehovorim ze neni od united ale ze nema nato hrat PL a za manchester uz urcite nie...je to naivita ze mu dava saf tolko moznosti..mal by ich dat radsej dioufovy...je novy ale je lady a rozhodner ma talent na strielanie golov
- [60] UtdAsTeam
- 24.02.2010 17:55:32
- reagovať
: 0
[47] kolia15: proč ne ježiš? ani jeden gol by nebyl nebýt jeho, tak si sundej ty brýle kde nenávidíš Berbatova a otevři oči
- [61] Devil
- 24.02.2010 18:26:19
- reagovať
: 0
[59] XatriX: 4 komentare tveho podani,sorry ale jeden hloupejsi jak druhej...
- [62] XatriX
- 24.02.2010 18:30:34
- reagovať
: 0
[61] Devil: nj ...ked myslis...gibson a owen nemaju u united buducnost uvidis....
- [65] WiNNerUTD
- 24.02.2010 19:59:27
- reagovať
: 0
DOBRY VYKON vedel som ze to bude njak 3,4:0.Rooney fantasticky vykon ako vzdy.Konecne za zobudil aj owen ktory dal 3 gol v PL typujem ze da aspon 10 ked bude hravat castejsie.VALEncia BERBA tiez podali super vykon.Len treba dufat ze Chelsea este zavaha.
- [66] Devil
- 24.02.2010 20:09:12
- reagovať
: 0
[65] WiNNerUTD: Snad zavaha ted s City,treba si pak prectem,ze hraci Chelsea byli unaveni,jako to bylo v pripade United.I kdyz zrovna s City z toho budu mit jen polovicni radost.
- [67] misosomiso-
- 24.02.2010 20:29:20
- reagovať
: 0
Marenka: radsej nepis uz hodnotenia lebo to dojebe cele review... minule prehrali 1-3 a mali lepsie hodnotenie ako ked vcera vyhrali 3-0 ...Zaujimave
- [68] kolia15
- 24.02.2010 21:07:07
- reagovať
: 0
[60] UtdAsTeam: Na toto tema uz se odmitam donekonecna doadovat. Reknu to takhle : Uvidime jak na pomuze a bude prospesny a kolikrat rozhodne a vtech opravdu dulezitych zapasech sezony. Treba v LM.
- [69] UtdAsTeam
- 24.02.2010 22:26:17
- reagovať
: 0
[68] kolia15: toto nebyl opravdu důležitý zápas? Prosímtě vzbuď se a přestaň plácat nesmysly, pokud bychom nevyhráli, a Chelsea ano, tak by náskok byl 6(7) bodů!!! Každý zápas je opravdu důležitý
- [70] kolia15
- 24.02.2010 22:44:19
- reagovať
: 0
[69] UtdAsTeam: dobry prosim te. Ale zase ho dat pred Rooneyho a valenciu ktery mel tu asistenci primou .. :D :D . No to je jedno :D
- [71] DIBLA
- 24.02.2010 23:03:44
- reagovať
: 0
CIty CIty CIty...se musím smát!!! Brittania Stadium:) pohřebiště favoritů:)
- [72] Borec
- 24.02.2010 23:49:17
- reagovať
: 0
Stoke :)...A ManShity jsou v pí*i, ale proti Chelsea se na ně musíme spolehnout...
- [73] UtdAsTeam
- 25.02.2010 09:05:24
- reagovať
: 0
[72] Borec: však to vyhrají, napraví tohle fiasko, to říkám pořád, že jsou to ubožáci :-)
- [74] UtdAsTeam
- 25.02.2010 09:06:25
- reagovať
: 0
[70] kolia15: to jevidět, jak nemáš rád Berbatova, ale nebýt jeho geniálních 2 přihrávek na první dva goly, tak jsme nevedli, tak se už konečně vzpamatuj. nebýt těch přihrávek, tak ani Valencia nenacentruje a Rooney nedá ty goly. samozřejmě by asi padly po jiných situacích,, ale to je teď jedno. Asi fotbalu moc nerozumíš
- [75] cyrils
- 25.02.2010 09:35:51
- reagovať
: 0
Je ťažké porovnávať Owena s Berbatovom . Naozaj písal som to niekoľkokrát že Owen odohral iba málo zápasov minulú sezónu.Túto sezónu absolvoval prípravu s nami ,ale tích možnosti bolo veľmi málo niečo mu višlo (City,CSKA,Wolsburgh) niečo nie je to tak 50:50.Neviem si predstaviť že po tom čo Rooneymu nevišiel zápas s Evertonom by 4-5 zápasov nehrál a potom šup posledných 10 min. za stavu 1:2!Určite klady Owena sú jeho pohyb inštinkt, a práca v šestnácke tam je doma.Tiež má dobrú finálnu prihrávku.Berbatov má asi najlepšie spracovanie lopty v Premier leaugue , loptu ovláda vie si ju prikryť na ihrisku rozmýšla hľadá spoluhráčov, ale žial jeho pohyb celkovo aj v šestnácke jeho výskok je jeho veľkou slabinou. Al žial Owených príležitosti je tak málo že sa ani nedá hovoriť o jeho forme či neforme.Ale teraz som čítal bullvár že Alex sa chystá kúpiť Villu.
- [76] Eric le King
- 25.02.2010 10:51:25
- reagovať
: 0
[75] cyrils:
Srovnejme si to Cole, Yorke, Ole, Teddy. Teď je to taky podobné jenom s tím, že často hráváme jen na 1 útočníka a tak to mají kluci těžší. Wazza je nr.1, Berba nr.2. To je dáno třeba i cenou 30 mega oproti free Owenovi. Owen plní roli Teddyho, tedy starší zkušený hráč s čichem na góly, Diouf plní roli Oleho, tedy důrazný mladík. Rozdíl oproti minulosti je Wazzova pozice, ta je tak neotřesitelná. Nepamatuji se, že by kdy Gaffer střídal Wazzu pro slabý výkon nebo střeleckou nemohoucnost i když občas má zápas blbec, to s Cole/Yorke to bylo jiné, když jim to nešlo klidně se v 60.minutě střídalo. :-)
- [77] UtdAsTeam
- 25.02.2010 11:17:07
- reagovať
: 0
Na premiership.cz tomu taky moc nerozumí, když tam píšou 'vzhledem k formě Berbatova'...
- [78] Extrasensual
- 25.02.2010 11:28:39
- reagovať
: 0
[75] cyrils:
To s tím Villou je doufám bulvár...nechcu tady žádného Villu, který tu doslouží poslední 4 sezóny kariéry...pokud strikera, tak mladého a schopného se ohnout pod SAFem a nechat si poradit, jak být ještě lepší...už vidím Villu, jak poslouchá SAFa...to bude podobný případ jako Forlán...
- [79] Extrasensual
- 25.02.2010 11:34:44
- reagovať
: 0
[76] Eric le King:
United se poslední roky docela dost mění...jejich projev je už jinde...tento rok to jde cítit asi nejvíc...samozřejmě se mi stýská po tom parním válci kdysi, ale pomalu nám tu krystalizuje další zajímavá tvář United...všímám si toho hlavně, když vidím, jak funguje strategie kolem Berbse a Valencii, ti dva hrají poslední dobou spolu fakt hezky, skvěle k nim sedí Gary a celé je to takové moderní, koukatelné a smrtící, když na konci akce číhá nadupaný Wazza...pokud se vypiluje takto i levá strana, budeme fungovat jako nějaké extrémní kleště, které zaženou slabší soupeře do deprese a silnější donutí doufat v breaky...
- [80] UtdAsTeam
- 25.02.2010 11:42:32
- reagovať
: 0
A kurva, konec sezony pro Andersona. Rio out, Anderson out, Nani se musí chytit a obrana nesmí dělat chyby :-) a Carrick se hlavně musí vzpamatovat :-D
- [81] Extrasensual
- 25.02.2010 11:42:33
- reagovať
: 0
Ještě jsem chtěl dodat, že Valencia byl opravdu geniální nákup...nebyl levný, ale za ty prachy odvádí opravdu královskou práci...je zázračné, že takto působí už ve své první sezóně v United...je vpravo lepší než kdokoli, i můj oblíbenec Nani, který má spolu s mým dalším faveboyem Andym letos fakt brutální smůlu...
Myslím, že je nejlepším pravým křídlem v PL, strategicky, pozičně, bojovností, technikou, rychlostí a čím dál tím lepšími centry a přihrávkami...je fakt nebezpečný a docela vynálezavý a produktivní a lze očekávat, že bude ještě o hodně lepší v dalších sezónách, takže se můžeme připravit na to, že za 3 roky o něj bude slušná mediální tahanice...Antonio je však povahový protipól Cristinky a podle mě nepodlehne a zůstane tu, protože ho naplní to, jakou pozici v týmu má a jak moc může být prospěšný...myslím, že jsme našli naše pravé křídlo na příštích dobrých 5 let...ještě je třeba vyřešit levý bok, moc bych přál Nanimu, aby se mu začlo dařit, protože ten kluk má na to, aby se stal jedním z nejlepších hráčů na světě...bohužel ne psychicky...zatím...
- [82] Extrasensual
- 25.02.2010 11:46:52
- reagovať
: 0
[80] UtdAsTeam:
Ten Andy mě mrzí nejvíc, patří mezi TOP5 mých oblíbenců v United a letos má prostě extrémně špatnou sezónu a zakončí ji takhle předčasně ještě navíc bez cizí viny...
Alex měl v úmyslu postavit dokonalé pevné 4-5-1 těleso, ale to se opět musí přehodnotit kvůli několika faktorům...Berbs má končně trošku formu a skvěle kombinuje s Valenciou, Scholesem i Wazzou...čili se musí hrát na dva útočníky...a s tím, jak otřesně hraje Carrick, může SAF zapomenout na 3 střední záložníky...Scholes hraje letos velice dobře, proto podle mě nahradí v základu Carricka a k němu by se měl stavět Fletch...Andy je mimo a Gibson a Carrick na střídačce neurazí =)
Zbývá vyřešit prokletou levou stranu, kterou by ideálně nejlépe ovládl 2x naklonovaný Evra :D
- [83] UtdAsTeam
- 25.02.2010 11:51:33
- reagovať
: 0
[82] Extrasensual: no tam hraje nalevo Park, ale to je dříč, když potřebujeme bránit a není to zakončovatel, řekl bych, že to musí zaplnit Nani
- [84] cyrils
- 25.02.2010 11:58:01
- reagovať
: 0
Eric le King:Snažil som sa len reagovať na niektore príspevky ktoré porovnávajú Berbu s Owenom a vôbec na tých pre ktorých je Owen tragický.Ono v tých 90 rokoch to šlo Teddy v tedy prišiel k nám ako tridsaitnik s Totenhamu a mal dobru fazonu aj s Olem toho určite odohrali viac ako teraz Owen s Diuofom.To je v tom problém že Owena je ťažko posudzovať lebo toho posledné dva roky veľa neodohral a ani nemá šancu dostať sa ešte do formy.A presna ako si písal Rooneyho pozícia je neotriasitelná v tom má Owen smolu.V tých 90 rokoch sa to viac točilo.Ja neobhajujem Owena,ale nedá mi to ako tu niektorí pľúvaju na neho a vlastne ani nemá šancu nám niečo ukázať. Tiež po toľkých zraneniach ešte snaži byť na vyššej úrovni ťažko povedať ako by sa vrátil po zranení Berba či Rooney a aký čas by herne dostali na návrat do starej formy, ale Owenovi sa toho veľa neušlo.
- [85] Extrasensual
- 25.02.2010 12:03:54
- reagovať
: 0
[83] UtdAsTeam:
Taky bych byl rád, kdyby to byl Nani, ale zatím to nevypadá na žádné vyrovnané výkony, nejlépe letos hrál vpravo, ne vlevo, ale na Valenciu fakt nemá, to musím chtě nechtě přiznat...Valencia si zalouží post pravého záložníka a Berbu k sobě, sám s Rooneym není tak využitý...
- [86] Extrasensual
- 25.02.2010 12:06:21
- reagovať
: 0
[84] cyrils:
Zkusil ses někdy na problematiku Owen podívat tak, že my, UNITED, nejsme žádná debilní charita pro cizí dosluhující hráče, ale nejlepší klub na světě, který zdobí nejlepší hráči? Owen tu nemá co dělat a po sezóně tu končí, na to vem jed!!!
- [87] Extrasensual
- 25.02.2010 12:10:58
- reagovať
: 0
[84] cyrils:
Když Owen v létě přišel, měl jsem z něho radost jen z jediného důvodu, že by se mohl sžít s týmem a předat moc zkušeností našim mladým útočníkům, ale tohle se vůbec neděje, působí na mě, že mu ještě nedochází, že hraje za United, že se cítí jako nějaký žoldák...vidím mu to na obličeji...nepopírám, že má dobrý instinkt a předvádí hezkou starou fotbalovou školu, ale on si jen tak hraje, hraje za sebe a necítím z něho, že by hrál za UNITED! Někdy si jen tak běhá po hřišti a nevidíš ho, teď dal gól, tak tady zase rozfoukáváte jeho uhasínající scouserský plamen. Ugh!
- [88] DIBLA
- 25.02.2010 12:18:57
- reagovať
: 0
[87] Extrasensual: souhlasím s tebou, že Owen nebyla rozhodně dobrá volba...na druhou stranu přišel zadarmo a dokud nezačně dělat nějakej humbuk, tak jsem rád, že je tady. Oceňuju na něm, že každej jinej útočník, který by se pral o místo reprezentaci Albionu pro MS, by dával do novin vyjádření, že chce víc hrát apod. Owen nic takového nedělá a trpělivě čeká na svou šanci...Takže bych ho nezavrhoval, jako člověk je mi sympatický, jako fotbalista už méně...
Takže si myslím, že těch jeho 10 minut na zápas je bohatě dostačujících (viz. zápas se City) a dával bych mu zhruba stejně příležitostí jako Dioufovi...Ale příští sezónu už by měl být třetím útočníkem jasně Mame...a Owen by se měl opravdu pakovat, protože jeho místo střídajícího za dvojicí Berba - Rooney zaujme právě Mame nebo z hostování navrátivší se Welbeck...
- [89] UtdAsTeam
- 25.02.2010 12:35:12
- reagovať
: 0
[88] DIBLA: Pravda, měli bychom mít více jak 2 schopné útočníky (Rooney, Berbatov), protože mít 2 útočníky je dost málo si myslím na boj o titul. Na druhou stranu pokud se nezraní tak to stačí, ale nikdy člověk neví
- [90] cyrils
- 25.02.2010 12:51:52
- reagovať
: 0
Extrasensual: Trochu tvrdé slova nejako si vyštartoval, ale to o tej charite musíš poslať Alexovi nie mne on je asi potom tá blbá charita čo ho vzala do ManUtd.Tak v tom su s Berbom spoloční že si asi neuvedomujú že hraju za United,lebo aj Berba nepohne zadkom a keď mu neičo nevijde tak len rozhadzuje rukami. Ešte že je tu Rooney lebo inač by bol náš útok v troskách.A teraz aj pre teba sú mnohí ktorí po dlhšom zranení skončili on sa snaží ešte čosi ukázať a nemám pocit že by hral iba za seba rozdal už zopár pekných prihrávok a už vôbec nechápem čo sem stále trepete že je z Liverpoolu čo to má čo spoločne s fubalom už len málo hráčov sú odchovancami ManUtd.Myslím si že Owen je daľeko inteligentnejší človek profesional a takéto veci hádže za hlavu jemu to nevadí že je z Liverpoolu ,Alexovi to neadí že je z Liverpoolu iba nejaký Extrasensuál čo v živote neurobil nič pre Manutd má s tým problem.Takéto názory nemajú nič spoločne s futbalom a nič spoločne s temou o ktorej som písal.
- [91] cyrils
- 25.02.2010 13:06:21
- reagovať
: 0
Extrasensual: ešte raz mne je jedno či Owenskonči ,alebo neskonči v United ,ale tí ktorí čosi odkopali na ihrisku je jedno v akej lige a mali nejaké zranenia asi vedia o čom píšem preto treba písať objektívne a nie iba svoje pocity či sympatie.Presne tak Owen neplače že nemá príležitosť nerozhadzuje rukami že mu niekto nenahral snaži sa vžyť s mužstvom. A vôbec dajte mi pokoj s týmito slovnými vojnami ja som len opísal prečo momentálne nemôžno Owena posudzovať jeho formu.
- [92] Extrasensual
- 25.02.2010 15:00:19
- reagovať
: 0
[91] cyrils:
Ty si vždycky najdeš bod pro svou argumentaci, a uděláš z něho haldu cukrové vaty na špejli...končím s tebou konverzaci...mrzí mě, že jsem se vůbec ozýval...
Owen zabira misto mladejm...to co odehraje on by odehral kazdy utocnik nasi rezervy....proto me mrzi ze tech 10 minut v zapase nedostane nekdo mladej pro ktereho to je zkusenost...misto toho hraje vyhasla Liverpoolsky legenda....
- [94] jujinek7
- 25.02.2010 15:46:11
- reagovať
: 0
Mě osobne strasne porad mrzi Berbovo stridani proti Evertonu. Ja vim ze jsme ve strředu pole tezce nezvladali,ovsem Berba byl jedinej kerej dokazal bud neco vymyslet a chtel neco vymyslet,dal i pekneho gola a spolu s Nevillem a Valenciou byli nejlepsi na hristi. Je jasne ze kazdej hraje jinak kdyz hraje 4-5-1 a 4-4-2. Ovsem pokdu hrajem 4-4-2 s Rooneym a Berbou na hrotu,tak je to idealni.
Co se tyce Owena,bouzel,je mi sympatixky,urco se snazi,ale kdyz to napisu zkracene a nebudu nic rozepisovat tak: Tech 10 minut co tam odehraje on,odehraje Mame i Macheda nebo Welbeck.
Ale jsem rad ze dal gol a treba se jeste nakopne a neco zachráni:)
- [95] cyrils
- 25.02.2010 15:55:34
- reagovať
: 0
Extrasensual:Ja viem že si to nemieril na mňa , ale aj tak nejako ti to ušlo članok typu:"nejsme žádná debilní charita pro cizí dosluhující hráče" a vôbec take niečo že je z Liverpoolu čo to má spoločne s jeho situáciou na Old Traford? A potom sa čuduješ že som takto zareagoval.
- [96] Eric le King
- 26.02.2010 09:25:37
- reagovať
: 0
[85] Extrasensual: Valencia hlavně potřebuje Scholese a systém 4-5-1, kde křídla hrají daleko důležitější roli.
- [97] kapo4
- 06.03.2010 10:28:12
- reagovať
: 0
je moc zraneních hracu o shea owen aj anderson su do konca to je zlé
Express
Ferguson již poněkolikáté zopakoval, že na současném přestupovém trhu nevidí dobré hráče za dobrou cenu a zdá se, že svůj názor v tomto ohledu do konce srpna nezmění. United zatím utratili 19 mil. liber, jmenovitě za obránce Fulhamu Chrise Smallinga a mexického útočníka Javiera Hernándeze.
“Nechci mluvit za ostatní kluby, ale my jsme se stávajícím kádrem velmi spokojeni. Koupili jsme hráče ve vhodnou dobu a jsme za to rádi. K další případným nákupům opravdu nemáme důvod,” poznamenal Ferguson
Anketa
Ktorú letnú posilu by ste si želali najviac?
- Karim Benzema97
- Wesley Sneijder302
- Joe Cole33
- Rafael Van der Vaart69
- Luis Suarez117
- Alexis Sanchez84
- Luis Fabiano44
Citáty
"Fletch je presným príkladom toho, o čom je celý tento klub. Je to hráč svetovej triedy a ja by som ho nevymenil za žiadneho hráča na svete."
Hej Rafe, usměj se, buď šťastný, hraješ za Manchester United a to je tvoje životní výhra (Patrice Evra po vyřazení z LM s Bayernem Mnichov)
"Myslím si, že Wayne se v této sezóně dostane přes 40 gólů. Do konce sezóny stále zbývá velká porce utkání a já Wazzovi přeju, aby se mu tu magickou čtyřicítku podařilo překonat."