Manchester United - CZ&SK fanservis
Review : Arsenal FC - Manchester United
Fotbalová bitva dvou předních anglických celků skončila svkělým vítězstvím pro Manchester United.
Manchester United přijel na půdu dalšího ze svých největších konkurentů, současně třetího týmu ligového pořadí Premier League, Arsenalu. Vrchol tabulky je nyní velmi vyrovnaný, protože londýnský velkoklub se nacházel před tímto zápasem pouhý bod za rudými ďábly a na Emirates Stadium se tak dala očekávat nelítostná bitva o druhou příčku. Vedoucí Chelsea byla před utkáním čtyři body před Manchesterem United, ale má ještě zápas k dobru, což by byla v případě prohry United nepříjemná nevýhoda a s Blues bychom ztratili přímý kontakt.
Marodka Manchesteru je po složitém období již takřka bezejmenná, krom dlouhodobě zraněného Johna O´shea a stále ještě ne zcela připraveného Owena Hargreavese. Do zápasu nezasáhl ani Nemaja Vidič, který do Londýna nepřicestoval a týmu velmi chyběl. Obrana se rovněž musela obejít bez Ria Ferdinanda, který si odpykává čtyřzápasový trest za nesportovní chování.
Po dlouhé šňůře neporazitelnosti Gunners minulou neděli prohráli, a to ve střetnutí se Stoke City, které je vyřadilo z FA cupu. Příliš nepotěšila ani remíza 0-0 na půdě Aston Villy, kde se navíc zranili stoper Vermaelen, který se ale už stihl dát do pořádku, a také útočník Eduardo.
Red devils nastoupili do tohoto duelu s tradiční venkovní sestavou 4-5-1. Rooney na hrotu podporován na křídlech překvapivě dobře hrajícím Nanim a Parkem, který naopak obsadil místo Valencii. Tříčlenné složení středu zálohy mělo jasnou volbu. V obraně na stoperech jsme mohli vidět Wese Browna po boku s Jonny Evansem. Kapitánskou pásku si navlékl Patrice Evra a souboj gigantů mohl začít.
V Londýně na Emirates Stadium bylo zataženo, teplota 4°C.
Arsenal v tradičních červeno-bílých a Manchester United ve venkovních černých dresech s modrými proužky.
Průběh prvního poločasu: Zaplněný Emirates Stadium byl natěšený na velkolepý zápas a podle toho zde vypadala také atmosféra. Oba týmy započaly utkání aktivitou. Na náznak útoku United odpověděl Arsenal rychlým protiútokem ve 3´, který zakončil Arshavin mimo bránu van der Sara. Vysoké tempo hned od prvních minut poskytovalo pěknou podívanou. Po další rychlé akci v 7´ se do šance dostával Rooney, ale byl včas zablokován. V 8´ přišel opět rychlý útok. Nani oklamal svého strážce na pravé straně a poté servíroval míč před bránu. Tam se ale nikdo v černém k míči nedostal a odkopem na roh zažehnal zmatek Vermaelen. Z rohu si dal málem Arsenal vlastní gól, ale nakonec hru uklidnil odkopem Gallas. Další velkou šanci si vypracoval Arshavin ve 14´, který postupoval sám od poloviny hřiště bráněn Brownem. Ruský forvard si míč předkopl a po jeho zaseknutí i nebezpečně vypálil, na štěstí mimo bránu. Na začátku 15´ střílel z dálky nepřesně Nasri. V 16´ přišel ostrý zákrok Songa na Naniho, za který viděl kamerunský záložník první žlutou kartu zápasu. Nani se v bolestivé grimase svíjel na zemi, ale po drobném ošetření pokračoval. Rychlý break Arsenalu ve 20´ opět zakončoval v dobré pozici Arshavin a bylo dobře, že mu rána nesedla. Oba týmy pokračovaly ve vysoké rychlosti a jeden protiútok střídal druhý. Ve 24´ střílel z velké dálky Gallas, ale pozdravil pouze diváky v hledišti. Na konci 26´ se do šance probíjel Scholes, ale rychlý přístup Gallase mu znemožnil cokoliv vymyslet. Následně Rooney centroval pouze do náruče Almunii. Ve 27´ se střele z úhlu dostal Nani, ale v pádu vystřelil mimo bránu. Ve 29´ se po dobré přihrávce Carricka dostal do střele Nani, ale tu mu zablokoval Vermaelen. Ve 33´ jsme se dočkali prvního gólu. Nani dostal od Carricka přihrávku na kraj hřiště a po vynikající individuální akci vstřelil gól. Nani na pravé straně hřiště skvěle obešel celkem tři hráče a následně centroval do vápna, tento centr si srazil do brány Almunia a bylo to 0:1.
To byl šok pro hráče Arsenalu, kterým se z kopaček vytratila jistota. A když se snažili rychle odpovědět, jejich snaha byla marná. Za několik málo minut to bylo o dva góly. Po rychlém protiútoku ve 37´, který založil Rooney, postupoval po pravé straně hřiště rozběhnutý Nani. Ten následně krásně vrátil míč opět Rooneymu, který si stačil skvěle naběhnout do vápna a zakončit přesně k tyči. Po dvou krásných trefách jsme tak vedli už 0:2.
Arsenal si to ale nechtěl nechat jen tak líbit. Ve 38´ střílel nebezpečně Arshavin, ale o pár centimetrů minul bránu Sara. Ve 41´ se po pěkné kombinaci Rooneyho a Fletchera dostal ke střele Nani, ale mířil mimo. Rozhodčí Foy nastavil do první půle dvě minuty. Ve 47´ se do šance dostal po rychlé kombinaci Song, ale pálil mimo bránu. Nic dalšího se už nestalo. Po první pětačtyřicetiminutovce, plné šancí a rychlých útočných akcí jsme vedli 0:2.
Průběh druhého poločasu: Do druhého poločasu jsme vstupovali jako vedoucí mužstvo, když se trefili Nani a po něm i Rooney. Mohli jsme se tak soustředit na taktickou hru a bránění cenného vedení. V úvodu se lehce zranil Rooney, ale brzy byl zpět na trávníku a bez potíží pokračoval. V 50´ to byl právě Wayne, kdo střílel z dobré pozice a s jeho tvrdou střelou měl Almunia značné starosti. V 52´ to bylo už o tři góly. Po dalším rychlém protiútoku United unikal sám po levé straně Park a mohl přihrávat volnému Nanimu, ale jihokorejec se tentokrát odhodlal zakončovat sám a tak se dostal až před Almuniu, poslal míč po zemi k tyči a bylo to 0:3.
V 54´ po menším tlaku Arsenalu se opřel do rány Fabregas, ale mířil nad bránu. Arsenal se snažil odpovědět, ale hra byla nyní v rukou hráčů United, kteří pohodlně vedli. Gunners nepolevili na útočení, ale Manchester United dobře bránili a soupeři nedovolili prakticky nic. V 58´ pálil tvrdě Song, ale Sar byl uprostřed brány připraven v pohodě zasáhnout. Po menším závaru se v 60´ dostal opět ke střele Song, ale opět mířil vedle tyče. V 61´ přišlo první střídání zápasu, když Walcott nahradil Denilsona. V 63´ zkoušel další střelecký pokus Fabregas, ale mířil nad bránu. Arsenal byl více u míče, jenže mu to nebylo nic platné. United semkli obranu v jeden celek Arsenal neměl moc možností něco vymyslet. Pak přišla další střídání v 71´ a následné 72´. U United Giggs nahradil Scholese a u Arsenalu Eboue nahradil Rosického a Bendtner Sagnu. V 75´ přišel protiútok United, který vedl Rooney, jenž jej i následně zakončil, ale rána mířila vedle tyče Almuniovi brány. Arsenalu ke konci utkání začali docházet síly. United kontrolovali hru a jediný cíl byl nyní neinkasovat. Avšak to se nám bohužel nepodařilo. Po nenápadné akci přilétl centr z pravé strany do našeho pokutového území, ten jsme odvrátili pouze k Vermaelenovi na šestnáctku a belgičan míč z half-voleje propálil naši obranu a bylo to 1:3.
Arsenal tímto gólem opět ožil a vytvářel si herní převahu. V 83´ zkoušel střílet Nani ale mířil nad břevno. Do velké příležitosti se poté dostal opět Nani, ale nedokázal dobře zakončit. Na hráčích obou týmů byla již znatelná únava. V 87´ přišel na hřiště Valencia, který nahradil Parka. V 90´ vyčerpali United svá střídání, když do hry naskočil Berbatov za Naniho. Sudí Foy nastavil celkem pět minut k dobru. V 91´ se k hlavičce dostal Gallas, ale naslepo mířil vedle. Rooney měl ale síly stále dost a tak stále hýřil aktivitou a měl chuť útočit. Z dalšího útoku v 92´ ale nic nebylo. Další útok založil Rooney nahrál, Valenciovi ten Berbatovovi a po jeho střele se míč dotal k Rooneymu, který v dobré pozici mířil mino bránu. Poté se už zápas jen dohrával a nic zajímavého se už nestalo. Po velmi dobrém zápase jsme porazili Arsenal 1:3.
Základní sestava Manchesteru United: Van der Sar- Rafael, Brown, Evans, Evra - Nani, Fletcher, Carrick, Scholes, Park - Rooney
Lavička: Kuszczak, De Laet, Gibson, Valencia, Giggs, Berbatov, Owen,
Základní sestava Arsenalu: Almunia – Sagna, Gallas, Vermaelen, Clichy – Denilson, Song, Fabregas - Rosický, Nasri, Arshavin
Lavička: Fabianski, Silvestre, Eboue, Traore, Walcott, Ramsay, Bendtner
Góly: Manchester United - 33´ Nani, 37´ Rooney, 52´ Park,
Žluté karty: Arsenal - 16´ Song,
Rozhodčí: Chris Foy
Statistika zápasu :
|
Arsenal |
|
Manchester United |
|
48% |
Držení míče |
52% |
|
15 |
Střely celkem |
11 |
|
4 |
Střely na branku |
6 |
|
11 |
Střely mimo branku |
5 |
|
12 |
Přímé kopy |
9 |
|
8 |
Rohové kopy |
5 |
|
0 |
Ofsajdy |
0 |
|
23 |
Vhazování |
17 |
|
3 |
Zásahy brankářů |
3 |
|
8 |
Výkopy |
16 |
|
9 |
Fauly |
12 |
|
1 |
Žluté karty |
0 |
Hodnocení jednotlivých hráčů Manchesteru United:
Edwin van der Sar (7) – Mnoho práce neměl, protože většina pokusů šla mimo jeho bránu a dosah i přes to byl po celý zápas jistý. Dobrá poziční hra mu umožňovala likvidaci všech centrů a střel.
Rafael da Silva (6,5) – Odehrál celkem dobrý zápas. Podporoval útok, ale vzadu jistotou právě nehýřil. I tak odehrál slušný zápas.
Wesley Brown (6,5) – Rychlé útoky a zejména rychlý Arshavin nadělali naší obraně nejeden problém. Brown se snažil jak mohl a uměl a jeho obranná práce nakonec pomohla k výsledku zápasu.
Jonny Evans (7) – Splnil dobře svoje povinnosti. S rychlými protiútoky Arshavina si věděl rady.
Patrice Evra C (7,5) – Nastoupil jako kapitán a dovedl svůj tým k veledůležitému vítězství. Hrál dobře, aktivně a obranu i útok plnil skvěle. Ne sice do takové míry, jak jsme u něj zvyklí, ale pořád je to vysoký nadstandard.
Nani (8,5) – Mladému Portugalci roste forma i sebedůvěra. Odehrál další skvělý zápas. Na pravé straně hřiště si počínal velmi aktivně. Podporoval útok a vytvářel šance pro sebe i své spoluhráče. Byl u dvou gólů United. Nejprve ve 33´ zařídil týmu vedení, po nádherné individuální akci se dostal do vápna, když před tím obešel tři protihráče a dal první gól. Následně po rychlém protiútoku výborně náhrával na druhý gól Rooneymu v minutě 37.
Darren Fletcher (7) – Bojovný, důrazný a nebojácný. Opět plnil spíše černou, avšak velice platnou černou práci a vedl si skvěle. Směrem dozadu výborný, směrem dopředu ovšem nevýrazný. Mnoho jeho přihrávek při pokusu o kombinaci bylo alibistických a nepřesných.
Michael Carrick (7,5) – Odehrál vydařený zápas. Skvěle tvořil hru a zakládal akce. Stejně dobře se vracel jako podporoval útok.
Paul Scholes (7) – Plnil spíše defenzivní činnosti, ale zapojoval se i do útočení. Dobré přihrávky a kombinační činnost. Paul odehrál kvalitní utkání. V 71´ střídal a nahradil ho Giggs.
Park ji-Sung (7,5) – Zahrál solidní utkání. Na levé straně si počínal svědomitě a aktivně. Byl dnes zřejmě správnou volbou na tento post a za vloženou důvěru se odvděčil gólem na 0:3 v 52´. Střídal v 87´ kdy ho nahradil Valencia.
Wayne Rooney (8,5) – Velmi podařený výkon. Dobře a aktivně se pohyboval, nabízel se spoluhráčům, s nimiž pěkně kombinoval. Hrál skvěle a soupeři nadělal mnoho nepříjemností. Dostal se do velkého poču šancí a mohl ještě navýšit náš náskok. Ve 37´ vstřelil důležitý a krásný gól na 0:2 a v tabulce střelců už má na kontě 20 branek.
Hráči, kteří střídali:
Ryan Giggs (7) - V 71´ nahradil Scholese. Měl dodat hře United klid a rozvahu což se mu dařilo. Pomohl týmu uhájit výhru.
Antonio Valencia (nehodnocen) – Přišel na hřiště v 87´ místo Parka jako breakový hráč. Další zásahy už nepřidal.
Dimitar Berbatov (nehodnocen) – Nastoupil do hry v 90´. Měl klidnit hru a držet míč. To splnil.
Muž zápasu: Dnes máme podle všeho dva - Wayne Rooney a Nani
Ostatní zápasy 24. kola Premier league:
Žádná velká překvapení se nekonala. Tottenham ztratil své vedení až v závěru, na Craven Cottage se o oba góly hostující Aston Villy postaral Agbonlahor. Nudný zápas byl k vidění na Anfield Road, kam zavítal Bolton, který domácím podlehl. Vyhrála také Chelsea, která ke konci utkání strhla vítězství na svou stranu díky hlavičce Johna Terryho a znemožnila tak Manchesteru United dostat se na špici tabulky. Navíc má stále zápas k dobru.
Sobotní zápasy (30.1.) :
Birmingham 1-1 Tottenham
Fulham 0-2 Aston Villa
Hull City 2-2 Wolverhampton
Liverpool 2-0 Bolton
West Ham 0-0 Blackburn
Wigan 0-1 Everton
Burnley 1-2 Chelsea
Nedělní zápas (31.1.) :
Manchester City 2-0 Portsmouth
Pondělní zápas (1.2.) :
Sunderland – Stoke City
*(Barevně jsou vyznačeni naši největší konkurenti v boji o ligový titul)
Po velice vydařeném zápase si Manchester United odváží z Londýna všechny tři body. Všichni hráči splnili své úkoly, možná i nad očekávání. Po krásně podívané plné velkých šancí jsme dokázali Arsenal porazit 1:3. Zůstáváme tedy na druhém místě bod za Chelsea, která má již zmíněný zápas k dobru.
Další zápas nás čeká v sobotu (6.2.), kdy na Old Traford přivítáme tým, nacházející se až na úplném dně tabulky. Naším soupeřem bude trápící se Portsmouth, který jsme na podzim porazili na jeho hřišti 1:4.
- autor článku: Mařenka
- prečítaný: 3994 krát
Nie ste registrovaný čitateľ a z tohto dôvodu nemôžete prispievať komentáre. Môžete sa zaregistrovať tu alebo ak nie ste plne rozhodnutý, prečítajte si výhodu byť registrovaným čitateľom tu!
Komentáre k článku
- [1] peteriko
- 31.01.2010 19:40:27
- reagovať
: 0
Rafael len 6,5? Podľa mňa toto bol jeho najlepší zápas v sezóne, ale to je vec názoru.
Hrali sme skvele a vyškolili sme zverencov Arsena Wengera najmä v efektivite čo mnohí "odborníci" nečakali. Len ľutujem toho, že sme dali to veľké množstvo tutoviek, krajšie by sa pozeralo na výsledok keby sme mali pri našom tíme číslo 6 :-)
Už se těším na zápas s Chelsea, jestli budeme hrát takto. Nádherný zápas. Čekal jsem to o dost vyrovnanější. Ale tim líp. One Love - Onle United
Carrick si zaslouzi vyssi znamku:)....hlavne v prvnim polocase to rozdaval neuveritelne...
- [5] danco191
- 31.01.2010 19:40:57
- reagovať
: 0
nani ma skvelu formu a s valenciov by vytvorili skvele kridla
- [6] Guetta
- 31.01.2010 19:43:26
- reagovať
: 0
A je to tu zase. Mamííí proč ten nemá známku takovóu. A proč ten má tolík? Si tu napište svoje číslo a dejte pokoj. Dál to nekomentuju :-)
- [7] M.Owen
- 31.01.2010 19:43:49
- reagovať
: 0
Nani se mi hodně líbil. Zvlášť první poločas. Ve druhém už tolik vidět nebyl ale i tak dobrý výkon. Souhlasím s tím že Rafael by zasloužil lepší známku jinak souhlasím.
- [8] Progress*
- 31.01.2010 19:46:04
- reagovať
: 0
Rafael dneska ukazal ze kdyz nemuze gary nevil je dokonalym zaskokem mel by dostat lepsi znamku ;-) podle me tez jeho nejlepsi zapas ( Glory glory Man Utd)
- [9] 66pepo66
- 31.01.2010 19:46:14
- reagovať
: 0
[5] danco191: skoda, ze valencia nie je lavak.. v takom pripade by sme mali kridla smrtiaceho razu! :D
- [10] Dendy MUFC
- 31.01.2010 19:46:30
- reagovať
: 0
Krásny zápas ak to takto pojde aj nadalej nepochybujem o tom že získame titul.Nani opať predviedol skvelý výkon a Wazza niet čo dodať má neskutočne skvelu formu.Glory Glory United!!!
[6] Guetta: tak proc tady to hodnoceni vubec je?....snad muzu napsat jak sem to videl ja ne?....ktomu se ty clanky a komentare pisou ne?:D
- [12] derby
- 31.01.2010 19:47:06
- reagovať
: 0
Fantastický zápas,klobúk dolu pred vami. Podľa mňa všetci hráči podali dobrí výkon,ale mužom zápasu jenoznačne Rooney.Ešte raz gratulujem k víťazstvu
- [13] matus
- 31.01.2010 19:47:32
- reagovať
: 0
uplne suhlasim s peterikom...
rafael posledne 2 zapasy odohral podla mna uzasne !!! ale je to vec pohladu
- [14] rooney10
- 31.01.2010 19:50:17
- reagovať
: 0
mozem len dodat -prekrasne vitazstvo
hraci hrali skvele.. pred zapasom som si hovoril: no bez stoperov a bez valenciu a s parkom na kridel nemame sancu ale opak bol pravdou..prakov najlepsi zapas sezony..
one love one united
- [16] Guetta
- 31.01.2010 19:51:12
- reagovať
: 0
[11] !O: Já to beru, to bylo jen takové obecné povzdechnutí :-) Já osobně bych třeba ubral známku jak Parkovi, tak Evansovi. Park podle mě kromě branky nepředvedl zhola nic. Naopak bych se nebál zvýšit známku Scholesovi třeba až na 8,5. To jak úplně vymazal Fabregase bylo neskutečné a myslím, že to byl on, kdo položil základní stavební kámen výhře. Vymazat ze hry nejlepšího záložníka na ostrovech se nepovede každému. Prakticky 60 minut o Cescovi nešlo slyšet :-)
- [17] gudlak
- 31.01.2010 19:53:26
- reagovať
: 0
Rooney odehrál svůj skvělý standard, Nani výborný, hlavně v prvním poločase, Rafael jako výborný nástupce G. Nevilla, Evans na pár chybiček taky dobrý, Evra to je dříč, neskutečný fyzický fond, bránit zapojovat se do útoku,výborný. Glooory Gloooory MANCHESTER
Hra skvělá, Arsenal jsme v prvnim poločase úplně zničili a v druhym jsme hráli, co jsme potřebovali. Nani roste ve velkýho fotbalistu, dneska to ukázal a Rooney taky jako obvykle skvělej výkon - hlavně při tom druhym gólu ten sprint, to jsem fakt čuměl.
Ale upřímně, těšim se, až se na hřišti potkaj Vidic a Ferdinand.
- [19] Kalle
- 31.01.2010 19:55:02
- reagovať
: 0
[1] peteriko: Jj Rafael mne prisel s obrancu nejlepsi,bojuje jak lev,a ma takovi akrobaticky zakroky:)
- [21] Kalle
- 31.01.2010 19:58:57
- reagovať
: 0
ja bych Parkovi znamku nesundal,on toho strasne moc prerusil a kdyz Evra sel do utoku tak vpoho zaneho zaskocil.
- [22] Guetta
- 31.01.2010 19:59:34
- reagovať
: 0
[19] Kalle: Jenomže když se k němu blíží míč tak člověk trne hrůzou, aby při svém sebevědomí zas nevymyslel něco sebevražedného. Navíc takové ty závary a chaotické situace v našem vápně pořád ještě neřeší s klidem a rozvahou, ale spíš impulzivně, nerozvážně a s malým přehledem dění okolo sebe. Ale to se s nárustem zkušeností, herní praxí a věkem srovná :-)
- [25] danco191
- 31.01.2010 20:04:33
- reagovať
: 0
[9] 66pepo66: myslim ze v prvom zapase semifinale carling cup si valencia vymenil miesto s giggsom a celkom sa mu darilo
- [26] XatriX
- 31.01.2010 20:06:28
- reagovať
: 0
rafael 6,5?:D...zastavil neskutocne vala sanci...naj zapas v jeho sezone...podla mojho si uz garry nezahra..on si uz svoje zlate obdobie prezil...teras je rafaelov cas...
- [27] slaider
- 31.01.2010 20:10:59
- reagovať
: 0
super zápas všetko bolo super...nani rooney nemám čo povedať chlapci majú formu ako hrom a to čo predviedol nani by mal problém predviesť aj ronaldo...super dúfam že to bude už iba lepšie a na konci budeme mať nad hlavou 2 najcenejšie trofeje LM a PL
tak ted "oddychovka" proti portsmouthu a pak 2 kurevsky tezke zapasy s Villou a Evertonem venku:/....jinak doufam ze Arsenal si veme ponauceni s dnesniho zapasu a pristim kole bude bodovat:X
- [34] jujinek7
- 31.01.2010 20:15:52
- reagovať
: 0
[20] Wayne Rooney: dnesk je snad svatek...nepochopitelne,predevsim pro me,s tebou musim souhlasit,pac obe kridla dnes zahraly skvele,Nani predevsim,ovsem Park dal gola a taky kdyz Evra utocil tak za nej zaskocil,takze dneska od obou křidel,skvely zapas:)
- [35] Kalle
- 31.01.2010 20:16:24
- reagovať
: 0
Hm ja se musim smat s webu arsenalu,stych nadavek na Denilsona,chtelo by to napsat knihu tych nadavek...... :)))
[35] Kalle: Jo číst ty jejich komentáře, to se mi líbí. xD Od 16 hodin do 17 si tam mrtě věřili a smáli se naší sestavě, že ani nemusej hrát a potom to začlo :D:D:D.. mam z toho strašnou radost.
- [37] Tomek
- 31.01.2010 20:20:58
- reagovať
: 0
Tak pred zapasem sem to nevidel dobre a navic ta sestava me prisla spatna, ale stejne jako s City ta taktika 4-5-1 prinesla ovoce, hlavne diky tomu ze sme dali 1. gol, pak uz to byly jen protiutoky.
Nani v prvnim polocase zahral paradne, Rooney byl po cely zapas nebezpecnej a mohl dat vic golu. Scholes Fletcher a Carrick dneska vymazali zalohu Arsenalu a to rozhodlo. Jeste vylepsit tu obranu a bude to valec :-)
Jen skoda ze Chelsea moc neztraci, ale 4 body a vzajemnje zapas na OT to se jeste da :-p
- [38] Torino
- 31.01.2010 20:21:05
- reagovať
: 0
[36] Luhy: si prečitaj komentáre ku ich review ...
Detičky
- [39] Kalle
- 31.01.2010 20:21:37
- reagovať
: 0
[36] Luhy: Jj takovi korejec,obrana na nic jasna vyhra a ono ejhle Denilson zaplnil vsechny stranky:)
- [40] Kalle
- 31.01.2010 20:23:33
- reagovať
: 0
Denilson ať přestoupí do Manchestru,může čistit kopačky spoluhráčům a nebo sekat trávník.
U tohoto sem se zasmal:)
- [41] Shaman
- 31.01.2010 20:23:44
- reagovať
: 0
Arsenal byl dneska neskodny. Dost nam cestu za vitezstvim usnadnil. Kostrbata rozehravka, nepresna strelba, nepovedene klicky, derava obrana. Snad se daji do kupy pro pristi kolo:-)
Brown dneska vic nez podprumerny, nastesti vyborne zahral Evans a zbytek obrany + koplexni prace zalohy v defenzive. Presto, jak tady nekdo psal, uz se docela tesim az budou hrat Vida s Riem.
Nani a Rooney? No comment
[38] Torino: Viz. jeden týpek
___________________________________
matwej | 31.01.2010 19:12:28 [ reagovat ]Takže začnem trápnym Almuniom nech uz ide volakde do riti s arsenalu...Denilsona by som preradil nie do B-éčka ale do céčka ak by to išlo...walcot nech radšej ešte hráva za dorast a nie za A-tým a ten drevený bendtner na toho uz nemam ani co povedat uplne ubohý lebo on vie hrat len hlavou nohy má obidve lavé...no a este ma nasral aj wenger tým striedaním eboueho nechapem ho...ale nám nieje treba žiadne posili do riti aj s wengerom...takže asi tak
________________________________
:DDDDDDDDD
- [43] Kalle
- 31.01.2010 20:26:25
- reagovať
: 0
[41] Shaman: Nani fakt parada,ale jak bude mejt lepsi kondici protoze je stale po zraneni a ty 2 polocasi nejsou ono ale to se spravi.
- [44] Ondra07
- 31.01.2010 20:30:20
- reagovať
: 0
Fajn zápas, ale chtěl bych se vyjádřit k hodnocení jednotlivých hráčů známkami ... teda hlavně k jednomu - přijde mi, že Patrice Evra automaticky začíná na známce 7,5 a ostatní krajní obránci obvykle mají číslo minimálně o 1 nižší než on ... Tím zajisté nechci zpochybňovat jeho přínos pro naši hru, ale osobně bych zrovna po dnešku napsal Evra - 6,5 a da Silva - 7,5 ... ale tak to je jen můj skromný názor ...
- [45] tomasik
- 31.01.2010 20:30:47
- reagovať
: 0
pred zapasem sem se taky divil ze zas s takovym rozestavenim nemuzem vyhrat, ale je rozdil , kdyz hrajem 4-5-1 s dvema ofenzivnimi kridli jako nani a park se mi nezda spatnej , je aktivni a to staci, i kdyz byl ze zacatku neviditelny.
- [46] InakAniNe
- 31.01.2010 20:31:10
- reagovať
: 0
[32] !O: Medzi zapasmi na ihriskach superov s Aston Villou a Evertonom hrame este duel v Lige majstrov proti AC Milan na San Sire.
- [47] Wazza2303
- 31.01.2010 20:31:26
- reagovať
: 0
Výborný zápas, paráda, měl jsem z něj obavy, ale bylo to super. Nani hrál výborně, Wazza božský. Už, aby se vrádil Rio a Nema. :))) Příští týden by mohl Arsenal klepnout Chelsea. :)))))
[42] Luhy:
Ked prehra MU, vyzera to tu podobne, bohuzial.
Zapas nadherny, s paradnym vysledkom :).
- [49] klokan86
- 31.01.2010 20:32:21
- reagovať
: 0
Osobně Rafaela moc nemusim, ale dnes predevsim na konci 2.poločasu klobouk dolů. Jediný kdo občas nestíhal byl Brown, škoda že nemáme Vermealena, ten se mi moc líbil. Jinak super tři body a těším se jak se zítra vysměju v práci fanouškům kanonýrů. ManU 4ever
- [50] Franklyn
- 31.01.2010 20:32:21
- reagovať
: 0
Rooney je bůh a to bez řečí :-D ten chlapík snad žere steroidy nebo co,já prostě nechápu jak může 94 minut sprintovat sem a tam,neuvěřitelný.Takhle komplexní útočník snad jinej neexistuje.Podle mě momentálně nejlepší útočník na světě.
Nani,to je neuvěřitelnej progres.Už nesóluje,hraje týmově,vrací se dozadu a když už jde jeden na tři! tak udělá kličky alá Ronaldo a vstřelí gól,neuvěřitelný.
Rafael se mi líbí víc a víc.Po prvním zápase s City kde toho moc nepředved se sebral a jde výkonově nahoru,jen tak dál.
Dneska absolutně suprovej zápas.Nemám co vytknout,jestli nám tahle forma vydrží,tak se může chelsea s titulem rozloučit.Jen tak dál chlapci.
- [52] DIBLA
- 31.01.2010 20:38:07
- reagovať
: 0
hošani nádherná práce!!!Sem si to zase užil...druhej orgasmus u fotbalu během jednoho týdne!!!Nádhera prostě!!!Myslím, že ted už Wenger těžko poví, že Manchester hraje antifotbal!!!Vyzdvihl bych hru naší zálohy, která jednoznačně předčila herním nasazením zálohu mdlého a statického Arsenalu, kde snad jen Arshavin a Song zkoušeli něco vymyslet!
Závěrem bych chtěl nadálku pozdravit kolegu antooze, který si to teď jako kovaný fanoušek Arsenalu musí opravdu užívat:)
Na Portsmouth bych vyrukoval s nějakým experimentem - takže 4 - 4 - 2 s Nanim na pravém a Valenciou na levém křídle... možná i s Giggsem ve středu zálohy
No a pak zvládnout veledůležité dva zápasy s Evertonem a Aston Villou a chystat se na domácí utkání s Chelsea, který možná rozhodne o držiteli titulu. Bohužel neočekávám, že CHelsea bude ztrácet, takže je o tři body obereme my a zbytek už se nějak srovná:)
- [53] Guetta
- 31.01.2010 20:43:21
- reagovať
: 0
[52] DIBLA: Vidíš, na Antooza bych zapomněl :D :D :D Gunner od narození :-)))
[52] DIBLA: Pokud doma s Chelski zahrajem jako dneska a ještě nás budou držet fans, tak to si zakládáme na dobrej výsledek. :))
- [56] Ondra07
- 31.01.2010 20:44:03
- reagovať
: 0
Já bych teda jen malinko zkritizoval Scholese ... Hrál sice výborně, ale ty jeho nervové výlevy a nesmyslné skoro až zákeřné fauly by nás mohli někdy mrzet .. docela se divím, že nedostal ani žlutou, ale každopádně mě to u něj celkově kazí dojem :-(
Evra jako vždy na sto procent,Evans se mi taky líbil a moc mu fandím a Rafael je chvílemi trochu splašený to bude to mládí,potřebuje se vyhrat.Nani famozní a Rooney to je naše jistota,srdcař co nic nevypustí a geniální fotbalista.Bože ten at nikdy neodejde.
[55] Torino: Ty zničíme. Ale těšim se docela na Beckse, vždycky jsem ho měl jako fotbalistu rád, vlastně i díky němu jsem začal koukat na United (kolem roku 2000).
- [59] klokan86
- 31.01.2010 20:50:32
- reagovať
: 0
[58] Luhy:
Tak to jsme dva. Já fandím Davidovi a díky němu i Manchesteru a už jsem u tohoto klubu zůstal. Doufám, že se ještě alespoň na sezonu vrátí
- [60] DIBLA
- 31.01.2010 20:52:23
- reagovať
: 0
[55] Torino: jasně jasně:) AC je je strašně nevyzpytatelný a já se toho týmu bojím skoro stejně moc jako ho nesnáším...nesmíme nechat hrát "skvělého tvůrce hry" Pipa Inzaghiho kterej dokáže dát "nádhernýho" góla snad i od televize a bude to snad dobrý...bohužel Villa i Everon mají slušnou formu a ty zápasy budou moc těžký. Při naší aktuální formě však není nic ztraceno a můžeme z toho v klidu vydyndat 6 bodů...
[59] klokan86: SAF ho už zpátky nevezme. Ale vem čert, že byly nějaký neschody, že odešel... ale prostě to byl jeden z těch legend United, na který se bude vždycky vzpomínat. Ty jeho centry, pasy a standartky, to byla fakt paráda. Myslim, že ho i na OT přivítaj bez bučení, nebo v to aspoň doufám.
- [62] DIBLA
- 31.01.2010 20:59:02
- reagovať
: 0
ted jsem koukal na rozlosování a zjistil jsem jednu velice pozitivní věc...Chelsea má před sebou ještě zápasy s Evertonem, City, Liverpoolem, United, Arsenalem, Villou a Tottenhamem...takže se 7 nejsilnějšími celky Premier League a hned 4 z těch zápasů hraje venku...my už za sebou máme se skvělým výsledkem Arsenal a čeká nás doma Liverpool, Chelsea, Tottenham takže si myslím, že los nám hraje do karet, navíc Chelsea čeká LM, FA Cup, dohrávka s Hullem, takže zápasy se budou kupit a body ztrácet:) alespon doufám...my musíme hrát hlavně bez ztráty bodů a čekat na zaváhání CHelsea, která určitě přijdou...
[53] Guetta: to jako fakt?:D.....Antooz je ted gunner?:D....ja jsem onehda procital komentare na real-madrid.cz a tam jsem taky zahlidl tenhle nick....
- [64] redevil
- 31.01.2010 21:02:17
- reagovať
: 0
uz bylo na case manchesterska masina se konecne rozjela na plny opratky, wazza je neskutecnej bojovnik, ten skoro poti krev, kdyz se vyhnou zraneni , vrati se vidic, tak rozsekame doma jak kfc tak i chelsea,maj se na co tesit...zacina honba za titulem ...let's go red devils....
- [65] Guetta
- 31.01.2010 21:09:05
- reagovať
: 0
[63] !O: Jj, ten největší :-) někde jsem měl link na jednu fajn diskuzi na webu Arsenalu o něm, ale už jsem to ztratil...ten člověk je jeden velký epic fail :-D
- [68] Guetta
- 31.01.2010 21:16:15
- reagovať
: 0
[66] Luhy: Dlouholetý redaktor manutd.cz, velký fanoušek Red devils, nosil při výročí mnichovské tragedie černou pásku na ruce a plakal celý den atd atd...pak se z něj vyklubal fanoušek Realu Madrid, kde na real-madrid.cz je redaktor vlastně dodnes. Čtvrt roku zpět jsem se dostal k informaci a hlavně jsem na vlastní oči viděl diskuzi, kde ze sebe dělá obrovského Gunnera a jak velice Arsenalu fandí :-)
[65] Guetta:tak to je moc:DD...kolikrat tady kazal a poucoval jak se ma a nema chovat spravny fanousek atd....nikdy jsem ho nemusel a ani toho jeho tepleho kamose.....taky tady delal redaktora....ted si nemuzu vzpomenout na nick...Jack nebo tak nejak....ti byly vzdycky ve vsem za jedno:D....jak kdyby meli jeden mozek dohromady.....takze ted je sklani fanousci arsenalu jo?:D....no ty vole clovek tu chvili nechodi a co se nedozvi:D
- [70] Aguero
- 31.01.2010 21:25:18
- reagovať
: 0
Prečo nehráva Valencia? Veď som ho nevidel už 4. tý zápas v základe...
Jo ty myslíš velkýho dižeje Dr.Jacka.Je fakt zajímavý jak se někdo může takhle dlouho (ikdyž na netu)přetvářet.Jak prej nesnáší Ronalda a pak když to tady skoro celý smazali tak že prej ho nikdy nepřestal mít rád atd.Fakt úlet.
- [72] 66pepo66
- 31.01.2010 21:27:55
- reagovať
: 0
[70] Aguero: pozri na formu naniho.. tak si vies preco :)
- [73] manchman
- 31.01.2010 21:31:37
- reagovať
: 0
[7] M.Owen: Jo, nebyl vidět, protože už se nehrálo převážně pod taktovkou MU, ale i tak odehrál výborný zápas. Jen tak dál Nani.
P.S. už vidim ty komentáře typu Nani je nejlepší, je to borec atd. od těch uživatelů, kteří ho zatracovali a říkali, že se hodí do nějaký ligy na nižší úrovni...
- [74] Chrojo
- 31.01.2010 21:33:11
- reagovať
: 0
Dneska skvělý zápas. Myslím, že nemá ani cenu k němu něco psát.
Jinak s tím Antoozem je to tak směšné, až je to smutné. Jen si nemůžu vzpomenout, jaký byl ten jeho první nick tady? Sawyer? Nebo tak nějak tuším, ne?
[73] manchman:To se nemůžeš divit,po loňskej sezoně a letošní(až na poslední zápasy) hrál tak špatně že jsme chtěl aby odešel,ale jsme moc rád že jsem se mýlil.
- [77] manchman
- 31.01.2010 21:36:27
- reagovať
: 0
[51] nike66666: To jako fakt? Jak tu už psal, tuším Guetta, že se hádáme o známky tak musím ohodnotit i Evru - dnes mi přišel jako unavený fotbalem (a kdo by se taky divil, dyť on toho nahrál možná nejvíc v týhle sezoně) a moc se mu nedařilo, rozhodně zahrál svůj podprůměr. Takže já bych mu dal tak 6 - 6,5.
- [79] 66pepo66
- 31.01.2010 21:46:30
- reagovať
: 0
Neodpustil by som si keby som sem neprilozil jeden komentar od uzivatela "Talkers" z eurofotbal.cz
První dva si říkali: "Vždyť je za náma Denilson, i takovej tragéd Naniho pokryje".
Denilson si říkal: "Je za mnou Almunia, i ten tragéd to chytí"
Almunia si říkal: " Jo takhle ti bastardi, tak já si dám vlastňáka, ať už to příště nevypouští..."
To ma poser este stale sa neviem prestat smiat :D :D :D :D To zabil teraz! :D
Skvělý match, už u city bylo vidět jak nás to nabudilo! Zas obránci by mohli být do zbytku sezony odpočatí, hlavně stopeři. Ještě kdyby se tak přidal hargreaves. Probouzíme se v pravou chvíli, následující 4 utkání ukážou jestli na to máme letos.
- [81] SkiLLed
- 31.01.2010 22:15:39
- reagovať
: 0
sorry za offtopic, ale musím poukázať na obrovský prehľad redaktorov osporte.sk -krásne logo ManUtd v článku, v ktorom sa píše o Man City :D
http://www.osporte.sk/index.php?id_cat=40&news=49341#dis
- [83] Wayne Rooney
- 31.01.2010 22:41:08
- reagovať
: 0
[82] Stam: nic len uz na to nema uz by nestihal za rychlimy hracmi
- [84] Guetta
- 31.01.2010 22:52:59
- reagovať
: 0
[83] Wayne Rooney: Já ty tvoje komentáře vydám knižně. To bude bestseller :-)))
- [85] Rawe911
- 31.01.2010 23:38:20
- reagovať
: 0
bylo to skvele utkani,ktere jen potvrdilo nasi formu,neni co dodavat.Jsem stastny a jsem plny nadeje.Zapas jsme odehrali skvele,jak utok,zaloha tak i obrana.Ovsem jsem nespokojen s lidmi,kteri hodnoti na tomto webu nase hrace.Napsat o Rafaelovi ze v obrane nehyril jistotou,je naprosto smesne.V nejtezsi situaci dnesniho zapasu(poslednich 20min.)byl naprosto fenomenalni,na 19 let to byl nadpozemsky vykon.
- [86] bandak
- 31.01.2010 23:43:28
- reagovať
: 0
pánové a dámy tak tohle je MANCHESTER UNITED! krásné 2 zápasy během týdne,jen at se vyhnou zranění.Nani,Wazza,Evra Rafael Fletch Carrick Evans maj u mě 8. paráda,ted ještě aby modráci klopýtli a je to jen na nás,GLORY GLORY MANCHESTER.JOOOOO A PĚKNĚ MĚ SRAL TEN SL.KOMENTÁTOR NA NOVASPORT,PREJ MENJU.kokot
- [87] Goly ;-)
- 31.01.2010 23:49:57
- reagovať
: 0
Lidi,jake je cislo sopcastu na nova sport??dik za odpoved
- [88] misosomiso-
- 01.02.2010 00:04:37
- reagovať
: 0
Rafael len 6,5?? myslim ze hral dobre, a zasluzil by si minimalne tych 7.
Na takeho mladeho hraca hra super a ma buducnost v Untied !
- [89] bozo088
- 01.02.2010 00:29:30
- reagovať
: 0
páni prepáčte či to bude nevhodné a zmažete to alebo nie, pred aresenalom mám aj trochu rešpekt ale z týchto pár komentárov mi tiekli slzy potokom...od smiechu :D :D
je to zoradené postupne približne od 55 minuty
Arsene zřejmě pohrdá soupeřem. Jinak si neumím vysvětlit proč tam pořád běhá ta parodie na brazilský fotbal.
denilson nema ani na dorost arsenalu!!!!
ZACAL DOBRE druhy polocas zase bojacnym vyklusem(myslia tým denilsona) :D
Jak to tak čtu,tak Deni opět září Wenger to opravdu nevidí jak je špatnej? A Almunia loví z trávníku broučky a nezajímá se o ten kulatej nesmysl?
Tak Denilson u 3 golu super..
denilson je najvecsi KOKOT na svete
a denislon nám zvyšuje skore na 0:3 !
Opět, DENILSON ZTRATIL BALON A GOL
zase jim deniloson nahral pice
DENILSONA PRODAT DOHAJZLU!! VYHODIT Z KLUBU!! UZ TE NIKDY NECHU VIDET!! NAZDAR
Tak Denilson 3 asistence
nervaci at vypnou tv
vypinammmmmm!!!
nech je uz koniec
3:0 já rozkopu telku !!!!
Cuban jeste nekdy zkus toho kokota obhajovat, tak ti napisu, ze si stejny curak jako on ! (opat naraza na denilsona :D )
A shválně si tipněte kdo měl na kopackach jakoposledni miČ z arsenalu...Anooo správně nase Brazilská hvězda Denilson
já to vypínám, na tuhle parodii na fotbal z naší strany nemám žaludek...jsem sice opravdu oddaný fanoušek, ale na tuhle popravu nemám nervy
to je konec kdyz uz nam da gol i ten rakosnik
VYPINAM TV!!! Denilson je nejhorší hráč, co kdy oblékal dres Arsenalu. 3 góly ( zatím ), 3x vina Denilsona...
3. gol ....vyplieskat vsetkych obrancov!
DENILSON JE CURAK
- [91] Eric le King
- 01.02.2010 06:50:54
- reagovať
: 0
Moc se omlouvám Nanimu, už jsem mu moc nevěřil že se v United prosadí. Z jeho výkonů mám radost - do 60.minuty super.
Líbil se mi střed zálohy, Scholsiho mozek a Fletcherovi nohy a Carrickova univerzálnost. Hráli jsme prakticky bez faulů, to jsem vůbec nečekal a profesora jsme porazili jeho hrou.
- [92] YugoLaus
- 01.02.2010 08:17:30
- reagovať
: 0
Proč takové nízké známky? Rafael mám mít 7,5 protože jeho výkon byl na jeho věk nadpozemský. Hrál skvěle. Carrick si taky zaslouží lepší známku.
I saw my mate the other day,
He said to me he saw the white Pele,
So I asked, who is he?
He goes by the name of Wayne Rooney,
Wayne Rooney, Wayne Rooney,
He goes by the name of Wayne Rooney.
[16] Guetta: že Park nepredviedol zhola nič :D :D :D
Park ako jediný nosič vody bol častokrát okrem svojej strany aj na strane druhej. Napádal, vždy bol pred hráčom, vykrýval priestor, keď do rozohrávky vybiehal Carrick tak ho zaisťoval, keď sa tlačil stredom vpred Fletcher tak Park bol vždy v pohybe okolo čakajúc na prihrávku a obrana arsenalu bola v chaose. Priestor kde behá Park by som nechcel brániť. Každá nebezbečná akcia vznikla po odtiahnutí aspoň jedného obrancu Parkom (mimo brejkov). Či by dal alebo nedal gól patril k najlepším hráčom na ihrisku. Tak ako som to už spomínal v minulosti: PARKA TREBA STAVAŤ VŽDY NA ŤAŽKÝCH SÚPEROV!!! Gratulujem mu k výkonu. Je to veľmi dôležitý hráč a ešte to potvrdí do konca sezóny. Rovnako by som pogratuloval aj Nanimu a Scholesovi (dvaja, ktorí v minulosti mňa moc nenadchli).
- [94] YugoLaus
- 01.02.2010 08:26:43
- reagovať
: 0
Dobrý tah byl hlavně postavení dvou prasat do středu :-) Fletch, Scholesy - ten hlavně xD Vymazali Fabregase a Denilsona vlastně ani mazat nemuseli. Ten se smazal sám.
- [95] YugoLaus
- 01.02.2010 08:33:03
- reagovať
: 0
[84] Guetta: Hej tak teď jsem se fakt zasmál :-D Vydej, budu první kdo ji koupí ;-)
- [96] Shaman
- 01.02.2010 08:57:48
- reagovať
: 0
[43] Kalle: Souhlas s kondici, navic sehralo roli i to, že ke konci jsme hrali trošku defenzivněji, což mu jako ofenzivnimu hrači moc nesedělo ale svoje si odmakal...
- [98] Shaman
- 01.02.2010 09:07:02
- reagovať
: 0
K tomu hodnoceni...pokud ho dělá redaktor tak to bude vždy subjektivní a ne všem se to musí líbit. Jediným řešením by bylo nechat hodnotit registrované uživatele formou hlasování. Ovšem respektuju časové vytížení spojené s prací ne webu takže nevím do jaké míry by byli kluci schopni takovou záležitost realizovat. Napište jestli sem uplně mimo, nebo jestli to dává smysl.
- [99] Fire man
- 01.02.2010 09:08:07
- reagovať
: 0
Nani a Wazza fantázia
Vždy som si myslel že Nani na to má a dúfam,že bude v týchto výkonoch pokračovat!!!
- [100] Eric le King
- 01.02.2010 09:23:33
- reagovať
: 0
[94] YugoLaus: S těma prasatama opatrně kámo. Včera jsme Gunners přehráli fotbalově, Fletcher bez jediného faulu a Scholsi snad s jedním. V minulosti jsme Arsenalu několikrát hezky nakopali, třeba bráši Nevillové Reyesovi a spol, ale včera to bylo o fotbale. :-)
do dnesniho zapasu jsme si myslel ze kdyz nastoupi scholes tak jsou jiste 3 veci.... ze bude davat skvele pasy pres pulku hriste...ze vytvori jednu nepochopitelne riskantni prihravku na stopery pri ktere se mi skoro zastavi srdce:D....a treti ze dostane zlutou:D...dneska zustalo jen u prvniho a jsme zato rad:D
- [102] RoNaLdO
- 01.02.2010 09:33:23
- reagovať
: 0
saf by mohol proti pompey vyskusat ze by nani siel na lavo a toňo valencia na pravo..
- [104] Fire man
- 01.02.2010 09:34:23
- reagovať
: 0
[102] RoNaLdO: nani si parádne rozumie s Rafaelom a viac sa mu darí na pravo.
- [105] cyrils
- 01.02.2010 09:44:05
- reagovať
: 0
Bol to pre nás veľmi dôležity zápas ani si nechcem predstaviť čo by bolo keby sme ho prehrali.Ale už hádam tretí zápas sa bavím nad hrou ManUtd.
Moje postrehy:Obrana včera nebola najistotnejšia, ale spôsob ako bránime ako celok nás doviedol k víťaztvu.Už aby sa uzdravil Vidič treba nejaku istotu. Nedá sa napísať že dvojica Brown,Evans hrali zle ale chýba mi taka obraná nekompomisnosť razantnosť tvrdosť.Ďalši postreh:Hodnotenie zálohy, kedy si už uvedomíme že máme najlepšiu zálohu v premier league a uvidím to aj pri hodnotení????? Odohrať v jednom týždni bytvi proti De Jongovi,BArrymu,Petrovoi,Kompanymu,Fabregasovi,Nasrimu,Rosickému a vísť z ných víťazne to je super výkon.Opäť sa úkázalo že keď Carrick dostane viac priestoru a offenzivných úloh dokáže hrať vynikajúco a ešte podporovaný Fletcherom, myslím že vätčšiu kreativitu už najdeme iba španielsku.Táto dvojica mi začiná pripomínať Scholesa a Keana.U mňa určite si zaslužia 8-8,5!!! Scholes škoda že už je pomalší,ale jeho dlhé pasy sú parada a tiež sa mi páči že občas tam niekoho premasti každy takýto zápas musíte ukázať že sa súpera nebojíte a Scholes to ukazuje.
***NANI***:Ukazuje že rozhovor bol asi priaznivý a vičistil Nanimu hlavu. Vždy som tvrdil že celý problem je iby v jeho hlave.Aj keď ešte jedná vec jeho fyzička Ronaldo ešte aj v 90-94 min. dokázal odbehnuť 100 m. a niekoľko aj Rooney on sa však po 60 min. stráca už sa nepúšťa do súbojom!Toto ešte musí popracovať.Inač to ako prešprintova Clichyho doslavo ako Bolt.Ukzal že ak bude takto hrať pravá strana je jeho.
***Park***: Uprimne je mi ľúto tých poznámok na jeho adresu.On si tu nezaslúži. Pri tempe ake bolo v prvom polčase by to Giggs aj Schole neubehali on áno.Odstavil veľmi ofenzivného Sagnu.Spolu s Evrom pokryli ľavú stranu.Zvádzal súboje čo ho stalo veľa síl tak možno už nemal síl na podporu útoku či rozohravkú predsa už ma tiež 29??? Ten tretí gól myslím že tým že vystrelil asi pričom mal vedľa seba Rooneyho prekvapilo spoluhráčov ,Alexa,možno aj on bol sám sebou prekvapení ,ale hlavne prekvapil Almuniu ani on asi neveril že bude strielať inač by bol lepšie postavení.Alex potrebuje takého hráča ktorí nereptá že sedí na lavičke ,ale keď hra zo svojích síl odovzda 95%.
Na záver Rooney???? Je dobre že hrá v anglicku a unás toto je svet pre neho tu je doma.Jeho fyzický fond je neuveritelný jeho šprint cez cele ihrisko pri druhom góle a ešte aj po tom šprinte presne vystreliť to je umenie a pritom bol to práve on čo nahral Nanimu do úniku.Toto je pravý útočník čo chce dať gól.Vzdy ide do toho.Fantázia.
- [106] Zolo
- 01.02.2010 09:53:38
- reagovať
: 0
[100] Eric le King: Súhlasím, konečne sa ukázalo aký máme futbalový a vyspelý tým, najmä zálohu! S našou zálohou musíme bez problémov zdolať aj chelsea! Skúsenosti a dobrá organizácia sa musia zúročiť. Teraz si môžu zahrať Andy, Gibson a dúfam, že už aj Hargy a potom sa poskladá víťazná zostava :)
- [107] Devil
- 01.02.2010 09:57:52
- reagovať
: 0
Arsavin parkrat Brownovi zatopil,ale vse dobre dopadlo.Dobrej vykon-jen tak dal a mame 4tej titul v rade!
Pokud se nedej boze nezrani nekdo z klicovych hracu a udrzime si momentalni formu-nemam strach,ze by nas AC Milan z LM vyradil.
- [109] TALO
- 01.02.2010 10:16:18
- reagovať
: 0
podla mna sa po striedani Giggsovi moc nedarilo, a nezda sa mi ze Scholes plnil viac defenzivnu cinnsot... jeho pasy boli zase prefektne :)
- [110] darbrai
- 01.02.2010 10:28:14
- reagovať
: 0
No tak lidi neřeště kdo jakou dostal známku, od toho komentáře nejsou :-)
spíš se snažte přijít na to, o čem se v komentářích může diskutovat, aby to nevzbudilo hněv (smích, opovržení či něco jiného) velení :-D
jinak super zápas, to napětí během zápasu bylo enormní, zápas měl tempo, plno šancí a hlavně dobrý konec pro naše barvy. Takže každý má u mě známku 7,7 :-D
- [111] Canupe
- 01.02.2010 10:30:53
- reagovať
: 0
...zle hodnotenie pre Rafaela, zasluzi si viac, hlavne ku koncu sa postaral o par dobrych zakrokov, a velmi dobre podporoval utok, vyrasta nam novy Evra:)
- [112] Fire man
- 01.02.2010 10:36:47
- reagovať
: 0
Nani a Rooney fantázia a určie patril k naj hráčom na ihrisku aj Park nabehol spústu kilometrov a to jeho zakončenie nemalo chybu potrebujeme v tíme takého nošiča vody.
- [113] Zolo
- 01.02.2010 10:50:41
- reagovať
: 0
[107] Devil: Včera som pozeral ac-livorno. Nevidel som rozdiel medzi tým zápasom a slovenskou ligou! Bez nápadu, kombinácie, preberania lôpt, proste hrúza! Milano nas neda ani s naskokom 5:0! Uz sa chystam do stavkovej a vsadim 2000 eur na nas postup :)
- [115] Mattko94
- 01.02.2010 11:21:01
- reagovať
: 0
Wenger je čurak, videli ste ten jeho ksicht ked dostal 2 gol? Krasa!!:D:D
- [116] Zolo
- 01.02.2010 11:34:08
- reagovať
: 0
[115] Mattko94: Wenger vychoval mnoho výborných futbalistov. Jeho práca je veľmi kvalitná. Keď kupuje Benitez to je hodné katastrofy. Taký šašo by mal PL opustiť, ale Wenger je kvalitný tréner. Trochu rešpektu :)
- [117] Rambo
- 01.02.2010 11:43:12
- reagovať
: 0
Nasa zaloha hrala vyborne priam famozne na cele z Rooneym..sice mi je trocha luto Arsenalu, ale futbal je futbal a my sme zvitazili zasluzene.
- [118] kiwwi
- 01.02.2010 11:43:29
- reagovať
: 0
[93] Zolo: v tomto plne suhlasim...Guetta sa sekol pri tom Parkovi...vcera hral fantasticky...co ten chlap dokaze nabehat a ubranit to je uzasne...kreativny zasa nieje ale chlapec sa hodi na taketo velke zapasy kde treba eliminovat nejakych dobrych kridelnikov...v podstate odstavil ich pravu stranu...celkovo ta strana bola odstavena z oboch stran kde sa nepresadil ani Evra ani Sagna...vacsinou to islo cez Naniho, Arsenal to tahal cez stred ale tam bola stena menom Flatcher - Carrick - Scholes ;)
- [119] Eric le King
- 01.02.2010 11:49:18
- reagovať
: 0
[105] cyrils:
Vystihl jsi to perfektně. Rovněž já vidím zálohu United jako nejlepší v Anglii. Navíc nejsme čitelní, máme spoustu variant se 4 nebo 5 halvami, můžeme hrát defenzivně v bloku či ofenzívně. Po návratu stoperů Vida+Rio nebudeme mít slabinu.
- [120] Zolo
- 01.02.2010 11:51:14
- reagovať
: 0
[118] kiwwi: Veru bol výborný. V tom sme silní, že máme rôzne typy. Na kreativitu máme iných :) Našťastie máme aj Parka. Ešte som nevidel aby bol Sagna striedaný hehe. Z ihriska odchadzal frustrovaný ako keby hral svoj prvý nevydarený zápas v mladšom doraste. Netreba to zas predceňovať, ale včerajší zápas vyšiel viacerým našim hráčom a to je dobre.
- [121] Devil
- 01.02.2010 11:51:21
- reagovať
: 0
[113] Zolo: Ja bych AC zas az tak nepodcenoval.
Mas ale pravdu,kdyz porovnam zapasy Premier League s Serii A,je to velky rozdil.Duraz,rychlost,nasazeni..atd..no proste krasa v podani Anglicke ligy.To Serie A je o proti PL pomala nuda,kde se hraci vice vali na travniku nez-li hraji.
Ale i pres to vime,jak dopadnul dvouzapas proti AC naposledy.I kdyz ted se uz mnohe zmenilo v obou klubech,stejne bych zustal nohama na zemi a nejaky ten respekt bych uchoval.
- [122] mariaaan
- 01.02.2010 12:07:30
- reagovať
: 0
ani ja by som s rafaelovim hodnotenim nesuhlasil podla mna to odohral dost dobre nato aky je mlady a na to skym sme hrali dostali sme jediny gol ktory bol tecovany za ten on nemohol inak to bbol suprovy zapas som rad ze nani sa prebudil a podava famozne vykony
- [123] Zolo
- 01.02.2010 12:10:36
- reagovať
: 0
[121] Devil: Viem, že ac bude hrať v LM inak, ale ruku na srdce pri súčasnom stave oboch klubov (v porovnaní s interom minulý rok) to už kde by sme boli keby sme neprešli cez ac??? Sám som zvedavý na napr. na ronaldinha na OT. Podľa mňa si nepípne a keď áno pošleme na neho Parka hehe. Ale schválne, najdôležitejšie je, že SAF ac nepodcení a podľa mňa hladko prejdeme ďalej...
- [125] janoty32
- 01.02.2010 14:19:30
- reagovať
: 0
omlouvam se vam vim ze to sem nepatri,ale kdyz sem to videl musel sem se smat,byl sem se kouknout na web arsenalu jak tam brecej a kouk sem se na hodnoceni jejich hracu:
Almunia 3
Sagna 5
Gallas 5
Vermaelen5,5
Clichy 3,5
Song 5
Fabregas 5,5
Denilson 3
Rosicky 5
Arsavin 5
Nasri 5
Stridajici hraci:
Wallcot 5
Eboue 5
Bendtner 5
:D jejich nejvyssi znamka 5,5 a u nas nejmensi 6,5 to je prdel
- [126] WiNNerUTD
- 01.02.2010 14:49:30
- reagovať
: 0
VYBORNY ZAPAS.Hlavne spolupraca rooneyho s nanim,Z R+R ronaldo+rooney sa stalo N+R nani+ ronaldo
- [128] RoNaLdO
- 01.02.2010 15:00:38
- reagovať
: 0
cawte...nemate dakto dajaky link na pozretie zapasu???po cesky????
- [129] Extrasensual
- 01.02.2010 15:14:43
- reagovať
: 0
Tu už toho bylo tolik řečeno, že sám nevím, co dodat, abych se neopakoval...
Arsenal byl opravdu velice slabý, ale situace by byla jiná, kdyby Arshavin proměnil jednu z počátečních šancí v zápase...Arsenal to nezvládl hlavně psychicky...United ukázali, že se jim Arsenal nemůže měřit, ikdyby tam hráli 3 Persieové...kalibry jako Arshavin, Fabregas, Nasri nebo Rosický by měly být schopné něco vymyslet...ne však proti našemu úžasnému týmu, který konečně proměňil aspoň polovinu šancí, mohlo to být klidně 5:1...
Další postřeh se týká Wese Browna...jsem sám, kdo si myslí, že je to podprůměrný obránce, který těží z jeho tradice v klubu a své oddanosti k United? Pokud něco šlo přes Browna, smrdělo to gólem a nakonec si ho tam i sám srazil a nechal VDSara bezmocně koukat...
Rád bych okomentoval i výkony hráčů, kteří často sklízejí vaši kritiku...
Začneme hvězdou zápasu, Nanim...2-3 měsíce zpátky se zde našli max 4 diskutující, kteří se mnou obhajovali Naniho a jeho smůlu a nedoceněnost...někteří z vás mu začali říkat posměšně "Nanic" a posílali jste ho do Španělska či Itálie...chtěl bych, abyste si dali facku a omluvili se klubu, kterému si dovolujete fandit!!! Nani vždycky byl jeden z nejnadějnějších krajních záložníků na světě a trápila ho zranění či smůla a psychická nepohoda...kolikrát jsem vás tu přesvědčoval, že jednou dospěje, že to pochopíte, až budete starší.........a najednou, když předvádí nejlepší výkony v jeho životě, se tu vyrojilo 15 lidí, co "vždycky tvrdilo, že je Nani super, že se mu akorát nedaří"...vy si dejte 2 facky, protože vám tento populismus nežeru ani za mák!!!
Dále bych rád vyzvednul dalšího podceňovaného hráče, brazilského skřítka Rafaela, který hraje zápas od zápasu čím dál líp...možná to bude ode mě znít hnusně, ale nikdy jsem nebyl fanouškem Johnnyho O´Shea a jsem rád, že zlé podmínky daly dohromady šanci pro mladého Da Silvu, aby nastupoval pravidelně...ta jeho rychlost, bojovnost a technika, to je masakr, časem odstraní i zbrklost a nebude cítit takový tlak, bude víc v pohodě a nikdo nebude řešit, kdo bude hrát pravý kraj obrany...
Posledním posuzovaným bude Park Ji Sung, který nikdy nepatřil k mým favoritům, v tomto zápase však převedl výkon, který mi dal vzpomenout na jeho výkony v minulé a hlavně předminulé sezóně...tohle byl od SAFa riskantní, ale velice povedený tah a Park prokázal své kvality naplno...dokonce dal gól a to je při jeho zakončení učiněný zázrak...
All in all, naplňují se má proroctví o tom, že si protrpíme začátek sezóny, v půlce se začneme dávat dokupy a využívat svých zbraní a to bude gradovat až do konce sezóny, kdy budeme neporazitelní...
Pokud někoho má ostrá slova urazily, ať přijme mou omluvu, domnívám se však, že by tento příspěvek měl zůstat nedotčen redakcí, neboť si myslím, že by měl sloužit jako vodítko k zamyšlení některých lidí, co si myslí, že fandí United...
Miluju vás, kluci z Old Trafford, děláte mi život o mnoho sladší a žádná holka se vám nevyrovná!!! :D
- [130] manchman
- 01.02.2010 15:21:07
- reagovať
: 0
[129] Extrasensual: Uff, ještě, že sem si nemusel dát ani jednu facku.
Naprosto s tebou ve všem souhlasím, jen Johna O´shee mám docela v oblibě, ale s tím Rafaelem si to trefil uplně přesně. Vlastně, když se tak zamyslim... kolik startů za United má jeho bratr, Fabio?
- [131] Devil
- 01.02.2010 15:39:12
- reagovať
: 0
[129] Extrasensual: Je pravda,ze Brown mel s Arsavinem velky problem a rychlostne mu vubec nestacil,ale nerek bych,ze na to nema.
Rafael zahral opravdu skvele,ale poradil by si s jeho vahou a vyskou i se silovym utocnikem typu Drogba?Kazdej zapas je jinej,jednou se oslavuji tito,po druhe tam ti...Myslim,ze SAF moc dobre vi,zda bude vhodnejsi vysoky John ci rychli stirek Rafael.
- [132] Devil
- 01.02.2010 15:41:16
- reagovať
: 0
[129] Extrasensual: A ten gol bych na Brownovu hrud nepripisoval,nemohl za to,ze se o nej balon nestastne otrel!Je to jen clovek,ne superman.
- [133] RoNaLdO
- 01.02.2010 16:01:20
- reagovať
: 0
CAWTE...NEVIETE CI JE DAJAKY LINK NA POZRETIE ZAPASU PO CESKY???
- [134] Kalle
- 01.02.2010 16:40:18
- reagovať
: 0
[129] Extrasensual: Mas pravdu,ze ted kazdej veirl Nanimu,ale pamatuju si jak sem stebou,daval komenty,ze Nani jeste ukaze co vnem je.Hrac se proste pozna.
- [135] Devil
- 01.02.2010 17:02:39
- reagovať
: 0
[133] RoNaLdO: Pockej si do ctvrtka a v 13:15 davaj celej zaznam!
- [137] Frenky
- 01.02.2010 17:18:45
- reagovať
: 0
Owen do liverpoolu :D ?
Občas je přínosné mít nejlepšího kamaráda s bratrem taxikářem. Své o tom ví jistý Anon, který se touto cestou dozvěděl o nedávném vysazení Michaela Owena před Anfield Road. Tam má nynější zaměstnanec konkurenčních United co nevidět podstoupit zdravotní prohlídku. Věřte nebo ne, ale o návratu tohoto zlatého dítka se mluví celý den, takže kdoví. Třeba i na tomto šprochu bude pravdy trochu.
- [138] 7robo5
- 01.02.2010 17:23:54
- reagovať
: 0
sme v najlepšej forme nikto nema na nas ani chelsea ani arsenal :))
- [139] M.Owen
- 01.02.2010 17:29:22
- reagovať
: 0
[137] Frenky: No Owena mam moc v oblibě už když kopal za Liverpool. Nevím co je na tom pravdy ale možná by to bylo pro obě strany lepší. Owen tu moc nehrá a myslím že ještě nemá takový věk aby byl odepisovanej takže pokud by se mohl někde zvednout, tak v týmu kde by hrál pravidelně. (můj osobní názor)
- [140] FeRio
- 01.02.2010 17:32:37
- reagovať
: 0
Někdy jsem nechápal proč rooney střílel místo aby nahrál...ale celý tým slušný výkon ...proč furt stříleli jsem nechápal ani u arshavina :D ten apspon 5 dobrých míčů zakopl. No ještě že včera měli křivě levě nepodařené útočníky :D
- [141] Devil
- 01.02.2010 17:47:39
- reagovať
: 0
[140] FeRio: Jj,jednou Rooney mel radej zvolit prihravku na Giggse,nez vystrelit,ale utocnim musi byt nekdy sobec.
- [142] Extrasensual
- 01.02.2010 18:21:03
- reagovať
: 0
[132] Devil:
Mno...dokážu si představit, že Rio nebo Vida by tu střelu zblokovali, ale to už jsme v oblasti třetího kondicionálu =) Já si pamatuju, že Brown docela naříkal, že si moc nezahraje poslední sezóny...ale on tu je skoro 10 let a zdá se mi, že je čím dál horší...obrana je strašně důležitý element, přes Browna toho projde víc než přes Rafaela a to je mezi nimi 10 let rozdíl zkušeností...možná, že plácám kraviny, ale já z jeho hry fakt radost vůbec nemám...
- [143] Extrasensual
- 01.02.2010 18:23:18
- reagovať
: 0
[137] Frenky:
No nevím, při nadcházející delší absenci Berbse ještě tohle? Kdo jako u nás bude hrát? Wazza, Diouf a Macheda? O to více alarmující je volání po útočníkovi =) Ale SAF určitě pouštěl vtípky a někdo se toho chytl :D
- [144] M.Owen
- 01.02.2010 18:25:57
- reagovať
: 0
[143] Extrasensual: taky si myslim ale pokud s nim pocita tak by ho tam mel vic davat
- [145] Extrasensual
- 01.02.2010 18:26:54
- reagovať
: 0
[134] Kalle:
Vždyť bylo po celé ty tři roky naprosto zřetelné, že má neuvěřitelnou rychlost, výbušnost, kreativitu a poslední dobou ukazuje, že umí kopnout velice překvapivé a přesné balóny a tím být vysoce prospěšný pro celý tým...a nejlepší na tom je, že to je pořád mladé žihadlo, které má dobrých 7 vrcholových sezon před sebou a do té doby se z něj může stát fakt overplayer...jedinou starost mám z jeho steroidního svalstva a ne zrovna dlouhodobé výdrže...ale i to je věcí správného tělesného dospívání =)
- [146] Extrasensual
- 01.02.2010 18:36:27
- reagovať
: 0
[144] M.Owen:
Já se obávám, že jeho styl "ztratím se někde na hřišti a třeba mě najde míč a já budu mít to štěstí, že jednou z pěti případů nespálím gólovku" nevyhovuje koncepci United, kdy se očekává vyšší míra zapojení hráčů a taky troška sebeobětování...pro mě je Owenova akvizice epic failure...
- [147] red4ever
- 01.02.2010 18:54:39
- reagovať
: 0
za posledny tyzden mi manchester urobil taku radost ako davno nie.... inac nemate niekto pesnicku take me home united road ale nie verziu ktoru spieva ta zena ....dajte sem link pls
- [148] Devil
- 01.02.2010 19:16:17
- reagovať
: 0
[142] Extrasensual:Je fakt,ze Rio a Vida uz je trosku jina uroven.Az budou nastupovat tito dva,jsem si jist,ze se defenziva United jeste o jeden schudek zvedne.
Brown nikdy nepatril k nejrychlejsim zadakum a je pravda,ze kdyz na nej nastoupi hrac typu Arsavina,vznikaj problemi.Uz jsem ho videl takto pohoret ve vice zapasech,ale na jeho obranu,jsou i zapasy,kdy patri k nejlepsim obrancum.
Kdyz budou Fergiemu k dispozici vsichni zadaci,Brown bude asi zahrivat lavicku,ale tim bych ho nechtel nejak vyskrtnout z kadru.Prece jen je to hrac na urovni a umi zahrat jak na kraji,tak i na stoperu.A takovej se vzdy hodi!
- [149] manchman
- 01.02.2010 19:23:02
- reagovať
: 0
[84] Guetta: A já bych si ji hned koupil. Sem smutnej z toho, že jsem si nemohl přečíst drtviou většinu jeho původních komentářů.
- [150] manchman
- 01.02.2010 19:26:07
- reagovať
: 0
[86] bandak: Hele, ale tohle říká hodně komentátorů, ale nejvíc mě deptal komentátor derby na Sport 1. Ten nejenže říkal Manchesteru United ManU, ale žvatlal tak, že se zažvatlal a nevěděl jak z toho ven.
- [151] Joni
- 01.02.2010 19:41:00
- reagovať
: 0
[129] Extrasensual: No co se týká Naniho tak tady na něj skoro každej nadaval, ale ne ve zlým každej ktomu dodal, že má velkej talent je rychlej je technyckej ma dobrou střelu, což je pravda. A pravda taky je že hrál hodně dlouho špatně tak se nediv,že už mu lidi nevěřili,že se prosadí. Hlavně at mu to vydrží. Jsem zvědavej jak SAF vymilí kdo bude hrát stabilně nalevo a co s Valenciou.Necham se překvapit.
- [153] UtdAsTeam
- 01.02.2010 19:58:32
- reagovať
: 0
[151] Joni: z nudy jsem se díval na Liverpool-Bolton na Coolu a Liverpool koupil nějakého nového hráče se jménem Kout, odjakživa se Dirk Kuyt čte [Kajt] a on je to najednou Kout nebo Kaut.
- [154] domino0728
- 01.02.2010 20:06:47
- reagovať
: 0
pred zapasom som si dokazal predstavit cokolvek len nie to co sa vcera udialo. Ale nie preto ze by som nasim hracom neveril ale preto lebo som cakal od Arsenalu ovela lepsi vykon. Ale velmi milo som sa prekvapil. A nesuhlasim vlemi s hodnoteniami. Brown mal len 6,5 a Evans len 7 ????? Ved nepustali Arsenal skoro do ziadnej vylozenej sance a aj ten gol bol len taky stastny z pohladu Arsenalu. Mohli mat ciste konto a to je uz proti Arsenalu na ich vlastnom stadione nieco a to by mali aj tak len 6,5 a 7 ? A druha vec je Nani mohol dostat kludne 9 ci 9,5 ved si robil z pravej strany obrany Gunners dobry den a co len chcel. Ale na hodnoteni ani nezalezi vyhrali sme co je najdolezitejsie si myslim :))))))
- [155] Devil
- 01.02.2010 20:16:03
- reagovať
: 0
[142] Extrasensual: Tak jeste oprava,ten gol netecoval Brown,ale kopl si ho tam nechtene Evans.
- [156] Devil
- 01.02.2010 20:35:35
- reagovať
: 0
[153] UtdAsTeam: Odjakziva se rika sice mozna Kajt,ale dle slov samotneho hrace je spravne Kujt.Zni to sice blbe,ale jednou jsem o tomto cetl clanek mam dojem na EuroFotbalu cz.Byla o tom i rec na Galaxii sport.
- [157] Guetta
- 01.02.2010 21:31:59
- reagovať
: 0
[156] Devil: Já jsem slyšel zase správnou výslovnost hráče jako Kaut. Říkali mu tak na Primě při jednom zápasu a překvapilo mě to, tak jsem si o tom zjistil víc, protože jsem nevěřil vlastním uším. A opravdu, přesná výslovnost je Kaut.
- [158] Extrasensual
- 01.02.2010 21:36:07
- reagovať
: 0
[157] Guetta:
Jenom potvrzuju...valná většina anglicky mluvících komentátorů to vyslovuje Kaut, přičemž je to u trošku zjemnělé a lehce přechází do y...každopádně je to jeden z mi nejvíce nesympatických fotbalistů v PL...
- [159] Extrasensual
- 01.02.2010 21:39:31
- reagovať
: 0
[151] Joni:
Já se obávám, že vpravo mu to jde mnohem lépe než vlevo...on se tam našel, vždycky musel hrát vlevo, protože vpravo byla Cristina...teď budu zvědavý na to, jak se adaptuje Valencia na levé křídlo...pokud mu to sedne, máme geniální útok Valencia, ROONEY, Nani, zezadu podporován neprostupnou zdí tří středových záložníků...geniální, zabijácké...
- [160] Extrasensual
- 01.02.2010 21:41:24
- reagovať
: 0
[155] Devil:
Máš pravdu, koukal jsem na opakovaný záznam a Johnny si to tam fakt kopl, pakoň =) Ale Johnnyho začínám mít hodně rád, je to bojovník a časem nahradí stárnoucího Ria, od kterého se má pořád hodně co učit...
- [161] RG 11
- 01.02.2010 21:42:09
- reagovať
: 0
hmm celkom pekne .. ale nesuhlasim so znamkovanim rafaela a carricka ... rafael hral podla mna svoj najlepsi zapas .. a este proti takemu tymu akym je arsenal a zvladol to na vybornu ... a aj na goal.com dostal vysiu znamku .. ale podla mna aj tak dost malu ... zasluzil si aspon 7,5-8 ... ale inac nadherny zapas skoda zopar nevyuzitych sancii .. mohli sme im dat viac :)
One love, one UNITED
- [162] UtdAsTeam
- 01.02.2010 22:49:46
- reagovať
: 0
[157] Guetta: jo bylo to v sobotu proti Boltonu, ale možná i dřív, no tímto se chci omluvit komentátorům Coolu :-) ikdyž k dokonalosti to jejich komentování má daleko, to samé na Nova Sport atd
- [163] Beretis
- 01.02.2010 23:16:39
- reagovať
: 0
Extrasensual
Tych ludi co verili nanimu bolo viac....teraz zase zatracuju andersona.....nechapem ako moze niekto povedat ze nech sa preda.....ked ma len 21 rokova hra podla mna uzasne......dufam ze nabuduce nastupy....proti portsmouthu by som skusil zalohu: Valencia,Anderson,Fletch,Nani a utok: Rooney a Diuf...
- [164] Beretis
- 01.02.2010 23:16:46
- reagovať
: 0
Extrasensual
Tych ludi co verili nanimu bolo viac....teraz zase zatracuju andersona.....nechapem ako moze niekto povedat ze nech sa preda.....ked ma len 21 rokova hra podla mna uzasne......dufam ze nabuduce nastupy....proti portsmouthu by som skusil zalohu: Valencia,Anderson,Fletch,Nani a utok: Rooney a Diuf...
- [165] Eric le King
- 02.02.2010 07:05:35
- reagovať
: 0
[142] Extrasensual:
Souhlasím, že se Brownovi zápas moc nepovedl. Místo své přednosti - tvrdé hry v souboji - nechal Arsavina na půlce převzít míč, začal se vracet a musel s ním podstoupit sprinterský souboj. Nevím jestli to bylo součást taktiky hrát čistě, ale minimálně stopeři měli na půlce hřiště hrát do těla a přerušovat akce.
Srovnání Brown/Rafael je jako jablko s hruškou. Rafael je bek, rychlostní typ. Wess je stoper, silový typ. Wess zahraje i beka, podobně jako Shease nebo Gary. Nemůže ale závodit s Bellamym či Arsavinem na 50 metrů jako Rafael, ale musí hrát souboje při přebírání míčů. Na některé útočníky bude klasický britský bek lepší než Rafael.
Souhlasím, že stopeři Vida a Rio jsou lepší než Wess či Jonny( ten se může ještě zlepšit, Wess už ne), ale házet ńa Wesse vinu za tečovaný gól je kravina.
[129] Extrasensual: zas neprehanej:D.....ted jsem koukal na starasi clanky a bylo nas mnohem vic co se ho snazili obhajovat:D....dokonce bych rekl ze nas bylo vic jako tech co ho posilali nekam pryc:)
- [167] UtdAsTeam
- 02.02.2010 08:57:23
- reagovať
: 0
[164] Beretis: jojo přesně, SAF ví co je v Andersonovi a ten hrává většinou při 4-5-1 kde je silná záloha soupeře, třeba proti Chelsea vymazal Essiena, je to silový defenzivní
- [168] Eric le King
- 02.02.2010 09:58:54
- reagovať
: 0
[167] UtdAsTeam:
1/Andy ještě šanci asi dostane, ale je jen na něm jak s ní naloží. Disciplína v United je základ a platila a platí i pro zkušené borce, natož pro mladíka nepatřící úplně do základní sestavy
2/Problém nebude jen v disciplíně, ale i ve fotbalovosti. Pokud nezlepší ofenzívu těžko se prosadí. Mít brazilce jen na černou práci je v Anglii blbost - viz Denilson v Arsenalu. Logika věci je mít bojovníky místní borce a k tomu jako šperk či diamant jednoho dva kouzelníky s míčem od někud z jihu.
3/ Osobně u něj nevidím nic navíc co by mohl nabídnout oproti třeba Fletcherovi či Carrickovi.
[168] Eric le King: konkretne takovej Fletcher nema ani nahodou takove utocne vlohy jak Andy....Anderson umi dat prihravku ktera by Fletchera ani ve snu nenapadla... nebo mozna napadla ale proste nedovoili si ji...radeji da dozadu na stopery nebo do lajny na kridla....navic je jeste strasne mladej..,na to by se dala svest obcasna zbrklost...ale proste to aby odesel je uplnej nesmysl....jedine kdyby tam byly nejake ty kazenske prohrasky....
- [170] Marcelinho
- 02.02.2010 12:20:46
- reagovať
: 0
[168] Eric le King: mám pocit, že Andyho podceňuješ zrovna tak, ako aj Naniho :) Andy má dobrý pohyb, neustále sa hráčom ponúka a jeho prihrávky majú oči, Carrickovi a Fletchovi chýba tá typická južanská drzosť, netvrdím, že je to náš budúci spasiteľ, ale rozhode by bola blbosť lámať nad ním palicu. Iné by bolo, ak by mal nejaké nemiestne poznámky na adresu klubu alebo Fergusona.
- [172] Devil
- 02.02.2010 12:24:11
- reagovať
: 0
Prohra Arsenalu nad Man.Utd.udajne utvrdila Fabregase v umyslu v lete odejit do Barcelony.
- [174] maxdxdxd
- 02.02.2010 12:33:48
- reagovať
: 0
I v takove euforii musim zahrat dablova advokata - nechci sebemene SAF kritizovat, ale nevim, zda system se 3 strednimi zalozniky a jednim utocnikem je to prave. Pochopil bych to na Arsenalu, ale doma se City jsem spilal celou prvni pulku - hraje se doma, mame tlak, tak potrebujeme utocnika do vapna jako Berbu nebo Diufa. Ted to 2x vyslo, ale myslim si, ze jsme timto systemem prokaucovali napr. Astonku doma nebo Birmingham venku (nemluve o lonskem finale CHL). Navic tento system stoji a pada s dobrou formou Scholese a vyjimecnou formou Wazzy - pokud jeden z nich propadne, je to spatne. Proto doufam, ze se SAF trochu pochlapi a postavi 2 forwardy nejenom v sobot na Pompeys (to je samozrejmost), ale i na Astonce nebo v Milane.
- [176] Beretis
- 02.02.2010 13:25:46
- reagovať
: 0
[168] Eric le King
Mam pocit ze ty proste nemas rad juzanskych hracov....anderson nieje urcite cisto defenzivny hrac....urcite ma velky talent aj na utocenie prihravky aj klucky....len nedostava taky priestor.....viem si ho predstavit s owenom....potom by to mohlo byt zaujimave...
- [177] Eric le King
- 02.02.2010 14:42:02
- reagovať
: 0
[176] Beretis: Statistika nuda je, má však cenné údaje. Andy je u nás 2,5 roku a nemůže si stěžovat, že by nedostal šanci. Branku dal a velmi důležitou - z pk ve finále LM. O jiné nevím, možná se pletu.
Fletcher narozdíl od Andyho se nebojí vlítnout i do vápna soupeře a jde i do koncovky - má na to dvoje plíce.Dává branky a ještě se stačí vracet bránit, Andy jenom zakládá akce a brání.
Andy je sympaťák a má na to hrát stabilně v klubu typu Vily,Spurs atd. Nicméně si ho nedovedu představit v Chelsea místo Lamparda, v Arsenalu místo Fabregase či u nás místo Fletchera.
- [178] Devil
- 02.02.2010 14:45:10
- reagovať
: 0
[175] janoty32: Ja to nevim urcite,asi je to blabol,ale nekdo to psal na Eurofotbalu cz.
Ale jak rikam,asi je to zvast.
- [179] Devil
- 02.02.2010 14:50:06
- reagovať
: 0
[177] Eric le King: Anderson dal jeste jeden krasnej gol s primeho kopu.
Ale ohledne Andersona i Fletchera souhlasim s tebou.
- [180] Guetta
- 02.02.2010 15:56:08
- reagovať
: 0
[177] Eric le King: U Andersona nemůžeš mít za zlé, že zakládá akce a brání. V FC Porto hrál podhrota a jak mu to šlo. Branek moc nestřílel, ale drtivou většinu jich vymyslel. Je to ofenzivní hráč se vším všudy, ale jeho pozice u United je jiná. Roli defenzivního štítu mu podle mě vštípil SAF. Tak jak to udělal se Smithym. Je to prostě jeho role v týmu, kterou přijal a bezezbytku plní. Moc toto "předělávání" hráčů od SAFa nechápu, ale pokud to nese ovoce, tak proč ne. A myslím, že v Andersonově případě nese. Pokud dostane čistě defenzivní úkoly, plní je na 110% a je jedním z nejlepších. Pokud dostane úkoly ofenzivní, tak už to trochu skřípe, ale to dávám za vinu jakémusi "zakrnění", které by častější hrou na této pozici beze zbytku odboural. Důležité je taky s jakým spoluráčem a parťákem ve středu hřiště nastoupí. O Scholesym snad psát nemusím, ale po boku s Carrickem, kde se na místo ofenzivního záložníka přesouvá právě Michael, funguje podle mě výborně.
- [181] Extrasensual
- 02.02.2010 18:58:16
- reagovať
: 0
[174] maxdxdxd:
Můj názor na tohle je takový, že právě zápasem s Barcou se nechal SAF docela dost inspirovat zkouší tady pomalu ale jistě postavit takovou "anglickou verzi Barcelony"...
Samozřejmě jsem mnohem větším fanouškem klasické 4-4-2 sestavy, ale fotbal se vyvíjí a přináší nové výzvy, nové styly a SAF právě onen nový vylepšný styl vymýšlí...
Dovol mi ti to trošku vysvětlit...vychází se z dvou tvrdých velkých stoperů schopných zakládat rychlé protiútoky kvalitními dlouhými passy, a také dát gól hlavou ze standartních situací, což máme při dobré zdravotní kondici Ria a Vidy hotovo...k nim se přidávají křídelní obránci, rychlí a akrobatičtí, kteří mají ofenzivní vlohy a umí obehrát hráče a hrát tak falešné křídelní záložníky, stejně jako doběhnout útočníka či křídelníka a zabránit mu v útočení...to Evra splňuje na jedničku s hvězdičkou a Rafael ukazuje vysoce slibnou budoucnost , a to mu není ani 20...
Tato poloofenzivní defensiva je geniálně doplněná tříčlennou zdi jménem Fletcher, Carrick a Scholes (kterého pomalu ale jistě nahradí Anderson, kterého bych v žádném případě neodepisoval, protože mu chybí jen kousek zápasové praxe a štěstí, aby Scholese dokázal zastoupit a možná přidat i něco navíc), kteří jsou skvělí jak v defensivě, tak dokáží podpořit ofensivu, díky nim vzniká dominance ve středu pole, která se pomalu ale jistě rozlévá po celém hřišti a nakonec způsobí to, že je soupeř frustrován a hraje tzv. "na štěstí"...takovouto středovou linií se nemůže chlubit žádný klub na světě...snad jen Barca, ale tam je to více o ofenzívě a kombinační hře ve středu pole, jejich defensivní těžiště je někde jinde...pojďme dál...
Pomalu ale jistě adaptujeme útočný systém již zmiňované Barcelony, kdy hrotového útočníka doplňují dvě křídla, která kombinují s křídelními obránci a jejich přítomnost na hřišti jim dovolí se stát krajními útočníky...kromě hrotu Rooneyho zde ještě situace není vyřešená, protože Nani byl vpuštěn na Antoniovo nedotknutelné místečko vpravo a ejhle, začaly ofenzivní hody, připomínající éru CR7, a pokud to tak bude trvat nadále, SAF na tom určitě nebude nic měnit...levý post je letos naprosto zakletý, možná i díky tomu, že by stačilo tam nechat jen Evru :D:D:D Sorry za vtip, now seriously...nejlépe se vlevo daří letos Ryanu Giggsovi, ale ten nemůže nastupovat každý zápas, přece jen, jeho tělo už to musí snášet fakt těžce po těch letech...variant vlevo je tedy více...zkusme si je projet:
a)Luis Antonio Valencia
Stále ještě panic vlevo...myslím si však, že by levá strana mohla být v jeho případě jště efektivněji využita než pravá...zleva se lépe stříli pravou nohou, to je jasné, dále by mohl využít svých skvělých zasekávaček o 90 stupňů při rychlých brejcích po křídle, aby mohl naběhnout Wazza a Nani do vápna pro centr, který by byl opět proveden pravou nohou...je třeba ho tam zkusit...
b) Park Ji Sung
Jeden z nejmotivovanějších hráčů United, hned po Rooneym, Evrovi, Fletchovi a Nanim...pokud má k tomu i formu, je velice účinnou zbraní pro černou práci, stopování akcí soupeřů hned u zrodu, protože luxusně napadá, zákeřně, nečekaně a rychle...jeho problémem je však častá zbrklost při ofenzivní kombinaci či zakončení...v posledním zápase ukázal světýlko naděje, ve 29 letech by mohla přijít jeho top forma, motivaci k tomu stále má...
c) Gabriel Obertan
Velká neznámá...extra rychlý křídelní záložník/útočník, který ovšem nemá ještě vůbec vypěstovaný přehled a koncept toho co a jak bude dělat...bude ještě dlouho trvat, než z tohoto hrubého kamene vybrousíme zářivý diamant, který nám bude každý soupeř závidět...
Co z toho plyne celkově? To, že SAF konečně po mnoha manévrech v sestavě našel to nejlepší, co může naplno využít potenciálu hráču v kádru...základní sestavu jsem naznačil, při zraněních máme na každou pozici hráče, kteří se nemohou dočkat toho, až nastoupí za United a snaží se na hřišti nechat všechno (ne všichni, abys mi tady nehodil do xichtu třeba Owena :D)...a aby toho nebylo málo, máme nadupanou rezervu a akademii, kde se může vyloupnout další kupa talentů, kterým bije srdce pro United...
Omlouvám se za délku tohoto příspěvku, ze kterého by se při vhodnější artikulaci a zpracování mohl stát rovnou celý článek, ale nejsem redaktorem tohoto website, moc si na to nevěřím =)
- [182] Joni
- 02.02.2010 19:29:03
- reagovať
: 0
[181] Extrasensual: Hm pěkně jsi to napsal a souhlas. Akorát kdyby byl hrál Owen Hargreaves tak by určo byl mezí těma třema záložníkama ve středu.
- [183] Extrasensual
- 02.02.2010 21:04:31
- reagovať
: 0
Snad mě nevybanujete za spam, ale mám ještě pár myšlenek, které bych s vámi chtěl sdílet, protože tady vytváříte (až na pár vyjímek, které mě svou hloupostí spíš pobaví než naštvou) skvělé diskuzní prostředí, kterému se vyrovnají snad jen weby v Anglii...
Někdo tady měl názor, že se může jednat jen o pár zápasů ve formě a že to tak nemusí trvat nadále...k tomu bych podotknul, že celou první půlku sezóny jsme se hledali a čekali na návraty zraněných hráčů, více či méně klíčových...jak moc byli klíčoví se projevuje právě v posledních zápasech, kdy nám na marodce sedí jen Hargreaves, který se už vyzná víc v medicíně než fotbalu (joke, sorry skalní Hargy fans :D), do toho přichází sehranost, krystalizace sestavy, o čemž jsem hovořil v předchozím příspěvku, a hlavně se hráči zdají být v pohodě, ve formě, a jakoby chytili vítr do plachet, které předtím měli jakési polostažené. Řekněme si to narovinu na podzim jsme se málokrát radovali z klasické krásné hry United.
Nechci, aby tady někdo dostal pocit, že předčasně podléhám euforii z posledních zápasů, ale jsme svědky zrodu nové éry United, řekněme postRonaldovské (kdyby mě někdo chtěl napadat z Ronaldofilismu, tak asi nefandil United posledních pár sezón, protože ten člověk toho pro nás hodně udělal, za odměnu, že my udělali ho, přeju mu, ať je nadále nejlepším fotbalistou planety), kdy budou dohrávat naši nejzasloužilejší hráči (Giggs, Scholes, VDS, Neville, možná i Brown?) a během svých posledních sezón (dávám jim ještě 2) předávat cenné herní zkušenosti celé enklávě mladých fotbalových nadějí, někteří z nich už hvězdný status mají, někteří ho mají na dosah, máme také hráče středního věku, které čekají dobré 4 roky ve vrchlové kondici a ti budou tvořit most mezi rostoucími a učícími...
Žádný tým na světě nemá takhle propracovanou budoucnost, my pracujeme na roky dopředu a proto nás nikdo na světě nedohoní!!! Never!!! MANCHESTER UNITED FOREVER!!!
- [184] Extrasensual
- 02.02.2010 21:27:43
- reagovať
: 0
[182] Joni:
Zase takovým optimistou bych nebyl =) Je zde hodně variant, které se mohou stát...zkusím to vzít s humorem =)
a) RŮŽOVÝ SCÉNÁŘ
Hargy se za pár týdnů objeví na hřišti kde všechny uhrane svým defenzivním umem, spoluprácí s Carrickem při přechodu do útoku po středu a dokonce se mu podaří vstřelit 2 góly z přímých volných kopů, na hřišti bude působit optimisticky a zapáleně a rozdávat radost mezi hráče a stane se odpovědí na otázku: Kdo nahradí Scholese, dokud Andy nezačne svůj talent přenášet i do jeho herního fondu?
b) STŘÍZLIVÝ POHLED
SAF začne nasazovat Hargyho velice šetrně, aby se pomalu rozehrál a trošku si "přičuchl k trávníku", protože z jeho pozice na hřišti plyne vysoké riziko všelijakých zranění a všichni víme, jak na tom Owen s tím svým je. Chvíli se bude hledat, ale pak se stane složkou střední zálohy, která do hry vnese spoustu překvapení...
c) HOROROVÝ SCÉNÁŘ
Hargy nastoupí za měsíc ke svému prvnímu zápasu, kde se bude ztrácet a působit zakřiknutě, kluci ho budou povzbuzovat a jeho výkony se časem zlepší, ale SAF nebude v boji o titul moc riskovat a tak jej bude využívat spíše jako střídajícího hráče, bohužel se zraní v semifinále ligy mistrů, kde obětavě vjede útočníkovi do střely, který mu to zblízka napálí do kolena a donutí tak Owena přemýšlet o konci kariéry...
- [186] Extrasensual
- 03.02.2010 11:35:20
- reagovať
: 0
[185] Devil:
Ó, děkuji =) Občas bych své názory rád prezentoval ve formě článků, ale myslím, že si ještě chvilku počkám, necítím se dostatečně fundován a občas mívám odvážné názory, které by někdo mohl vnímat jako urážku nebo škodění tomuto skvělému webu...
Express
Ferguson již poněkolikáté zopakoval, že na současném přestupovém trhu nevidí dobré hráče za dobrou cenu a zdá se, že svůj názor v tomto ohledu do konce srpna nezmění. United zatím utratili 19 mil. liber, jmenovitě za obránce Fulhamu Chrise Smallinga a mexického útočníka Javiera Hernándeze.
“Nechci mluvit za ostatní kluby, ale my jsme se stávajícím kádrem velmi spokojeni. Koupili jsme hráče ve vhodnou dobu a jsme za to rádi. K další případným nákupům opravdu nemáme důvod,” poznamenal Ferguson
Anketa
Ktorú letnú posilu by ste si želali najviac?
- Karim Benzema97
- Wesley Sneijder302
- Joe Cole33
- Rafael Van der Vaart69
- Luis Suarez117
- Alexis Sanchez84
- Luis Fabiano44
Citáty
"Fletch je presným príkladom toho, o čom je celý tento klub. Je to hráč svetovej triedy a ja by som ho nevymenil za žiadneho hráča na svete."
Hej Rafe, usměj se, buď šťastný, hraješ za Manchester United a to je tvoje životní výhra (Patrice Evra po vyřazení z LM s Bayernem Mnichov)
"Myslím si, že Wayne se v této sezóně dostane přes 40 gólů. Do konce sezóny stále zbývá velká porce utkání a já Wazzovi přeju, aby se mu tu magickou čtyřicítku podařilo překonat."