Manchester United - CZ&SK fanservis
Review: Everton - Manchester United
Ve 27. kole nás na Goodison Parku přivítal Everton. Po překvapivě nevyrovnaném a nedůsledném výkonu našeho týmu odtud odjíždíme s prázdnou.
Rudí ďáblové cestovali ve 27. kole do Liverpoolu, aby se poprali o další cenné body. Na Goodison Parku se nám v posledních letech dařilo vyhrávat a v posledním vzájemném ligovém střetnutí jsme dokázali na Old Trafford Everton porazit 3:0. Nicméně Everton je nepříjemný soupeř a dokázal to v posledním ligovém utkání, kdy se mu podařilo porazit vedoucí Chelsea. Everton sice postrádal několik výrazných opor, ovšem přes to se z našeho pohledu dalo očekávat obtížné utkání, což se nakonec také potvrdilo.
Sir Alex Ferguson si byl vědom důležitostí zápasu a zřejmě nechtěl nic riskovat. Proto pro venkovní zápas netradičně zvolil ofenzivnější rozestavení 4 - 4 - 2. V sestavě chyběli Ferdinand a Nani, kteří nemohli nastoupit kvůli svým prohřeškům, a ani Giggs k dispozici nebyl, jelikož má zlomenou ruku. Na útočných postech představil v životní formě hrající Wayne Rooney a také Dimitar Berbatov. Na křídlech doplněni Valenciou a Parkem. Střed zálohy vytvořila asi nejsilnější možná dvojice Carrick s Fletcherem. Po vleklých problémech s lýtkem se alespoň na lavičku náhradníků posadil stoper Nemanja Vidič a v obraně tak vedle Jonnyho Evanse nastoupil od začátku utkání opět Wes Brown. Kapitánskou pásku si navlékl Gary Neville.
Pro Wayne Rooneyho to byl další návrat na stadion, kde v Premier league začínal, ale tamní fanoušci mu jeho odchod neodpustili a svou nevoli mu dávali jasně najevo svým bučením, nadávkami a transparenty.
Perličkou zápasu bylo, že na sebe v zápase narazili bratři Gary a Phil Nevillové, kteří jsou kapitáni svých týmů.
V Liverpoolu na Goodison Parku bylo jasno, slunečno; teplota okolo 4°C.
Manchester United hrál v typických červených a Everton v domácích modrých dresech.
Průběh prvního poločasu:
Oba týmy začaly opatrněji a ze zajištěných obran se dopředu příliš nedostávali. O první střelu zápasu se postaral ve 4´ Osman, ale ta byla slabá a šla mimo bránu. Postupně se však začaly oba celky osmělovat. Po dobré akci po pravé straně v 11´ se ke střele z vápna dostal Fletcher, ale mířil hodně nad. Ve 13´ Brown dobře pokryl Sahu, který se k hlavičce nedostal. Ve 14´ nechala naše obrana nebezpečně vystřelit Sahu, ale Sar střelu dobře vyrazil. V 16´ jsme šli do vedení. Rooney krásně přenesl hru na pravou stranu na Valenciu, ten se uvolnil a přízemním centrem našel ve vápně neobsazeného Berbatova. Dimitar si míč skvěle zpracoval a následně chladnokrevně přesně zakončil tak, že se míč při cestě do brány odrazil od břevna - 0:1
United, ale nedokázali vedení udržet dlouho a za tři minuty bylo srovnáno. V 19´ Saha přihrál ruskému záložníkovi Biljaletdinovovi, který zmátl pohybem jak Browna tak i Sara, který nic neviděl a střelou z hranice vápna vstřelil přesně k tyči vyrovnávací gól na – 1:1
Everton byl od vyrovnávacího gólu aktivnější. Další velkou šanci měl ve 21´ Biljaletdinov, ale z první po náběhu do vápna mířil hodně nad. Ani United také nezůstávali pozadu. Ve 25´ po krásném prostrčení Berbatova na Rooneyho, Wayne postupoval sám, obešel vyběhnuvšího gómana Howarda, ale možnost zakončit do prázdné brány mu překazil na poslední chvíli Phil Neville, který se stihl vrátit. Ve 27´ střílel Park, ale ránu do prostřed brány Howard bez problému chytil. United si poté na vytvořili mírný tlak a uzamkli soupeře na jejich polovině. To ale netrvalo dlouho a zámek se musel rozpadnout, protože Everton zahrozil z breaku. Pak přišla volnějšídesetiminutovka, ve které se přilíš neútočilo. Ve 38´ přilétl do našeho vápna centr z levé strany, který Brown neodvrátil, ale zklepnul ho, ještě k tomu rukou, přesně k nohám Donovana, ale tomu se naštěstí míč zamotal mezi nohama a to mu znemožnilo zakončit. První poločas se dohrával v klidu bez větších šancí a vzruchu. Rozhodčí Webb k němu přidal ještě jednu minutu. Tak nám ovšem už nic nenabídla a tak úvodní půle skončila výsledkem – 1:1
Průběh druhého poločasu:
Do druhé půle jsme vstupovali oba týmy za nerozhodného stavu a ze strany Manchesteru se dala očekávat zvýšená ofenziva. Jenže to se nepotvrdilo. Hned ve druhé minutě druhé půle fauloval Brown pronikajícího Osmana a Everton kopal přímý kop. Darren Fletcher navíc dostal žlutou kartu za řeči směrem k sudímu a byl tak prvním takto potrestaným hráčem utkání. Přímý kop se však Bainesovi, který jej zahrál, příliš nevyvedl a střela šla nad bránu. V 51´ se ke střele po přiťuknutí Rooneyho dostal Fletcher, ale mířil vedle levé tyče Howarda. Na konci 54´ hlavičkoval po krásném nadýchaném centru Berbatov, ale v dobré pozici neumístil hlavičku do brány. Poté United několikrát zahrozili, ale obrana Evertonu si vždy poradila a odvrátila nebezpečí. Následovala opět klidnější pasáž, kdy se nic zajímavého nedělo. O výraznější vruch se v 61´ postaral Rooney, který orazítkoval břevno, ale přihrávka, kterou dostal od Parka, byla z autu. V 65´ obrdžel žlutou kartu domácí Arteta po faulu na unikajícího Parka. Sir Alex Ferguson přichystal na 66´ dvojnásobné střídání. Paul Scholes nahradil Berbatova a Gabriel Obertan Parka. V 67´ si na prudký centr Nevilla naskočil Fletcher, ale nedokázal trefit bránu. Po pěkném uvolnění střílel v 68´ Rooney, ale mířil hodně vedle. V 70´ střídal také Everton. Biljaletdinova nahradil Gosling a to se ukázalo jako velmi výhodná změna. V 74´ dostal žlutou kartu Pienaar za faul na Evru. V 76´ přišla rána pro United. Po akci na levé straně centroval přízemní centr Pienaar, na který si naběhl Gosling, kterého nestačil pokrýt Evra a poslal míč za záda opět bezmocného Sara – 2:1
Nyní byli United v těžké pozici a museli zápas otáčet. Všechny síly tedy nasměrovali do útoku a Everton měl možnosti rychlých breaků a to se nevyplácelo. V 80´ dostal žlutou kartu Saha za zdržování hry. V 81´ přišla do hry naše poslední naděje Michael Owen, který nahradil Valenciu. V 84´ střílel po centru z rohu z voleje Carrick, ale rána byl zblokována. V 87´ zastavil Rooneyho nedovoleně Osman a viděl za do žlutou kartu. Pro United se tak naskytla dobrá pozice pro zahrání volného přímého kopu. Ten rozehrál sám postižený, ale bohužel mířil těsně mimo pravé tyče Howardovi brány. Potom střídal i Everton. V 88´ Pienaar uvolnil místo Jacku Rodwellovi. Tento mladý talentovaný angličan chvíli po svém příchodu na hřiště zpečetil výhru Evertonu. V 89´ teprve osmnáctiletý záložník dostal přihrávku a postupoval proti Evansovi. Rozhodl se jej obejít a protože Jonny už neměl sílu Rodwella stíhat, Jack mu rychlým pohybem unikl, vystřelil po zemi ke vzdálenější tyči a překonal Sara potřetí – 3:1
To nás definitivně poslalo do kolen. Sudí Webb nastavil do druhé půle 4 minuty. United už se na nic nezmohli a Everton si už jen zkušeně pohlídal vedení a zápas byl následně ukončen. Everton dnes vyšli obě střídnání a zaslouženě vyhrál výsledkem - 1:3
Základní sestava Manchesteru United: Van der Sar- Neville, Brown, Evans, Evra– Park (Obertan), Carrick, Fletcher, Valencia (Owen)– Berbatov (Scholes), Rooney
Lavička: Foster, Fábio, Vidič, Scholes, Gibson, Obertan, Owen
Základní sestava Evertonu: Howard- Neville, Distin, Heitinga, Baines- Osman, Pienaar (Rodwell), Arteta, Biljaletdinov (Gosling), Donovan- Saha
Lavička: Nash, Yobo, Gosling, Rodwell, Ayegbeni, Coleman
Góly: Manchester United– 16´ Berbatov
Everton– 19´ Biljaletdinov, 76´ Gosling, 90´(+1) Rodwell
Žluté karty: Manchester United– 48´ Fletcher,
Everton– 65´ Arteta, 74´ Pienaar, 80´ Saha, 87´ Osman, 90´(+1) Rodwell
Rozhodčí: Howard Webb
Návštěva: 39,448 diváků
Statistika zápasu :
|
Everton |
|
Manchester United |
|
51% |
Držení míče |
49% |
|
10 |
Střely celkem |
9 |
|
5 |
Střely na branku |
3 |
|
5 |
Střely mimo branku |
6 |
|
10 |
Přímé kopy |
15 |
|
4 |
Rohové kopy |
12 |
|
3 |
Ofsajdy |
0 |
|
15 |
Vhazování |
23 |
|
3 |
Zásahy brankářů |
3 |
|
9 |
Výkopy |
9 |
|
12 |
Fauly |
10 |
|
5 |
Žluté karty |
1 |
Hodnocení jednotlivých hráčů Manchesteru United:
Edwin van der Sar (6) – Dnes nezažil příliš povedený zápas. Ani za jeden gól zřejmě z větší části nemohl, ale ani tak se neukázal jako opora týmu a zřejmě ne úplně ideálně dirigoval obranu, která nebyla vůbec jistá.
Gary Neville C (7,5) – Počínal si velmi bojovně, jako správný kapitán šel spoluhráčům příkladem. Skvělé nasazení a důraz při bránění. Centry podporoval útok. Dělal co mohl, ale zabránit gólům nebylo v jeho silách.
Wesley Brown (5) – Dnes poněkud nejistý až zmatený. Vyrobil několik chyb a zmatků. Chybělo mu sebevědomí a tři inkasované góly není náhoda. Zklamání.
Jonny Evans (6) – Odehrál o něco lepší utkání než Brown. Opět nezklamal a důrazně bránil. Roste z něho skvělý stoper. V tomto zápase však ani on nezabránil třem gólům soupeře, za které je rovněž zodpovědný.
Patrice Evra (7) – Na levé straně tradičně aktivní a tvořivý s výraznou podporou útoku. Soustředil se však i na zadní vrátka, která velice spolehlivě pohlídal až do osudné 76´, kdy nestačil doběhnout skórujícího Goslinga.
Park Ji-Sung (6) – Předvedl průměrný výkon. Snažil se, bojoval a nabízel se, avšak moc toho nepředvedl. Jeho výkon byl mírným zklamáním. Střídal v 66´ zápasu.
Darren Fletcher (6,5) – Bojovný, neústupný a důrazný. Nevypustil jediný souboj. Dobrou kombinační hrou se podílel na hře United, Ani to však nestačilo. Ke konci mu docházeli síly. Ve 48´ dostal žlutou kartu.
Michael Carrick (6) – Více o něco málo tvořivější než Fletcher. Ovšem co do jejich spolupráce a přínosu týmu, tak jsou na tom prakticky stejně. Carrick byl v průběhu zápasu stále méně vidět a ve druhém poločase se ani jednomu z nich příliš nedařilo.
Antonio Valencia (8) – Zahrál pěkný zápas. Byl na pravé straně hodně vidět. Do vápna poslal velké množství centrů. Dobře a aktivně útočil a hledal si vhodnou pozici. Nezapomněl se ani vypomáhat obraně. Střídal v 80´.
Dimitar Berbatov (7) – V prvním poločase hrál solidně. Skvěle využíval své schopnosti výběru nejvhodnějšího místa. Do šancí se ale příliš nedostával, protože mu to důsledná obrana soupeře nedovolila a ve druhé půli už moc vidět nebyl. Využil pouze jednu příležitost a to v 16´ zápasu, kdy vstřelil úvodní gól utkání. To však bylo z jeho strany vše.
Wayne Rooney (7) – Rooney zůstal trochu za očekáváním. Ne snad proto, že by nedal gól, ale ani jeho hra nebyla úplně optimální. Obrana Evertonu mu nedávala moc prostoru výrazněji se prosadit. Měl sice několik slibných možností, založil naší jedinou gólovou akci a v závěru měl smůlu při exekuci přímého kopu, ale více mu houževnatý soupeř prostě nedovolil.
Hráči, kteří střídali:
Paul Scholes (6,5) – Přišel na hřiště v 66´ místo Dimitara Berbatova. Chopil se role tvůrce hry, ovšem něco vymyslet na houževnatou obranu soupeře bylo nad jeho schopnosti. Předvedl několik pěkných centrů, víc toho už vymyslet nestihl.
Gabriel Obertan (6) – V 66´ vystřídal Park Ji-Sunga. Zřejmě každý čekal velkou aktivitu a prosazení tohoto Francouze, ale Obertan toho moc nepředvedl. Snažil se něco vymyslet, ale proti důrazné obraně neměl nárok.
Michael Owen (nehodnocen) – Vystřídal v 81´ a jeho úkolem nebylo za stavu 1:2 nic jiného, než se pokusit vstřelil gól. Nevymyslel však vůbec nic a raději ho ani nehodnotím.
Muž zápasu: Gary Neville
Ostatní zápasy 27. kola Premier league:
Kolo bylo zahájeno ve 13:45 právě utkáním Evertonu s Manchesteru United a tak jsme si na ostatní výsledky museli po skončení zápasu počkat. Nás zřejmě nejvíce zajímal zápas, ve kterém Chelsea dokázala zvítězit a její náskok se tedy opět zvýšil na 4 body. Zápasem kola je pak nejspíš nedělní utkání, ve kterém změří síly Manchester City s Liverpoolem.*
Sobotní zápasy (20.2) :
West Ham - Hull City
Arsenal – Sunderland
Wolverhampston – Chelsea
Portsmouth - Stoke City
Nedělní zápas (21.2.) :
Blackburn – Bolton
Aston Villa – Burnley
Fulham – Birmingham
Manchester City – Liverpool
Wigan - Tottenham
*(Barevně jsou vyznačeni naši největší konkurenti v boji o ligový titul)
Závěr:
Prohra Manchesteru United je tak po porážce Chelsea dalším velkým překvapím. Everton se na tento zápas skvěle připravil, zodpovědně a důrazně bránil a našemu týmu nedovolil prakticky nic. 3 střely na bránu jsou toho důkazem. Everton si tak po výhře nad Chelsea a Sportingem v Evropské lize připisuje další cenný triumf v podobě United.
Naše hra nebyla tolik souvislá. Scházelo zaujetí a jakási jiskra, chuť hrát a dát gól. Možná, že se na našem výkonu podepsalo úterní utkání Ligy mistrů s AC Milán, ale na tohle se opravdu nedá vymlouvat, protože Everton hrál své utkání rovněž v úterý a byli jsme na tom tedy stejně.
Nelze upřít našemu týmu snahu, ale něco tomu dnes zkrátka scházelo a ve duhé půli jsme vypadli z rytmu a už jsme nedokázali držet se soupeřem krok. Liverpoolskému celku vyšli na výbornou obě střídání a proto si za prakticky zaslouženou výhru připisuje 3 body do tabulky, což pochopitelně znamená, že United z Goodison Parku odjíždějí s prázdnou.
Další utkání čeká Manchester United už v úterý (23.2.). Tento den se nás na domácím stadioně Old Trafford pokusí o body obrat londýncký celek West Ham United. Tento tým pod vedením Gianfranca Zoli nepatří k našim oblíbeným soupeřům. Nicméně domácí prostředí, výhra 0:4 z prvního vzájemného střetnutí a 15. příčka West Hamu v tabulce nasvědčují tomu, že to bude duel z kategorie těch jednodušších. Doufejme tedy, že United naberou dostatek sil a s protivníkem si poradí.
- autor článku: Mařenka
- prečítaný: 2195 krát
Nie ste registrovaný čitateľ a z tohto dôvodu nemôžete prispievať komentáre. Môžete sa zaregistrovať tu alebo ak nie ste plne rozhodnutý, prečítajte si výhodu byť registrovaným čitateľom tu!
Komentáre k článku
- [1] Torino
- 20.02.2010 17:03:46
- reagovať
: 1
Rooney a Berba maju rovnako po 7 ?? :))) U mňa bol berba omnoho lepši
- [2] Al_CapooneX
- 20.02.2010 17:06:02
- reagovať
: 0
V krátkosti sa budem opakovať ešte raz. Everton jasne futbalovejší tím, ktorý si zaslúžil jednoznačne vyhrať. Ich záloha pracovala skvelo narozdiel od tej našej. Jediným pozitívom zo zápasu je výkon Garyho Nevilla, jednoznačný MOTM.
Moje hodnotenie: VDS (6), Neville (8), Brown (6), Evans (5,5), Evra (5,5), Park (6), Carrick (5), Fletcher (7), Valencia (6), Rooney (5), Berbatov (7)- absolútne som nepochopil jeho stiahnutie z hry, asi ako každý z nás...
[2] Al_CapooneX: Kuszczak nechytal,carrick nejhorsi hrac s rooneyom mas pravdu,Carrikovi bych dal aj 3,5 1 hrac a on pres neho neodcentruje nechapem.
- [4] Torino
- 20.02.2010 17:08:13
- reagovať
: 0
SAF robi už dosť veľa chýb, ... Čo už, Rooney je jeho miláčik
No Evans pri 3.gole-katastrofa!!!! A inac zly zapas z kazdej strany, nic nam neslo, kazili sme nemali sme kusok stastia a viazla suhra..zle, ale aj take zapasy musia prist
- [6] Football
- 20.02.2010 17:15:12
- reagovať
: 0
No Chelsea vyhraje, takže je to už o 4 body, což ještě není tragédie, ale zbytečnost. Teď máme relativně lehčí los, takže bychom měli zabrat a hrát zase jak united a ne jak nějaký tým z druhé třídy okresního přeboru. Snad nám City pomůže a obere Chelsea, což se ale nestane, jelikož to jsou momentálně na tom ještě hůř než my. Uvidíme, ale tahle prohra a hlavně výkon mě totálně nas.al a myslím, že nejsem jediný. Ale na druhou stranu tohle přijít muselo a už bohužel nemáme tu formu co jsme měli a taky jsme narazili na Everton co má životní formu...
[4] Torino: Ale takhle to zas napsat nemůžeš. Všichni moc dobře víme, že Rooney třeba 80 minut nehraje nedaří se mu a pak dostane přihrávku - gól.
Výkon špatný, Everton vyhrál zaslouženě. Výkon obrany byl děsivej. Snad už budou od příštího kola hrát do konce sezony Ferdinand s Vidou. Valencia dobrej výkon, Berbatov je pro mě MOTM. Rooney se strašně snažil, ale nedařilo se mu, možná by potřeboval jeden zápas pauzu, je to jenom člověk a ne stroj. VDS podržel jak mohl, ale ani 1 gól chytit nemohl.
Ještě ale pořád žijeme, teď máme poměrně lehkej los a musíme zase nahnat body.
- [8] misosomiso-
- 20.02.2010 17:19:07
- reagovať
: 0
No ako to podla coho si daval body tym hracom v tomto Review??
Evans 6? zaco??
Rooney 7? to asi este za to ze dal minuli zapas s AC dva gole...
Niekedy mi to pripada ze by ste Rooneymu dali napr. 7b. za to ze to je ROONEY, a keby tak isto hra napr. Nani tak to ma za 5 ...
- [11] RoNaLdO
- 20.02.2010 17:24:31
- reagovať
: 0
nhoooo tho to bola uz 6 prehra v premier lig...ak kceme titul uz by sme prehrat nemali
[10] RoNaLdO: Už je to v pr.. 2:0 pro Chelsea, ale Wolves měli za 0:1 tolik šancí..
- [14] MUman
- 20.02.2010 17:27:30
- reagovať
: 0
Nemyslim si ze by hral zle Rooney ale vykon celeho muzstva sa dost zmenil po vyrovnavajucom gole , skoda toho vysledku ked sme uz boli nadosah Chalsea
- [15] Tomek
- 20.02.2010 17:27:47
- reagovať
: 0
hh to je neco Wolves meli dve 100% sance ale nedali a ted Cech vykop a Drogba zavesil :-( uz pekne stahuje Rooneyho jestli dobre pocitam tak uz mu chybi jen 2 goly !!!
- [16] Football
- 20.02.2010 17:29:24
- reagovať
: 0
Ježiš to Wolves, ať sestoupí, tým co tohle nedá má hrát tak 3. nejvyšší soutěž. A čech bude zase opěvován do nebes, i ten namyšlený idiot v jejich utoku
- [17] jujinek7
- 20.02.2010 17:30:56
- reagovať
: 0
tak rooney vede a drogba dal oba goly takze rooney bude muset zabrat na nej strelce ligy,a navi 4 body naskok:(
Sar(6)
Neville(6,5) -je uz pomali a casto za nim vznikala dira...nadruhou stranu ma fakt nebezpecne centry...maji razanci a vzdycky leti do nebezpecnych mist....Wes a Evans(5 oba)....v poslednich zapasech kdykoliv se dosatanou k mici tak trnu co provedou:D...to uz jsem psal myslim i proti milanu......uz at jsou zpatky Rio s Vidicem....Evra(6,5) slabsi vykon
Park(5,5)-beha beha a beha tot vse
Carrick(5)...nejhorsi hrac zapasu.....nevytvoril nic a dozadu se mu nechtelo....kdyz ktomu prictu prumerny vykon Fletchera(6,5) tak je jasne kde nas Everton nejvic prehraval...
Valencia(7,5)-jeden stech lepsich....
Berba(8) asi nejlepsi hrac..dokazalpodrzet mic..neustale se snazil vymyslet....mice skoro neztracel
Rooney(7)....jednu sanci nevyuzil dalsi uz nedostal....hoden zato muze spatne hrajici zaloha
Obertan-mel by pojist chlapec:D...trosku do nej stouchnou a na tech paratkach se sotva udrzi:D
Scholes-to stridani nechapu...kazdopadne nezahral spatne
Owen-na neho si nezvyknu....ikdyz jsem za tu chvili nevidel ani jednou tak ikdyby hral tak by byl urcite tragicky:DD....jako vzdycky
- [22] Jelco
- 20.02.2010 17:36:25
- reagovať
: 0
Prosim vas co sa to dnes dialo na tom zapase ? omg nevidel som ho a nechapem ajtak nevadi musime sa otrepat a do dalsieho zapasu sa dobre pripravit
- [23] RoNaLdO
- 20.02.2010 17:37:59
- reagovať
: 0
[22] Jelco: nhoooo ale uz by sme nemali prehrat lebo uz mame 6 prehier v premier lig......ak este dajaky zapas prehrame bude to tazke a velmi
- [24] jujinek7
- 20.02.2010 17:38:12
- reagovať
: 0
tak ja taky vim ze Rooney e jen clovek,a ze treba hraje hovno a pak da 2 goly (viz.AC Milan). Ale u neho nebyla snad ani neaka snaha...no tohle bylo neco strasnyho,on snad vybojoval primak a to bylo vsechno,nechapu jak mu mohl dat 7?? tak podle mne vykon na 5,stejne jako Brown ci Evans,vim ze se nekdy nedaři,ale tohle bylo strasne.
No a taky me SAF dojal tim jak stridal Berbu,nechapu,ten jedinej se snazil neco vymyslet a hral dobre,navic dal gol,no,je jasne ze Rooney ma formu,ale kdyz se nekem nedari a drzuhymu jo tak vystidam aj Rooneyho,ale to bouzel si SAF asi k panu reprezentantovi nedovolí.
Kdyz uz tak na vsechny stejnej metr!!!
- [25] RedDevil
- 20.02.2010 17:39:10
- reagovať
: 0
DNes velke sklamanie.Obrana totalne prepadla ako takmer kazdy zapas .Evans-Brown to je hroza.Zalohu tahal Valencia inak to bolo dost slabe.Wayne-dnes snad najhorsi zapas sezony co ukazal aj pri mgasanci.Naopak Berbatorv skvely vykon.SAF to pretaktizoval ked stiahol najlepsieho hraca Berbu dal tam trageda Scholesa a este horsieho OBertana.Hrali sme na jedneho utocnika a potom dal dole druheho naj hraca aby tam dal Owena-ten snad nemal ani loptu.Dnes sme nemali co vytiahnut z lavicky.Vsetko bolo na ihrisku.Naopak Goslin a Rodwell boli super striedania!My sme takych hracov na lavicke nemali.Zase stracame 4b a mame co robit.Caka nas este tazky zapas na MC,kde nepocitam s bodmi a doma s Liverpoolom kedze na nich vobec nevieme hrat
- [26] Football
- 20.02.2010 17:39:50
- reagovať
: 0
[24] jujinek7: je asi pravda, že Rooneyho nevystřídá nikdy, ani kdyby měl zlomenou nohu, nebo si sedl na hřiště, že ho to nebaví a že hrát nebude, pořád by SAF radši vystřídal někoho jinýho :D
- [28] Football
- 20.02.2010 17:41:38
- reagovať
: 0
[27] RoNaLdO: 1) Celsii neexistuje a 2) www.myp2p.eu a tam si to najdi panebože. kolik ti je, že neumíš hledat
- [29] koirytnacka
- 20.02.2010 17:44:59
- reagovať
: 0
Mne sa nas vykon do 70-tej minuty pacil.Potom prisli dve nezmyselne striedania v podobe Obertan(Berbatov) a Owen(Valencia)...do 70 minuty sme mali golove sance aj prevahu,ale akoby v najlepsiom musel Ferguson urobit takuto chybu...nic sa vsak nedeje,4 body su v pohode.Chelsea nas este caka doma a ich caka zapas v Looserpoole,kde cakam,ze urcite nejaky ten bod stratia
- [30] paul_18
- 20.02.2010 17:49:05
- reagovať
: 0
[2] Al_CapooneX: Absolutně s tebou souhlasím. Taky jsem nepochopil proč stáhl Berbatova. Řekl bych, že hrál svůj nejlepší zápas v této sezóně.
Nejslabší hráči Evans a Carrick.
- [31] RoNaLdO
- 20.02.2010 17:51:48
- reagovať
: 0
[28] Football: ja vem ze celsi neexistuje.....ja by som si nasel len mne akosi zblbol sopcast lebo ked kliknem na link twak mi nejde ta stanica....preto si pitam cislo/channel.....inac by som sa nepital
- [32] Football
- 20.02.2010 17:56:55
- reagovať
: 0
Carrick poslední dobou hulí? z ničeho nic hraje katastrofálně, ale to je asi způsobené celkovou hrou týmu. Proberte se rudí ďáblové, chce to zpátky naší formu, chelsea nebude ztrácet věčně a na záda nám dýchají ty děti z arseanalu
- [33] RoMaN7
- 20.02.2010 18:06:05
- reagovať
: 0
Patrice Evra (7) ? Na levé straně tradičně aktivní a tvořivý s výraznou podporou útoku. ...velmi by som nepovedal...ako snazil sa ale neviem ci vobec bol pri superovej 16-tke a takisto aj pri druhom gole nejako neubranil svojho hraca... a Berbatovovi by som takisto dal vyssiu znamku ako Waynovi....Waynovi tento zapas nevysiel ale zasa na druhej strane nemoze vo vsetkych zapasoch byt najlepsim hracom a tento zapas bol ten, v ktorom ho nebolo velmi vidiet :)
- [34] Chrojo
- 20.02.2010 18:09:14
- reagovať
: 0
tak dnes hodně špatný zápas.Přístupem, nasazením, kombinací, bráněním, chutí hrát. Prostě vším. Everton nás přehrál uplně ve všem a uplně lehce.
Je vůbec výhoda pro nás, když kopeme rohový kop?!? Protože vždycky z naší výhody je velká nevýhoda. Smrdí to protiútokem a já nevím čím vším. Nás vždycky trenér seřve,i na blbém treninku, když roh kopneme špatně, ale třeba tak jak to kopl Valencia v prvním poločase, že to sotva doletělo na malé vápno a tam byli tři hráči v modrém a žádný v červeném? Kde to jsme? S takovýma rohama to opravdu daleko nedokopeme.
Brown-Evans? To SAFovi nestačilo, co předváděli v úterý!?! Dále se nebudu raději vyjadřovat.
Rooney? Toho bych nechal nějaký zápas na střídačce,at si odpočine(i s Evrou) a poslal tam Dioufa s Berbou. Dnes max známka pět. Dneska mi přišlo, že o fotbal neměl ani zájem. Na to že hrál proti mateřskému klubu, jsem čekal, že bude nabuzený mnohem víc.
A SAFove střídání? Nechápu ještě ted, co tím chtěl dokázat.
Dnes nej hráči z mého pohledu na naší straně Berbatov a Valencia
- [36] RedDevil
- 20.02.2010 18:16:08
- reagovať
: 0
[34] Chrojo:
presne toto som aj ja pisal dal dole dvoch najlepsich a dal tam tri nemehla
- [37] XatriX
- 20.02.2010 18:37:17
- reagovať
: 0
epochopim striedani cholesa a owena!!..boze mam SAFa rad ale owen ten nema ani na 3 slovensku ligu..co preboha robi v MU???
rooney by nezahral zle..lenze ked dostal len jednu loptu do sance tak to neni mo..inak musel sance pre seba tvorit on sam....
a ten park..on si asi pred kazdym zapasom nieco slahne!!..sak vkuse len beha...ale nikdy tam kde ma..ma byt nalavo on je napravo:D..
Nevile ..no nehral najhorsie ale je uz pomaly a za 2 gol moze aj on...isla sanca zprava ale jeho som tam nevidel...tan asi uz nevladal..kazdopadne sme to zasa posrali a ty modry bu*eranti maju zasa naskok 4 body
- [38] misosomiso-
- 20.02.2010 19:22:32
- reagovať
: 0
[34] Chrojo: No s tymi rohmi ti davam 100% za pravdu, United by mali viacej na tom trenovat alebo neviem co pretoze za jeden zapas mame MINIMALNE neakych 5 rohov, niekedy aj 10-15. Ale nevytazime z nich skoro nic. Najvacsiou hrozbou by mal byt Evans s dalsim strednym obrancom, len Evans je rad ze ze odkopi loptu... Pri rohoch sme tento rok VELMI ale naozaj velmi slabi. Minulu sezonu a tu pred tym padalo dost golov po rohoch, ked Ronaldo naskocil a trafil hlavou, alebo tak isto Vida s Riom, lenze ti dvaja hraju tuto sezonu malo. Alebo este bola moznost ze neako so stastim sme to tam trafili, ale teraz to je velmi slabe. Ked prisiel Berbatov z Tottenhamu, som si predstavoval ze prisiel velky utocnik ktory je velmi silny v hre vo vzduchu, cize center a ona da hlavou gol, no to som od neho videl veeeeelmi malo krat..skoro vobec. Nehovorim ze je zly hrac, ani nic, ma svoje kvality ako sme dneska videli, dokaze perfektne pokryt loptu, 1vs1 tiez velmi silny len viac golov by to chcelo. Teraz stracame na Chelsea 4b. mame ich doma, takisto ako Liverpool, dufam ze sa nasi hraci rychlo zobudia z tohto vykonu pretoze 2p. bol katastrofalny, Evans ma u mna 0 bodov. myslim ze je precenovany, Carrick, jeden z mojich oblubenych hracov tiez nema tuto sezonu stastie, myslim ze United chyba ozajstny Playmaker, v strede pola ktory dokaze kreativne myslet dopredu! pretoze Fletch je defenzivne vynikajuci no tu ,,finalnu,, prihravku nedokaze dat, ani Carrick. A scholes uz predsa ma svoje roky. Myslim ze utocnika nepotrebujeme noveho, brankara jedine v pripade ze by VDS skoncil, obrana si myslim ze je dobra, pri absencii Ria s Vidom to je derave no su to nasi 2 naj stredny obrancovia. Jedine co by sme mohli posilnit je neakeho kridelnika doniest, no to asi neni ani treba kedze mame Obertana, naniho, Valenciu, no myslim ze jeden hotovy by sa nam zisiel namiesto starnujuceho Giggsa. A este neaky kreativny stredny zaloznik! ONE LOVE ONE UNITED !! verim ze sa nam podari ziskat historicky 4. titul v rade !!! a ze ten kok Glazer preda United !
- [39] peteriko
- 20.02.2010 19:54:07
- reagovať
: 0
SAF je pre mňa obrovským idolom ale je mojou povinnosťou ho skritizovať.
Čo len chcel dosiahnuť striedaniami???? Obertan či nebodaj Owen???? A prečo práve Berbatov odišiel, keď videl, že Wayne sa trápi, čo je pochopiteľné lebo hral "doma".
A ešte poznámka na záver. BROWN TAM NEMÁ ČO ROBIŤ!!!!!! KDE JE VIDIČ?
[39] peteriko: Tak náhodou v minulosti se mu Obertan jako střídající hráč vyplatil, vždycky se mu povedlo oživit hru, dneska se to nestalo, ale SAF to aspoň vyzkoušel. Bohužel Owen byl žolík ze střídačky snad jenom v zápase s City.
- [41] younger
- 20.02.2010 20:38:16
- reagovať
: 0
Neuvěřitelné.. všichni hráči Reds hráli nadprůměrně až výborně, ale jinak se prohrálo 3:1.. haha, Rooney zůstal trochu za očekáváním a proto dostal jen 7 :D tak možná z dvaceti.. hodnocení opět postavené na hlavu, někdy fakt zírám :D myslím, že jediný, kdo si zaslouží vyšší známku než 5 byl dneska Valencia, takže ty známky jsou více méně ok, akorát každému odečíst 3 :-) a pak by to docela sedělo nejen s výkonama, ale i s výsledkem..
rohy jsou spatný protože chybí Ronaldo proto je nejlepší že když sme nemohly dat gol dla ho z rohy a nebo trestnak ted jsou nam rohy a trestnaky knicemu nikdo je neumi :(
- [43] Wayne Rooney
- 20.02.2010 21:57:13
- reagovať
: 1
v lete ferguson musi kupit aguera silvu akinfeeva a hamsika
- [45] Franklyn
- 20.02.2010 22:27:07
- reagovať
: 0
Taky nechápu hodnocení.Kdy hráči dostanou 5 a míň?když prohrajem 10:0 a vyloučej nám tři hráče?ale to už je jedno.
Dneska byl nejlepší valencia a berbatov,snažil se i Fletcher a Evra.Nechápu proč Fergie Berbatova vystřídal.Měl vystřídat Carricka,ten byl marnej.No a když už střídá útočníka,tak ať tam dá Dioufa a ne Owena.Dneska jsme hráli pod psa a bude to velice těžké předběhnout chelsea,ta už jen tak neztratí.Co se týká titulu,ani mi tak nevadí,že bychom ho nezískali,ale ty kecy od všech,jak jsme bez ronalda nemožný a že na 4. v řadě nemáme.Tak se seberme,máme na to!United forever!
- [49] misosomiso-
- 21.02.2010 00:41:16
- reagovať
: 0
Moje hodnotenie hracov:
Edwin van der Sar (6) nepokazil nic, ziaden z golov nepadol po jeho vine
Gary Neville C (5,5)pri druhom gole prenikol pienaar po jeho strane
Wesley Brown (5)velmi nevyrazny vykon, od rozohravky az po branenie
Jonny Evans (4) pri tretiom gole sa pozeral na utocnika ako v divadle,a druhemu golu mohol lepsiou pozicnou hrou zabranit
Patrice Evra (6)do predu velmi snazivi ako stale, no pri druhom gole nestacil zabranit
Park Ji-Sung (5)behal behal behal...
Darren Fletcher (6) velmi huzevnaty vykon, bojoval, a snazil sa no nestacilo to ani na bod
Michael Carrick (4,5)slaby vykon, od tohto hraca ocakavam rozohravku a dobre finalne prihravky no nic z toho sme nevideli
Antonio Valencia (6,5) dal do vapna vela nebezpacnych centrov a rohov, prihral na gol ale pri druhom gole sa nestihol vratit.
Dimitar Berbatov (6,5)bojoval a drzal lopty. skvele vysunul Rooneyho do sance
a vsietil jediny gol United
Wayne Rooney (5,5)slaby vykon, sice bojoval ale nepredviedol nic specialne,okrem toho jedneho uniku co ho Phil prerusil. Meno NEDAVA body :))
Hráči, kteří střídali:
Paul Scholes (6,5) skusil ozivit hru co sa mu mozno podarilo ale spoluhraci ,,nemali o to zaujem,,
Gabriel Obertan (5) neni co hodnotit, ale mal by popracovat po fyzickej stranke, aby ustal suboje.
Michael Owen (4,5) ? za ten cas co tam bol neviem ci sa dotkol lopty, ale gol nedal...
Najslabsi hrac: Evans
Muž zápasu: Valencia
Fakty:
- Malo golov davame po centroch
- Treba kvalitneho kridelnika
- a takisto playmakera so smrtelnymi prihravkami
- Obrana bez dua Rio + Vida ma silu 35%
- [50] misosomiso-
- 21.02.2010 00:43:30
- reagovať
: 0
doplnam ze sme slabi po priamych kopoch, centroch a rohoch...
- [51] Angelo7
- 21.02.2010 00:54:00
- reagovať
: 0
misomiso- nehnevaj sa ale LOOOOL valencia muz zapasu urcite enbol ked tak tak berbatov pekne prihravky snazil sa a vsietil jediny gol united ...... nezmyselne stiahnutie z hry mal ist dole rooney
[43] Wayne Rooney: Ironie, nebo jeden z tvách klasických příspěvků? xD
- [53] parfy_7
- 21.02.2010 10:00:15
- reagovať
: 0
prostě je ten střed obrany uplně na p..u brown a evans nejsou vubec sehrani pořad dělaji nějaky chyby a pořad se přez ně lehce dostava ...naštěstí byl vidic už na lavičce a riovi skončí trest a už to bude zas jak dřív doufam
- [54] sliver
- 21.02.2010 10:50:32
- reagovať
: 0
[34] Chrojo: Na prosto souhlasím s těmi rohy. Ani jeden který by stál za to. My když kopeme rohy,tak to je spíš výhoda pro soupeře na protiútok.
- [56] Tommas
- 21.02.2010 12:07:42
- reagovať
: 0
[43] Wayne Rooney: a ještě riberyho , iniestu a messiho si zapomel :))
Taktéž nechápu střídání Valencii a Berbatova ... Rooney dneska mu to naprosto nevyšlo, když už tak bych dal střídáni OBERTANA místo PARKA ... ten PARK se mi absolutně nelíbí v tomto mužstvu ... podle mě na to nemá .. nic nevymyslí jen běhá ...
- [58] Extrasensual
- 21.02.2010 12:40:11
- reagovať
: 0
Nechci být hajzl, ale kdo Mařenku korunoval jako vrchního přidělovače známek při preview? Nebo to je práce někoho jiného? Vždyť to je naprosto zcestné!!! Kazí to informační kvalitu tohoto serveru!
Je v tom objektivity jako romů v dobrovolném hasičském sboru!!!
- [59] ToMaS
- 21.02.2010 12:45:01
- reagovať
: 0
Evans má lepšie hodnotenie ako Brown. Veď to čo predvádza Evans v poslednej dobe je podľa mňa strašné.A to nám z neho rastie dobrý stopér, kďeže. Veď každá jeho rozohrávka je strašná, žiadna jeho nakopnutá lopta nikoho netrafí. Pri súbojoch je neistý, a je strašne pomalý. Stále nechápem ten ťah, kedy sme pustili Piqeho do Barcy, kde sa ukázalo aký stopér to je a nechali si Evansa!!!
- [60] Extrasensual
- 21.02.2010 13:02:19
- reagovať
: 0
[59] ToMaS:
To je jasné, s Piquém si SAF tak moc nepokecal...=)...
Občas se SAF dopustí chyby, mýlit se je lidské...poslední dobou už mi to přijde někdy jako kontraproduktivní lpění na zbytečných srdečních preferencích...já vím, že jsme United, že jsme SAF, ale to vše z předpokladu, že na hřiště pošleme to, proč je naše jméno tak slavné, červené ďábly v plné fazóně...to proti Evertonu naprosto nevyšlo...SAFova střídání a volby hráčů mi někdy fakt dělají vrásky na čele...
- [61] Haken
- 21.02.2010 13:07:49
- reagovať
: 0
Ohledně Piqueho jsem včera napsal něco tady u nás na chatu. Měl obrovský potenciál, bohužel ho brzdila stopérská dvojce Vidič-Ferdinand, tak se vrátil do Barcy. Evans pro mě tuhle sezonu začíná bejt problém typu Foster. Pořád doufáme, že se rozehrajou do úrovně adekvátní Manchesteru United a ono to pořád nějak nejde. Kde je ale ta hranice, kdy si SAF uvědomí, že ne každej v United skutečně na United má.
- [62] Extrasensual
- 21.02.2010 13:14:19
- reagovať
: 0
Mám docela důležitou myšlenku vzhledem k dění United teď, dovolte, abych se o ni s vámi podělil...
SAF své hráče vychovává a staví systémem důvěry, podpory a když neplní svou funkci dobře, tak velice přísným otcovským potrestáním a vstupenkou do rezervy...proto tvrdí, že má dostatečně dobrý kádr a že nikoho kupovat nebude...snaží se tímto v hráčích zapálit morálku a boj o A-tým...
Tento systém začal však poslední dobou ztrácet na své legitimitě a tím i efektivitě, protože SAF čím dál víc nasazuje hráče podle...odpusťte mi to...srdečních preferencí...a nejen to...neustále zkouší různé varianty, které ho napadnou, ale ne vždy klapnou, letos jsme prohráli už opravdu moc zápasů a to právě proto, že mužstvo nenašlo tu společnou nit, na kterou by navlekli svou ofenzivní, ale i defensivní hru...
Je mi jasné, že se dopouštím otřesného hříchu, když tady veřejně kritizuji práci svatého Gaffera, ale takovýmto stylem bude boj o titul sakra těžký...ba navíc, zuby si na nás brousí i Wenger, který hraje podobné šachy se svou školkou a to už by bylo, jak by naši slovenští bratia povedali: riadne po piči...
Co si o tom myslíte?
- [63] anarchy99
- 21.02.2010 13:20:16
- reagovať
: 0
uz nesmieme zavahat uz stracame 4 body a na arsenal mame uz iba 2 a boli 7 sme to do srali ale nic sa nedeje musime hrat dalej
- [64] Keane16
- 21.02.2010 13:35:51
- reagovať
: 0
Velmi zajímavá statistika. http://therepublikofmancunia.com/stat-attack-our-defence-compared-to-arsenal-and-chelsea/
- [65] NaNi17
- 21.02.2010 13:41:06
- reagovať
: 0
[1] Torino: jaj nestaraj sa kdo ma ake hodnotenie ale na to ako hra celkovo tym a ake vysledky mame......
- [66] NaNi17
- 21.02.2010 13:47:29
- reagovať
: 0
myslim si ze preto furt stracame na cheslea bo nevieme najst formu(ok teraz sme mali 8zapasov bez prehry ale z toho boli 3remizy a asi 6zapasov z PL)ako minuly rok sme vyhrali lebo sme 14zapasov neinkasovali a tym sme sa dostali do vedenia v tabulke ale tento rok???nevieme vyhrat viac ako 4zapasy v rade aj ked mame lepsie skore ako minuly rok z CR7 a tevezom ale musime vtejto casti sezony zacat vyhravat lebo sa nenazdame a uz bude neskoro.......a k zapasu jj hraly sme otrasne takmer vsetci 2a3gol katastrofa v obrane(pri 3tom evans)....everton bol silnejsi a lepsi....co uz teraz mame west ham musime si spravit chut a potom musime oplatit prehru cotegers a kolo nato mame liverpool...to bude dolezity zapas.....mno proste POME UNITEDDDDD
- [67] ToMaS
- 21.02.2010 14:20:02
- reagovať
: 0
[61] Haken:
presne si doplnil moju myšlienku. S Evansom to ide strašne dolu vodou. Ale fakt strašne, pri každej rozohrávke rozhadzuje rukami, že nemá komu a skoro zakaždým tú rozohrávku pokazí. A v defenzíve je málo dôrazný a strašne neistý. Fakt prestávam veriť tomu, že má na UNITED. A s tým Piquem máš absolútnu pravdu, keď bol u nás tak ho tam Rio ani Vida nepustili a keď už bol preč tak je buď jeden alebo druhý neustále zranený a musí tam hrať Evans!!!
- [68] ToMaS
- 21.02.2010 14:23:07
- reagovať
: 0
[60] Extrasensual:
jj máš pravdu, ale ten odchod Piqueho ma začína čím ďalej tým viac mrzieť. Mohol u nás kľudne hrávať, vypracovať sa a už by som ani nemal taký strah čo sa stane keď Vidovi manželka nakáže odísť za slnkom do Španielska!
a k tým striedaniam. Niekedy to fakt nedáva zmysel. SAF moc špekluje a v poslednej dobe mu to vôbec nevychádza. Ale aj tak ostávam verný a fandím navždy!!!
- [69] Ronnie
- 21.02.2010 15:46:51
- reagovať
: 0
Po včerajšku je jasné, že s Chelsae v boji o titul budeme potrebovať pomoc aj niekoho iného. Nižšie uvádzam zápasy Man Utd. a Chelsea. Samozrejme, už by sme jednoznačne všetko mali vyhrávať a zakopnutia ako s Evertonom by mali byť už minulosť. Ak rátam víťazstvo Man Utd. vo vzájomnom domácom zápase s Chelsea, tak aj tak budeme potrebovať pomoc - nádejné sa javia zápasy Chelsea vonku na Tottenheme a L´poole, kde by mohla zakopnúť. Man Utd. má vonku ťažký relatívne iba jeden zápas a to derby so City. Chelsea má min. 2 ďalšie ťažké zápasy vonku (ak nerátam zápas na OT, kde počítam s víťazstvom Man Utd.) - Tottenham a L´pool.
Ale keď počítame, že Man Utd. bude už len vyhrávať, tak pomoc by mohla prísť práve z Tottenhamu a L´poolu.
Manchester Utd:
Doma: West Ham, Fulham, L´pool, Chelsea, Tottenham, Stoke City
Vonku: Wolves, Bolton, Blackburn, Man City, Sunderland
Chelsea:
Doma: Man City, West Ham, Aston Villa, Bolton, Stoke City, Wigan
Vonku: Porstmouth, Blackburn, Man Utd., Tottenham, L´pool
Niekto z redaktorov manutd.cz (Al Cappone, Marky NR ???) by túto tématiku mohol rozobrať a podrobne sa pozrieť na štatistiky Chelsea s týmato súpermi.
Go United Go
Ešte veríme, že titul nie je stratený.
- [70] brasi
- 21.02.2010 18:29:01
- reagovať
: 0
s takouto obranou, to budeme radi keď ostaneme vo štvorke...
môj názor stále ten istý...Berbatov do tohto mužstva nepatrí, vždy keď hrá, sa naša hra spomalí, samozrejme že je to hráč s úžasným ovládaním lopty...
striedanie Owena asi nevyšlo podľa predstáv...
fanušikovia Evertonu boli fantastický, pravdepodobne boli ďalším hráčom na ihrisku....
- [71] cyrils
- 21.02.2010 20:06:24
- reagovať
: 0
Stručný nádpis:
*******Moyes porazil Fergusona.*******
žial.Takto dobre rozohratý zápas a takto posr... Alex by sa mal postavit pred zrkadlo a pustit fen, lebo to nebolo striedanie ale sabotáž.Taktiež a príliž čudné hodnotenie. Ja už to nechápem.Berbatov hral v sobotu naozaj dobre a bol oveľa lepší ako Rooney a dostal iba 7 ????.Zvláštne ako ho hodnotíte.Keď proti slabému Porsthmout odflákol prvý polčas a jedna prihrávka a jeden gól stačili na 8 teraz hral naozaj aj prvý aj druhý polčas dobre a dostal 7!!!!! kde su teraz kiwi, torino??? A další Park . čo stále chcete od toho chlapca ja vám nerozumiem vynikajúco si plnil defenzívne povinosti niekoľkokrát vyviezol loptu a prihral Berbovi či Rooneymu.Mám pocit že práve výmena Parka za Obertána bola tou rozhodujúcou chybou.Odrazu Everton dostal viac priestoru a prevaha bola jasna vlastne od tohot momentu sme sa už nedostali do hry.Park hral výborne.Žial dve osudné striedania Berbu a Parka rozhodli že Everton nás už nepustil k ničomu.Valencia 8??? prvý polčas hral dobre nahral na gól, ale to zahrávanie rohových kopov mám pocit že keby boli v šestnácke len naši hráči aj tak by nikoho nenašiel rohy mu nejdu to je katastrofa ako ic kope.A druhý polčas hral vôbec ???? koniec uplne sa stratil nepomohol Nevillovi vpredu stratil skoro každú loptu.Ja by som dal Valenciu dole miesto Parka.A do tretice striedanie Owena.Výkon Owena sa naozaj nedá hodnotiť, ale to nie len jeho chyba.Ke´d k nám prišiel mal som pocit že Alex mu dá dôveru a Owen opäť porastie, ale toto striedanie to nebola šanca presadiť sa to bolo utopenie Owena.Owen si 6 zápasov ani netukne a potom za 10 min. má niečo urobiť "alenka v ríší divú".Chlapci a čudujem sa Vám že to nevidíte aby v sa v samom závera Owen presadil by musel prevzať loptu v strede ihriska obýsť4-5 protihráčov a ešte dať gól úloha ťažká aj pre Messiho.Bolo dosť času na to aby Owen išiel hore miesto Rooneyho a pošle ho za stavu2:1 v 82 min???? to ako čo bolo? veď neviem či sme od 70 min. mali nejakú šancu či center a Owen je na vine???? Dalej Fletcher zase iba 6 no ja už neviem čo má urobiť kvázi def. záložnik v zápase. Fletchera bolo vidno celých 90 min. hral opäť dobre odbehal toho veľa veľa def. práci odviedol. Niektorí vidité futbal iba ako pekný driblling, nahrávku , gól. iba toto tu hodnotite lenže 50-70 % zápasu je čierna robota súboje kto ich vyhral kto prehral kto vykril priestor kro nechal dieru kto vypomáha útoku obrane zbiera odrazené lopty toto tu nehodnotíte toto nestojí za vysokú známku keď je niekto vo svojej činnosti výborní a robí to skoro najlepšie v premier league to vám nestači na vysokú známku.V sobotu hrali dobre Fletcher,Park,Berbatov .....
[71] cyrils: dokazu ocenit hrace ktery odvadi i cernou praci ale to co hral Park rozhodne nebylo dobre....je strasne slaby na balonu....kazdy ho hend odstavi....neumi nahrat na metr...a neni to nahoda....uplne banalni prihravky kazi celkem pravidelne....umi zahrat i velmi dobre ale vtomhle zapase byl podprumerny
- [73] NaNi17
- 21.02.2010 20:20:41
- reagovať
: 0
[43] Wayne Rooney: ty si cisty deb*l ...to uz realnejsi bol prispevok kde si napisal ze nech sa v lete vrati ronaldo......troska rozmyslaj a nestrapnuj rooneyho s tym nickom takze radsej uz nic nepis
- [74] NaNi17
- 21.02.2010 20:26:38
- reagovať
: 0
a uz nekritizujte hodnotenie autora radsej iba napiste ze si myslite ze brown bol lepsi ako evans a nie skakat tu do autora.......radsej riesme situaciu a to je ze stracame 10kol do konca na CHELSHIT 4body.......
- [75] cyrils
- 21.02.2010 20:35:48
- reagovať
: 0
Extrasensul:Aj keď minule sme sa nejako nezhodli teraz úplne stebou súhlasím aj stým Marenkovím hodnotením aj s tou myšlienkou Alexovej práci.žial je nám zbytočne kupovat Obertána ,Dioufa,mať Machedu Welbecka ( viem je na hosťovaní) či zobrať Owena, keď sa vôbec nedostanú do hry. Prípad Owen mi je veľmi čudní nerozumiem postoju Alexa takéto 10 min. v závere keď je už obrana sformovaná by nikomu nevrátilo stratenú hernu istou ,formu. Vlastne posledné naše prestupi za veľa nestáli: Tevez aj keď bojovnosť mal presne ako hráč United sme ho pustili,Andrson zažíva Alexové tvrdé discil. pokarhanie ( k čomu je to dobré????) Hargreavs dva roky už nehral ,Nani ako na húpačke raz hore raz dole,Berbatov z futbalovej rovnici cena+očakávanie+ výkony=0 , Obertán pomali začínam chápať prečo sa nepresadil v Girondis, Owen už je viac ako polovica koľkokrát dostal šancu v základe 2-3????? to sa ani nedá aby mal formu, Valencia ešte na kvality pravého krídla ManUtd si rok musíme počkať ale je na dobrej ceste.Z 8 nákupov koľkí boli skutočne posila???? Koľkí naši mladí hráči sa včlenili do mužstva???? a sú naozaj prínosom???? Alexová skladačka prebieha dalej . Je Alex naozaj spokojní so svojím kádrom ???? som zvedaví ako to dopadne a hlavne čo nám prinesie budúcnosť.
- [76] guska30
- 21.02.2010 21:08:47
- reagovať
: 0
[59] ToMaS: suhlas evans je momentalne najslabsim clankom v obrane vcera to bolo krasne vidiet je pomaly zle pozicne brani no hroza...uz nech sa Vidic uzdravi aj s Ferdinandom
- [77] Karman
- 22.02.2010 00:40:23
- reagovať
: 0
K HODNOCENI:
myslim si že tu hodnotite strašně neobjektivně, vypadá to tak, jako by se vyhrálo...ty máš 7čku, ty 8 ty 7, pár nižších v obraně ale co...myslim si že to je špatně...
Dnes byla celá obrana naprosto tragická, od nevilla až k evrovi, neville už neni co býval, je mu plno let a už nestíhá, v noze má centr pořád, myslí u toho taky, ale to už nestačí, měl nastoupit rafael...stopeři nemají cenu zminovat, tragédie...evra do utoku pruměrnej, zpátky zahrál kulový...
park nemá v týmu co dělat, protože mu ostatní hráči nevěří a proto se rychle zbavuje míčů, nemá autoritu ani sebevědomí, je to vidět... ovšem nic lepšího asi neni...:/
fletcher nejlepší hráč, skoro jako dycky... carrick se pořád ještě hledá :/ měl by se na jeden zápas vyzkoušet Eikrem...
valencia pruměr, dělá furt to samé a ostatní mu to žerou.... má míč obejde rychlostí po lajně hráče a centruje, většinou je z toho hovno...! par lepších nahrávek, ale nic tvořivýho ani originálního " kličky, atd.. "
utok:
rooney nejhorší výkon v sezone, pořád ztrácel míče, nebyl to on, kazil, vztekal se...spátný výkon
berbatov dnes hrál dobře, ovšem zbytek týmu už ne, proto zůstal nevyužit...co si budem namlouvat, měl střídat rooney a přijít owen...aby mu berba moh dát nahrávku do běhu...
DOPORUCENI:
nejlepší by bylo hodnocení hráču na stupnici od:
-5 do 5
pak by se viděli objektivně výkony všech na hřišti, dneska by měl steží někdo 0...(max fletch a berbs)
děkuji tot vše
- [78] Extrasensual
- 22.02.2010 14:37:09
- reagovať
: 0
[77] Karman:
Wow, konečně někdo, kdo chce vidět v akci Eikrema a možná k němu rovnou i Joshuu Kinga...a prý se velice dobře ukazuje Pogba, je mu sice jenom 16, ale všichni si pamatujete, kdy začal hrát Fabregas a Rooney v PL...takže příští sezóna bude určitě plná snah zakomponovat do sestavy naše U18 talenty...třeba takový Pogba podle mě má už teď na PL víc než čajíček Obertan, který je sice rychlý a technický, ale i sebeslabší obránce ho čistě tělem odstaví a na co nám to v PL je?
- [79] Eric le King
- 22.02.2010 14:53:39
- reagovať
: 0
1/Solidní výkon Garyho a Wesse, strašný výkon Evanse, unavený Rooney a Evra, nevyužívaný Valencia (bez Scholese je poloviční).Ostatní průměrní.
2/Kvalitní soupeř v laufu - Phill Neville má reprezentační formu, rovněž Saha bude-li fit by měl hrát za Francii na MS.
3/ Chtělo to asi více zariskovat a překvapit hráči typu Owen, Diouf, Gibson
- [80] Torino
- 22.02.2010 16:56:28
- reagovať
: 0
[71] cyrils: Veď ja som písal v prvom poste, prečo ma Berba takú malú známku.
[70] brasi: Strć si svoj názor niekam
Express
Ferguson již poněkolikáté zopakoval, že na současném přestupovém trhu nevidí dobré hráče za dobrou cenu a zdá se, že svůj názor v tomto ohledu do konce srpna nezmění. United zatím utratili 19 mil. liber, jmenovitě za obránce Fulhamu Chrise Smallinga a mexického útočníka Javiera Hernándeze.
“Nechci mluvit za ostatní kluby, ale my jsme se stávajícím kádrem velmi spokojeni. Koupili jsme hráče ve vhodnou dobu a jsme za to rádi. K další případným nákupům opravdu nemáme důvod,” poznamenal Ferguson
Anketa
Ktorú letnú posilu by ste si želali najviac?
- Karim Benzema97
- Wesley Sneijder302
- Joe Cole33
- Rafael Van der Vaart69
- Luis Suarez117
- Alexis Sanchez84
- Luis Fabiano44
Citáty
"Fletch je presným príkladom toho, o čom je celý tento klub. Je to hráč svetovej triedy a ja by som ho nevymenil za žiadneho hráča na svete."
Hej Rafe, usměj se, buď šťastný, hraješ za Manchester United a to je tvoje životní výhra (Patrice Evra po vyřazení z LM s Bayernem Mnichov)
"Myslím si, že Wayne se v této sezóně dostane přes 40 gólů. Do konce sezóny stále zbývá velká porce utkání a já Wazzovi přeju, aby se mu tu magickou čtyřicítku podařilo překonat."